AndroidHealthClinic

CJC 1295 DAC + Ipamorelin +HGH

Bezoekers in dit topic

Ok dus merk ook al dat ik iets dieper slaap en ook door de dag sneller in slaap kan vallen, had dit ook met grotere dosissen hgh dus lijkt positief
 
Update,ik kan dus echt veel dieper en beter slapen, ben dus ook beter uitgerust en meer energie door de dag.

Heb ook van die rare dromen continu Blijkbaar ook een bijwerking

Carpal tunnel lijkt lichtjes terug te komen..

Is dus "positief " allemaal dat het werk
 
Bijna 2weken verder, een halve kg minder(mijn carbs zitten ook maar op 250gr) is aan de lage kant,want zie er ook wat platjes uit en heb meer honger,maar ga deze nog 2weken aanhouden en dan beginnen met de slin en uppen

Qua gevoel, kracht merk ik niet per se iets,enkel beter uitgeslapen en "goed algemeen gevoel"
 
Update, halve kg lichter (carbs hele tijd op 250 gelaten)
Heb sinds deze week precies iets meer kracht, meer vertrouwen bij zwaardere gewichten
 

Peps zijn belange niet zo sterk als hgh
Effecten lijken ook snel te minderen,ofwel geen goeie kwaliteit ofwel niet allemaal evengoed gedoseerd.

Pre workout cjc en ipa heb ik wel leuke pump

Maar qua vetbranding en dergelijke niets

Ik zou je geld best gewoon bijhouden en sparen voor een goed hgh merk(liefst pharma)

Pm me voor meer info of advies omtrent hgh cycle en dergelijke
 
Ik ben een complete leek op dit gebied, maar het klinkt als een peperdure en ingewikkelde aanpak die jij doet. Kan je met jouw doelen het niet simpeler houden? Of zeg ik nu iets doms?

Ik volg je wel want dit is interessant.
 
Ik ben een complete leek op dit gebied, maar het klinkt als een peperdure en ingewikkelde aanpak die jij doet. Kan je met jouw doelen het niet simpeler houden? Of zeg ik nu iets doms?

Ik volg je wel want dit is interessant.

Het was een experimentje, zoals ik hierboven vermeldde, ofwel zijn ze niet hoog genoeg gedoseerd diegene die ik had ofwel is het gewoonweg niet zo sterk...

Het is goedkoper als hgh, niet veel verschil eerlijk gezegd in prijs,dus beter af met hgh,dus spaar je geld en laat die peps,is mijn mening
En ik haal mijn hgh ook uit buitenland wat me een pak geld bespaart ivgl met apotheekprijzen hier. :)

Ik had op 6iu pharma hgh in combi met slin test en t3 zeer goeie resultaten, 11kg op 8 weken tijd en na pct en vochtverlies zat ik nog 8kg in de plus en droog en je houdt de gains wel,dus hyperplasia heeft zeker zijn werk gedaan

Ps: op 6iu had ik wel groeie van ook andere dinge,dikkere hande etc, dus sterk spul,oppassen

Meer info pm je maar
 
Zit al een tijdje naar CJC 1295 te kijken, vooral nu omdat ik al even last heb van mijn elleboog.. iemand daar ervaring mee?
 
Zit al een tijdje naar CJC 1295 te kijken, vooral nu omdat ik al even last heb van mijn elleboog.. iemand daar ervaring mee?

Ik heb ook last van golf elleboog en polsen,deze lijkt wel iets beter nu sinds ik het neem...

Dus voor dat zou je mss wel kunnen nemen
 
Back
Naar boven