Fitness Seller

Classic bb 2010 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
2.144
Waardering
220
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Laatst bewerkt:
Heb wat pics van Alex !!!

IMG_5036.JPG


IMG_5043.JPG


IMG_5047.JPG
 
En nog een paar

IMG_5216.JPG


IMG_5218.JPG


IMG_5219.JPG
 
wie is dit van de forum?
 
Ik zou het niet weten.
 
Alex van der Lopik wordt nu getraind door sibil peeters maar mooie pics trouwens
Zit hier niet op het forum btw
 
Laatst bewerkt:
Ik wel,

mag niet meer op die andere komen :D:D
 
Heb trouwens nog meer foto's. zal een nog wat posten

IMG_4964.JPG


IMG_4999.JPG


IMG_5069.JPG
 
Op het end zat een mooi gastoptreden van Floortje !!

IMG_5263.JPG


IMG_5241.JPG


IMG_5236.JPG
 
soraya had het ook erg goed gedaan vond ik , 2e plaats en eerste wedstrijd volgens mij.
En die laatste vrouw die heeft me hart sneller laten kloppen zeg.

Alex was trouwens echt goed in shape wat ik nog nooit bij hem zo heb gezien, een plaatje gewoon.
 
Laatst bewerkt:
100 procent zeker dat het soraya's 1e wedstrijd was.
ik vond Gino die de overall pakte ook goed hoor...
 
zeker maar ik had alex het wel gegund, maar miste wat scherpte zeker bij rug.
Maar verder ben ik echt super trost op hem en wel leuk soraya is zijn vriendin ik dacht eerst misschien gaan ze samen naar huis met een titel.

Gino vond ik zeker erg goed maar was 100kilo vs 90 kg volgens mij en was Gino met rug net iets beter.
 
Laatst bewerkt:
In iedergeval een mooie basis voor Alex om dit jaar flink te scoren.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Ik zat hiervoor op BR. Daar leefde de wedstrijden heel erg.Lijkt er hierop dat het weinig mensen boeit
 
ja lijkt er idd soms op, ik kende misschien een 6e van de zaal en waren vrienden van mij uit schiedam en zei gisteren al wat een klein wereldje.

Nou is alex ook iemand die ik al lang ken dus is het zoeizo leuker om te gaan kijken zelfde als bij soraya.

Maar meer mensen moeten komen kijken want ik vond ook het applaus wat matig.
Het moet gewoon meer leven. :)
 
Alex je hebt het echt verdient Top prestatie man, en uiteraard Sibil Peeters je hebt de titel Classic BB 2010 behaald.

Excuses voor JBC dit moest er niet staan.

http://www.youtube.com/watch?v=-nF-zxRzzBw

was er gisteren ook vond alex verreweg de beste atleet het beste gebruind de strepen stonden in zijn benen het totaal plaatje was gewoon
goed je kon zien dat sibyl hier de hand in heeft gehad ..hij had van mij
ook overall-winnaar mogen worden .

jammer dat er weinig opkomst was in sommige classes stond maar 1 man
maar dat krijg je met 2 wedstrijden op`1 dag ... kijk die vete tussen de
2 bonden loopt al lang ..ze hadden gewoon een compromie moeten sluiten
1 wedstrijd op 4 april en 1 op 5 april hadden sommige atleten 2 wedstrijden kunnen doen en een beker pakken en had je 2x een volle zaal
gehad ...
ik heb weer een schilderij aan de overall-winnaar gegeven die was er
wel blij mee ..

groet hardcore opa
 
In iedergeval een mooie basis voor Alex om dit jaar flink te scoren.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Ik zat hiervoor op BR. Daar leefde de wedstrijden heel erg.Lijkt er hierop dat het weinig mensen boeit

Idd beetje jammer dat er hier zo weinig aandacht aan word besteeds. Vroeger ging ik met lui van B&F ook wel naar wedstrijden kijken delfzijl enz. Br word ook veel aandacht aan wedstrijden besteeds hier zie je dat helaas amper.
 
Is Soraya nummer 13?
 
Dat omdat er tegenwoordig meer geluld wordt over of je het likken van een anus lekker vindt, dan dat er over wedstrijden gepraat wordt.
Idd erg jammer, was vroeger toch anders :D
 
Back
Naar boven