XXL Nutrition

Citytrips Topic

Bezoekers in dit topic

Ik ga aankomend weekend 3 dagen naar londen, nooit geweest dus weet niet of het wat is, maar hoor veel goede verhalen!
 
Wat een raar embleem ook.
IMG_20191215_203129.png
 
Dat valt mee hoor. Ik doe gewoon nooit lange vakanties. 3-5 daagjes en dan ca. 3x per jaar. Ook binnen Europa dus dat valt qua kosten nog best mee ;)
Foutje ik zag roze en dacht aan LM
 
Ik ga aankomend weekend 3 dagen naar londen, nooit geweest dus weet niet of het wat is, maar hoor veel goede verhalen!

Grote fan van Londen! Mega fijne stad, we zijn ook vaak rond de kerst geweest, erg leuk. Enjoy!
 
Thanks! Nog aanraders / afraders?
Als je van cultuur houdt
Tower
Tower bridge kan je in en ook de oude stoom machine kamer bekijken
Westminster Abbey
British museum maar das wel groot en veel als je maar 3 dagen gaat

Theater voorstelling pakken Westend

Borough foodmarket is echt leuk
Rondje China Town

London kan je makkelijk langer of vaker heen. Genoeg te doen en zien.
Dit zijn maar een paar dingen.

Qua eten zeker een keer een pub meal en Indiaas!
 
Thanks! Nog aanraders / afraders?

- Riding House Cafe voor ontbijt/lunch
- Shake Shack voor hamburgers
- Dishoom voor Indiaas eten
- Gordon Ramsay / Maze Grill

The Riding House cafe is echt top. Pancakes zijn echt een aanrader, en de eiergerechten ook! Je moet wrs wel reserveren. Shake Shack vind ik persoonlijk de beste fastfood burgers. Dishoom is ook echt super. Onlangs in Manchester geweest. En Gordon Ramsay’s Maze Grill is een ervaring op zich. Top gerechten en super bediening!

Als je opzoek bent naar een leuke activiteit: The Ghost Bus Tour is erg grappig om te doen en ook informatief mbt allerlei gruwelverhalen van de stad. Wij vonden het iig erg leuk. Voor de rest de standaard dingetjes: The Tower of London, Big Ben, London Eye enzovoorts. Het National Museum of History is gratis te bezoeken en erg gaaf! En Harrods voor de beleving haha.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven