AndroidHealthClinic

CJC 1295 DAC + Ipamorelin +HGH

Bezoekers in dit topic

z1007

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 feb 2014
Berichten
378
Waardering
57
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen

na verschillende kuurtjes met aas en generic hgh alsook pharma hgh en slin (10maanden al on op pharma)
deze laatste zeer succesvol.

nu ben ik al 16 weken off en ga minstens nog tot einde van het jaar of blijven omdat ik een operatie(gyno) in december gepland heb(zal van deze ook een topic maken voor de geïnteresseerden) en mijn hormoonwaardes nog niet op orde zijn.

Dus vandaar deze test met wat extra HGH pulsen en extra motivatie voor in de gym.( I've been slacking)

Ik zit momenteel op 3iu pharma 5dagen on/2off ( puur financieel momenteel eerlijk gezegd)

Zo gaat het er als volgt uitzien

-CJC 1295 DAC 2MG/week verspreid in 2 dosissen van 1mg (maandag/donderdag) bij opstaan
-Iparmorelin 2x 200mcg/dag (5dagen on/2 off) bij opstaan en powo
-pharma hgh 3iu voor het slapen gaan

alles dus mooi verspreid

PS: Zou slin eventueel er nog willen bij toevoegen(4-6weken) bij ochtend inject en powo
Ga dan de hgh nachtinjectie wisselen met de powo ipa injectie


kom ik 10 weken mee toe, als ik het merkbare effect ervan merk(wat ik had bij de verhoging van mijn hgh 3iu naar 6iu) dan ga ik het waarschijnlijk doortrekken naar 24weken icm met aas

de mix van de cjc 1295 dac en elke inject van ipa zou ongeveer gelijk moeten gesteld zijn aan een hgh puls van 2,3iu .
Dus zit dan op 7-9iu HGH dagelijks

Training gewoon standaard, individuele spiergroepen en toevoegen van mixje cardio slow steady/high intensity
langzaam verhogend.

macros 200-220gr eiwitten/300gr carbs/50gr vetten
carbs uppen naargelang gevoel en resultaat (ivm mogelijke lage suikerspiegel en slin toevoeging)


Iemand ervaring of tips altijd welkom

gewicht 78kg +/- 12% vet macros not on point lol
 
78kg? Ben je 1.60 ofzo???
 
no offence, maar zware runs draaien met stats die natty haalbaar zijn met 1 jaartje trainen..? are you sure?
 
78kg? Ben je 1.60 ofzo???

ja zat rond de 82kg op 8% normaal gezien, mja blessure in elleboog en vervelende hernia die me parte speelde heeft me goed achteruit getrokken
 
Ik heb er ook 6mnd uitgelegen met een hernia incl. Operatie.. 89kg woog ik op m'n minst in die periode. Het is maar hoe je ermee omgaat denk ik?
 
no offence, maar zware runs draaien met stats die natty haalbaar zijn met 1 jaartje trainen..? are you sure?
begrijp wat je bedoelt maar doel is is een hardere fysiek en grotere look, niet zozeer enorm veel stijgen in gewicht

zwakke punte verbeteren, als ik wil bulk ik nu ook tot de 90kg easy met aas en slin erbij, zeker met de peps
maar dat is te veel voor wat ik wil bereiken en voel me niet prettig op te zwaar gewicht, hart en bloeddruk etc
 
Ik heb er ook 6mnd uitgelegen met een hernia incl. Operatie.. 89kg woog ik op m'n minst in die periode. Het is maar hoe je ermee omgaat denk ik?

fuked up bro, ik heb de operatie gelukkig kunnen ontwijken voorlopig, maar wel continu pijn, ene moment feller als de ander

squatten en heavy dumbells heffen zit er al 3j niet meer in, helaas....

doe veel machinaal en kabels, zo zuiver en intens mogelijk, werkt ook, mjaa

regelmatig kiné en mobilisatie oefeningen voor de onderrug helpen wel.
 
Ik heb er ook 6mnd uitgelegen met een hernia incl. Operatie.. 89kg woog ik op m'n minst in die periode. Het is maar hoe je ermee omgaat denk ik?
btw moet wel zeggen sinds pharma hgh lijkt de last en pijn geminderd, zal wel een beetje helpen dus
 
fuked up bro, ik heb de operatie gelukkig kunnen ontwijken voorlopig, maar wel continu pijn, ene moment feller als de ander

squatten en heavy dumbells heffen zit er al 3j niet meer in, helaas....

doe veel machinaal en kabels, zo zuiver en intens mogelijk, werkt ook, mjaa

regelmatig kiné en mobilisatie oefeningen voor de onderrug helpen wel.

Je moet vooral je core versterken, met name ook de buiksectie. Heavy liften is niet nodig voor een goed fysiek, gelukkig.

btw moet wel zeggen sinds pharma hgh lijkt de last en pijn geminderd, zal wel een beetje helpen dus

Zit tussen je oren, GH helpt in geen enkele wijze tegen een hernia.
 
CJC-Dac combineren met HGH heeft niet zo heel veel nut. De exogene HGH zal een groot deel van de pulsen waar CJC-Dac + Ipa voor zorgen tegenwerken. Zonde van je geld dan imho. Ik zou persoonlijk of meer HGH zetten of de HGH eruit en de peptides verhogen en er eventueel MK-677 aan toevoegen. Dit is ook al een paar weken mijn dilemma haha.
 
CJC-Dac combineren met HGH heeft niet zo heel veel nut. De exogene HGH zal een groot deel van de pulsen waar CJC-Dac + Ipa voor zorgen tegenwerken. Zonde van je geld dan imho. Ik zou persoonlijk of meer HGH zetten of de HGH eruit en de peptides verhogen en er eventueel MK-677 aan toevoegen. Dit is ook al een paar weken mijn dilemma haha.

Hoezo zou die exogene hgh de cjc-dac + ipa tegenwerken? Kan je meer uitleg geven?
 
Ik kan het stuk even niet vinden maar het was iets als volgt. De peptides zetten je lichaam aan tot het aanmaken van extra pulsen lichaamseigen HG. Exogene HGH onderdrukt dit juist. De peptides zullen dus alleen hun werk doen op de momenten dat de HGH even minder aanwezig is en dat maakt het imo zonde van het geld daar waar CJC-Dac voor heel lange tijd pulsen blijft geven.

In theorie zou je wel bijvoorbeeld 's morgens je HGH IM kunnen zetten en dan een uur of 8 later beginnen met wat CJC-No Dac en GHRP/Ipa en bijvoorbeeld 3 shots kunnen doen met minimaal 2.5 uur er tussen. Maar dat is me veel te veel gedoe, dan zet ik liever meer HGH.
 
CJC-Dac combineren met HGH heeft niet zo heel veel nut. De exogene HGH zal een groot deel van de pulsen waar CJC-Dac + Ipa voor zorgen tegenwerken. Zonde van je geld dan imho. Ik zou persoonlijk of meer HGH zetten of de HGH eruit en de peptides verhogen en er eventueel MK-677 aan toevoegen. Dit is ook al een paar weken mijn dilemma haha.

Dat is volgens mij niet helemaal waar; juist door een ghrh en ghrp blijft je lichaam endogene gh productie houden zelfs bij exogeen toedienen als ik het goed heb;
Denk dat je t meer moet zien als gear en hcg
 
Dat is volgens mij niet helemaal waar; juist door een ghrh en ghrp blijft je lichaam endogene gh productie houden zelfs bij exogeen toedienen als ik het goed heb;
Denk dat je t meer moet zien als gear en hcg

Ja 't blijft ook wel iets doen, alleen stukken minder dan wanneer je geen HGh zou zetten. Dus je krijgt minder waar voor je geld. Nu zijn peptides niet heel duur maar ik vind ze toch echt flink te duur om er niet alles uit te halen haha.
 
Ik kan het stuk even niet vinden maar het was iets als volgt. De peptides zetten je lichaam aan tot het aanmaken van extra pulsen lichaamseigen HG. Exogene HGH onderdrukt dit juist. De peptides zullen dus alleen hun werk doen op de momenten dat de HGH even minder aanwezig is en dat maakt het imo zonde van het geld daar waar CJC-Dac voor heel lange tijd pulsen blijft geven.

In theorie zou je wel bijvoorbeeld 's morgens je HGH IM kunnen zetten en dan een uur of 8 later beginnen met wat CJC-No Dac en GHRP/Ipa en bijvoorbeeld 3 shots kunnen doen met minimaal 2.5 uur er tussen. Maar dat is me veel te veel gedoe, dan zet ik liever meer HGH.

ja dat eerste deel klopt met de info die ik overal vind, maar exogene hgh zit maar 3-4u max in je systeem, net zoals de "negatieve feedback" die het zou geven dus na 3-4uur zou je good to go moeten zijn...
maar snap je gedachtengang.

tussen de injects die ik ga doen zal altijd een 3uur tussenzitten minstens,afhankelijk ook van mijn werkuren.
 
Ja 't blijft ook wel iets doen, alleen stukken minder dan wanneer je geen HGh zou zetten. Dus je krijgt minder waar voor je geld. Nu zijn peptides niet heel duur maar ik vind ze toch echt flink te duur om er niet alles uit te halen haha.

ja goedkoop is het niet! snap niet waarom vele zeggen het is niet duur, kost zeker 2x zoveel als een gewone aas kuur...
 
ja dat eerste deel klopt met de info die ik overal vind, maar exogene hgh zit maar 3-4u max in je systeem, net zoals de "negatieve feedback" die het zou geven dus na 3-4uur zou je good to go moeten zijn...
maar snap je gedachtengang.

tussen de injects die ik ga doen zal altijd een 3uur tussenzitten minstens,afhankelijk ook van mijn werkuren.

Die 3 tot 4 uur is precies waar 't mij in zit. Ik lees en hoor namelijk ook heel veel dat het 7 tot 8 uur is, zelfs bij IM injectie. En dat is mij echt te lang om peptides te pakken. Maar ik ken mezelf, ik zou continu lopen stressen of ik nu niet voor niets peptides zet dus daarom doe ik het maar gewoon niet. :P Binnenkort ga ik het wel eens een maand proberen en dan ook m'n IGF waarden laten testen. Ik weet hoe die zijn op 4 iu HGH dus dan kan ik dat mooi vergelijken.
 
Die 3 tot 4 uur is precies waar 't mij in zit. Ik lees en hoor namelijk ook heel veel dat het 7 tot 8 uur is, zelfs bij IM injectie. En dat is mij echt te lang om peptides te pakken. Maar ik ken mezelf, ik zou continu lopen stressen of ik nu niet voor niets peptides zet dus daarom doe ik het maar gewoon niet. :P Binnenkort ga ik het wel eens een maand proberen en dan ook m'n IGF waarden laten testen. Ik weet hoe die zijn op 4 iu HGH dus dan kan ik dat mooi vergelijken.

die 7-8u ben ik nog nergens tegengekomen, ik las overal die 3.4uur, zowel van fora als wetenschappelijke artikels en sites...maarjaa
ja als je zo gaat lopen stressen gaat niet goedkomen he :(

ja dat is wel handig even die igf-1 waardes laten testen, had het vorige keer aan mijn dokter gevraagd maar die pipo was het vergeten bij te zetten
misschien kan ik het nog regelen vandaag en dan op einde van de cycle opnieuw om te vergelijken en de meerwaarde te zien
 
Vandaag pwo eerste pin cjc 1295 dac 1g + 200mcg ipa.

Die ipa prik deed wat pijn,mss fout gepind...
Ik kreeg nadien redelijk warm en rood in mijn aangezicht, is dit niet enkel bij gewone cjc 1295 zonder dac??
 
Back
Naar boven