MuscleMeat

De weg naar een taille

Bezoekers in dit topic

Claire was even met oma bellen :rolleyes::laugh:

Maar dat Sterk worden vind ik wel een heul goed idee :D
 
Mijn verblijf op de sportschool vanmorgen kan ik beter maar zo snel mogelijk vergeten: zwaar k** en niet echt motiverend :sad:

De sportdietiste die er was,heeft een 4 puntsmeting gedaan: 30,8% en mijn gewicht is met 1,8 kg toegenomen. Met in mijn achterhoofd dat ik bijna 7% in bf ben 'gegroeid' was trainen achteraf gezien niet zo handig...

Squat

10 x 30
10 x 40
10 x 50
5 x 60
2 x 2 x 70

Deadlift

10 x 40
5 x 50
2 x 2 x 70

Ik voelde me zó vet, dat ik het liefste heel snel naar huis wilde. Met het opruimen van de schijven 20 kg op mijn vingers laten vallen; toen was ik er echt klaar mee en ben weg gegaan.

Blijkbaar doe ik toch iets verkeerds met eten / bewegen en is 1500 kcal teveel. Ik ga vandaag maar even serieus nakijken waar het fout gaat: mijn voeding aanpassen en wat meer cardio ofzo inbouwen.
 
Ik kan me moeilijk inbeelden dat 1500 kcals te veel is voor jou. Of voor wie dan ook eigenlijk...
Is de meting gedaan door dezelfde persoon, met dezelfde methode, in dezelfde omstandigheden etcetera als vorige keer?
Wanneer was je laatste meting, m.a.w. In hoeveel tijd is je vetpercentage (al dan niet) met 7% toegenomen?
 
Vorige metingen waren door medewerkers van de sportschool zelf (en thuis ook de weegschaal). Ik zou in 3 mnd 7% vet zijn aangekomen, terwijl ik wél van maat 42 naar 36-38 ben gegaan.

Maar het is sowieso een mislukte dag, was ook al mijn bidon vergeten met trainen, in de koelkast greep ik naast de kwark, hond van iemand uitlaten net: volle bak regen, snel naar huis voor mijn pakket (wat vanaf 14 uur bezorgd zou worden) en is al mee teruggenomen om 12.30 :eyes:

Ik ben eigenlijk altijd positief, maar nu heb ik toch echt een pak kaasfondue met een Witte baguette gekocht als troostvoedsel voor vanavond :roflol:
 
Vorige metingen waren door medewerkers van de sportschool zelf (en thuis ook de weegschaal). Ik zou in 3 mnd 7% vet zijn aangekomen, terwijl ik wél van maat 42 naar 36-38 ben gegaan.

Maar het is sowieso een mislukte dag, was ook al mijn bidon vergeten met trainen, in de koelkast greep ik naast de kwark, hond van iemand uitlaten net: volle bak regen, snel naar huis voor mijn pakket (wat vanaf 14 uur bezorgd zou worden) en is al mee teruggenomen om 12.30 :eyes:

Ik ben eigenlijk altijd positief, maar nu heb ik toch echt een pak kaasfondue met een Witte baguette gekocht als troostvoedsel voor vanavond :roflol:
Bekijk het zo: je hebt je portie pech vandaag (en wellicht voor de rest van de maand lol) al gehad. Het kan vanaf nu alleen maar beteren! :o
Kaasfondue! :meal:
 
Vorige metingen waren door medewerkers van de sportschool zelf (en thuis ook de weegschaal). Ik zou in 3 mnd 7% vet zijn aangekomen, terwijl ik wél van maat 42 naar 36-38 ben gegaan.

Maar het is sowieso een mislukte dag, was ook al mijn bidon vergeten met trainen, in de koelkast greep ik naast de kwark, hond van iemand uitlaten net: volle bak regen, snel naar huis voor mijn pakket (wat vanaf 14 uur bezorgd zou worden) en is al mee teruggenomen om 12.30 :eyes:

Ik ben eigenlijk altijd positief, maar nu heb ik toch echt een pak kaasfondue met een Witte baguette gekocht als troostvoedsel voor vanavond :roflol:
Ik zou me dan toch optrekken aan het feit dat je kledingmaat aanzienlijk is verminderd. En vooral dat je zoveel sterker bent geworden in die drie maanden.:flexbiceps:
Dat vetpercentage is uiteindelijk maar een getal. Maar een goed gevoel zegt zoveel meer. :)
 
Vorige metingen waren door medewerkers van de sportschool zelf (en thuis ook de weegschaal)
Wie de meting doet maakt ook veel verschil.... het moet eigenlijk dezelde persoon zijn en exact dezelfde plekken. Een minimale afwijking kan al enorme verschillen geven.
Heb je ook foto's gemaakt?

Weegschaalmeting zegt niets....
 
Vorige metingen waren door medewerkers van de sportschool zelf (en thuis ook de weegschaal). Ik zou in 3 mnd 7% vet zijn aangekomen, terwijl ik wél van maat 42 naar 36-38 ben gegaan.

Maar het is sowieso een mislukte dag, was ook al mijn bidon vergeten met trainen, in de koelkast greep ik naast de kwark, hond van iemand uitlaten net: volle bak regen, snel naar huis voor mijn pakket (wat vanaf 14 uur bezorgd zou worden) en is al mee teruggenomen om 12.30 :eyes:

Ik ben eigenlijk altijd positief, maar nu heb ik toch echt een pak kaasfondue met een Witte baguette gekocht als troostvoedsel voor vanavond :roflol:
Ik zou er niet zo op vertrouwen.. Ik denk dat het veel meer zegt dat je bijna 2 maten omlaag bent!:D
 
ik zou die weegschaal uit het raam mieteren. en de medewerker van de sportschool erachteraan.
ontzettend inaccuraat dat soort apparaten.
 
Inderdaad! Als je broekmaten zoveel veranderd zijn, dan kan dat haast niet lijkt mij.
En volgens mij maak je echt goeie progressie met je trainingen!

Geniet van je troost voedsel, wel verdiend na z'n baaldag. Morgen weer een nieuwe dag om fris mee te beginnen ;)
 
Wie de meting doet maakt ook veel verschil.... het moet eigenlijk dezelde persoon zijn en exact dezelfde plekken. Een minimale afwijking kan al enorme verschillen geven.
Heb je ook foto's gemaakt?

Weegschaalmeting zegt niets....

Geen foto's van vlak voor ik ben begonnen, maar heb vanavond toevallig door mijn fb foto's gescrold: op mijn 'zwaartepunt' heb ik 94 kg gewogen (geloof me, dat is met mijn lengte écht rond) en ik werd wel heel blij toen ik vervolgens in de spiegel keek. :D
Ik ga jullie adviezen opvolgen en me even niet meer zo focussen op gewicht en bf, maar meer op mijn gevoel ;)
 
Geen foto's van vlak voor ik ben begonnen, maar heb vanavond toevallig door mijn fb foto's gescrold: op mijn 'zwaartepunt' heb ik 94 kg gewogen (geloof me, dat is met mijn lengte écht rond) en ik werd wel heel blij toen ik vervolgens in de spiegel keek. :D
Ik ga jullie adviezen opvolgen en me even niet meer zo focussen op gewicht en bf, maar meer op mijn gevoel ;)

Wel kunnen genieten van je kaasfondue?

Hihi waar Facebook niet al goed voor is he. Maar zo te horen weer iets waar je trots op mag zijn!
 
Was je happy met jezelf voor die meeting?

Dat is het belangrijkste, als je naar jezelf in de spiegel kijkt en het verschil ziet. Als je merkt hoeveel sterker dat je bent geworden.

Dat cijfer op de weegschaal zegt echt geen fuck. Je gaat je er alleen maar ellendig van voelen.
 
Beetje rustig aan gedaan met trainen, want de afgelopen dagen enorm zwaar geweest op het werk...

Barebell curl

10 x 7,5
10 x 12,5
2 x 10 x 17,5

SS Bent over raise (zittend)

1 x 15 x 3
1 x 15 x 4
1 x 10 x 5
1 x 10 x 6

Tripceps kickback

1 x 10 x 3
1 x 10 x 4
1 x 10 x 5
1 x 10 x 6

SS Crunch variatie

4 x 20

Squat

5 x 30 paused 3"
5 x 40 ass to the grass
5 x 50 paused 3"
5 x 60

Bench

10 x 20
5 x 30 paused 3"
2 x 5 x 35
1 x 5 x 40 (laatste rep was bagger, dus opnieuw)
1 x 3 x 40

 
Paused squats. heb er nog steeds traumas van :roflol:
die zal je wel voelen!
 
Paused squats. heb er nog steeds traumas van :roflol:
die zal je wel voelen!

Nu nog niet, misschien morgen haha. Mijn benen zijn sowieso vreemd: ik heb met squatten nog nooit spierpijn gehad (of dat ik mijn benen voel), maar 10 lunges en kom bijna niet meer vooruit :rolleyes:
 
  • Love
Waarderingen: LM
Nu nog niet, misschien morgen haha. Mijn benen zijn sowieso vreemd: ik heb met squatten nog nooit spierpijn gehad (of dat ik mijn benen voel), maar 10 lunges en kom bijna niet meer vooruit :rolleyes:

Herkenbaar, lunges doen iets duivels met je, ik weet het zeker.

Ik heb ook eerder spierpijn van de legpress dan van het squatten.
 
Back
Naar boven