Fitness Seller

CLA hoeveelheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doruun

Cool Novice
Lid geworden
6 apr 2017
Berichten
228
Waardering
23
Lengte
1m84
Massa
97kg
Hey iedereen.

Had nog een nieuwe pot CLA in huis staan van toen ik begon met trainen(de periode waar ik letterlijk alles wou proberen haha) en nu dat ik toch al even aan het cutten ben dacht ik die pot ook maar eens op te gebruiken.

Heb een pot van 180 capsules, hoeveel capsules zou ik per dag moeten nemen om "effectief" te zijn? Wil ook geen 5 capsules per dag nemen en men pot direct opgebruiken dus ik ben momenteel met 2 capsules bezig wat mij genoeg lijkt, of er moet hier iets anders uitkomen. Als ik het opzoek lees ik letterlijk van alles dusja hier maar even een laatste check doen.
Hoor graag de "effectieve" dosering :)

Greets
 
Zonde van je geld, met een vatsoenlijk dieet en bewegingsritme zal dit je niks brengen.

Maar je hebt het al dus slik maar gewon de aanbevolen hoeveelheid en als het op is scheelt het weer de last van de capsules slikken. Qua supps houdt het op creatine en whey en eventuele vitamines.
 
Hey iedereen.

Had nog een nieuwe pot CLA in huis staan van toen ik begon met trainen(de periode waar ik letterlijk alles wou proberen haha) en nu dat ik toch al even aan het cutten ben dacht ik die pot ook maar eens op te gebruiken.

Heb een pot van 180 capsules, hoeveel capsules zou ik per dag moeten nemen om "effectief" te zijn? Wil ook geen 5 capsules per dag nemen en men pot direct opgebruiken dus ik ben momenteel met 2 capsules bezig wat mij genoeg lijkt, of er moet hier iets anders uitkomen. Als ik het opzoek lees ik letterlijk van alles dusja hier maar even een laatste check doen.
Hoor graag de "effectieve" dosering :)

Greets

Hangt er ook vanaf hoe ze gedoseerd zijn. Van het ene merk heb jer mss 2 nodig van een ander merk 4.

Een opzoeken hoeveel mg "effectief" is en dan zien hoeveel caps je er van nodig hebt om aan deze hoeveelheid te komen.

Maar volgens mij gaat het je weinig opbrengen.
 
Inderdaad Johny haha, had een hele boel van die dingen gekocht toen ik begon met trainen. Is 2 jaar in de kast blijven staan maar dacht om het maar eens ff op te gaan gebruiken. Zelf bij dat opzoeken kom ik vanalles uit, aangezien ik zelf niet hard geloof dat het gaat helpen..

Schepers10 ik ken men lichaam zelf al wat genoeg en neem multi, omega 3, vit 3 en zma jaar door :) Heb gewoon nog een paar domme producten staan die op moeten. Wegsmijten is jammer dus kan het maar evengoed gebruiken haha
 
Back
Naar boven