MuscleMeat

Clarence Kennedy Vegan?

Bezoekers in dit topic

Dumbel

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
432
Waardering
128
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
10%

Ik kwam laatst dit filmpje tegen waarin hij bij 4.54 verteld dat hij geen dierlijke producten meer eet sinds 9 maanden en dat hij rond de 170 gram plantaardig eiwit binnen krijgt bij 100 KG bw. Gaat dit niet tegen alle DBB regeltjes in? Er wordt vaak veel meer eiwit dan dat aangeraden en gaat veganisme en powerlifting/strongman/weightlifting wel samen? Loop je niet veel gains mis op die manier? Het lijkt er niet op dat Clarence kracht is verloren als je zijn laatste filmpje kijkt waar hij 240 kg paused squats voor 8 reps doet.
 
1. supplementen
2. "supplementen"
3. 170 @ 100kg is niet eens zo laag, die 3x bw eiwit shizzle is veelal achterhaald (al gebruiken sommige mensen het nog steeds en vaak met succes), veelal lijkt 1.5x bw/2x vvm (voor de fatties onder ons) vaak al genoeg!
4. zie sterkste man van duitsland, ook een vegan
 
Nooit van de beste man gehoord. Heeft hij alle kracht ook vegan opgebouwd? Of is hij daarna pas vegan geworden? Kan ook uitmaken.

Wat betreft hoeveelheden eiwit zit ik vaak ook veel te laag volgens broscience. Toch ben ik nog net geen ecto. :D
 
Ja die vegan strongman kwam ik laatst ook tegen. Hij beweert zelfs sterker te zijn geworden en gegroeid te zijn toen hij vegan is geworden.
Volgens mij hebben beide heren hun kracht opgebouwd door dierlijke producten en daarna zijn ze pas vegan geworden, hoewel die vegan strongman al 6 jaar vegetariër was toen hij vegan werd.

Edit: Is het mogelijk om met vegetarisch of veganistisch eten net zo sterk te worden als met dierlijke producten? Of gaat dit alleen werken als je aan de AAS/HGH/Slin etc zit? Ben tot nu toe ook niet echt goede onderzoeken hierover tegen gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet, hoeft een vegetarisch dieet geen probleem te zijn. Je kunt je dierlijke eiwitten immers uit zuivel en eieren halen. Op die manier krijg je dan alsnog alle aminozuren binnen.

Bij veganisten is dat praktisch onmogelijk. Je kunt die aminozuren in theorie wel uit bepaalde production (met name bonen) halen, maar in de praktijk moet je dan enorme en vooral onrealistische hoeveelheden eten om voldoende binnen te krijgen. Een veganistisch dieet is daarmee per definitie minder geschikt voor de gainzzZzS.
 
Wat betreft hoeveelheden eiwit zit ik vaak ook veel te laag volgens broscience.
Er worden inderdaad vaak de meest waanzinnige cijfers genoemd. Over het algemeen zou je gewoon maximale groei moeten kunnen hebben met 1 gram per KG lichaamsgewicht. Alleen AAS gebruikers en mensen die gaan cutten hebben echt baar bij een hoge eiwitinname.
 
Er is een verschil tussen wat goed werk en wat optimaal is.
 
Kan alleen maar de lof trumpet afspelen met zoveel hilarysche creativiteit in het nieuwe jaar.
 
Als je de wereld van gewichtheffen ook maar een beetje volgt op yt weet je wie hij is.

Had in het verleden een topic over gemaakt:
Olympic Weight Lifting in Ireland/ England (Clarence Kennedy enz)

Had ook een insane jump van 165cm voordat hij serieus ging trainen (deed wel aan Tricking).

Compilatie van voor zijn 20jr geloof ik
 
 
Wat is het probleem nou eigenlijk betreft het vegetarische eet patroon?
 
Vond het gewoon opmerkelijk dat iemand op dat niveau besluit geen dierlijke producten meer te nemen omdat altijd wordt beweert dat dit optimaal is.
 
Back
Naar boven