Fitness Seller

cjc-1295 & grhp-6 vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
2.678
Waardering
767
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Goedenavond mannen!


Na enige tijd inlezen wil ik vanaf morgen starten met deze twee peps, 3x100mcg van beide per dag.

Injectie momenten zijn sochtend 20 min voor eerste maaltijd, savonds +-1 uur voor de training, en voor het slapen gaan.

Mijn vragen, hoe kan ik dit het beste innemen voor het trainen? Ik gebruik graag een pwo half uur voor het trainen, maar neem geen maaltijd voor de training, is dit noodzakelijk ivm hongergevoel? Ook las ik dat er pas na een uur na injcteren suiker genuttigd mag worden ivm de effectiviteit, hoe zit dit? Mijn trainingsmaatje die al langere tijd peps gebruikt houd 100mcg cjc en 250mcg grhp aan, deze dosering kom ik eigenlijk nergens tegen, gewoon 100/100 houden? Laatste vraag, kan ik mijn kwark eten, injecteren en gaan slapen? of liever injecteren, 20 min later kwark en dan slapen?


Alvast bedankt!

Grts, D
 
eerst injecteren en dan pas eten nuttigen. dacht dat je 2 uur er voor niet meer mocht eten.
en pas 20 minuten later eiwitten of kwak eten dacht ik toch.
 
Nu een weekje grhp-6 merk met name eetlust zit ook gwn op 100mcg.
 
Nu een weekje grhp-6 merk met name eetlust zit ook gwn op 100mcg.

Dat is ook het enigste wat je zal merken in het begin. Binnen drie maanden ga je je afvragen waarom je het genomen hebt. Ik het het ooit 3 maanden (3 keer per dag) gebruikt en toen had ik het door dat het mij niets opgeleverd had. GHRP-6 only doet niets. Geen spieren, geen vetverlies. Nada.
 
Dat is ook het enigste wat je zal merken in het begin. Binnen drie maanden ga je je afvragen waarom je het genomen hebt. Ik het het ooit 3 maanden (3 keer per dag) gebruikt en toen had ik het door dat het mij niets opgeleverd had. GHRP-6 only doet niets. Geen spieren, geen vetverlies. Nada.
Ja had al eens gelezen in een onderwerpje van je. Zit nu in de bulk en moeite met genoeg eten(eetlust) dus bij me mt2 even ghrp6 en ipa besteld om te proberen
 
Dat is ook het enigste wat je zal merken in het begin. Binnen drie maanden ga je je afvragen waarom je het genomen hebt. Ik het het ooit 3 maanden (3 keer per dag) gebruikt en toen had ik het door dat het mij niets opgeleverd had. GHRP-6 only doet niets. Geen spieren, geen vetverlies. Nada.

En in combinatie met Cjc 1295?
 
En in combinatie met Cjc 1295?

Geen ervaring mee, kan er dus niet over meespreken. Laat ons zeggen dat ik niet geloof in al die peptides. Ik heb ook nog is geëxperimenteerd met IGF-1 en MGF. Intramusculair voor en na de training. Buiten een pomp misschien tijdens de training vond ik dit ook maar niks en toen wist ik genoeg. Allemaal overdreven.
 
Je mag 20 minuten na het zetten geen carps en vetten eten. Wel direct Eiwitten.

Ik zetten juist een prikje aan het einde van mijn training. (niet ervoor wat jij wil doen)
 
Back
Naar boven