XXL Nutrition

Classic bb 2010 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thanks mate
 
Het was inderdaad een leuke wedstrijd, is de eerste keer dat ik een wedstrijd zie! Voordel was ook dat ik zelf bij beuving sport en het dus lekker in de buurt is haha!

@martinezz ik zat 1 rij voor je, rechts met mijn vriendin

@castor troy Leuk gastoptreden en goed fysiek heb je zeg!

Vond dat de winnaar van de classic en de overall winnaar er erg scherp bijstonden en de tanning van de winnaar van de classic was ook erg goed! Verder was het leuk dat onze eigen MrJ meedeed, hoop dat hij nu een beetje de smaak van de wedstrijden te pakken heeft gekregen, hij deed het erg goed!

ohja dat kan wel trouwens er zat een gozer idd 1 rij voor mij met z'n vriendin :) was jij dus.
Waar kwam jij vandaan, wij uit schiedam maar hebben er een dik uur over gereden aangezien Ton zijn Tom Tom op snelste route had gezet kortom tussen het landschap door :(

Wie is trouwens MrJ ? stond hij op het podium?

groeten martijn
 
ohja dat kan wel trouwens er zat een gozer idd 1 rij voor mij met z'n vriendin :) was jij dus.
Waar kwam jij vandaan, wij uit schiedam maar hebben er een dik uur over gereden aangezien Ton zijn Tom Tom op snelste route had gezet kortom tussen het landschap door :(

Wie is trouwens MrJ ? stond hij op het podium?

groeten martijn

Ik kom uit wilnis is het plaatsje ernaast en was ongeveer 5 minuten rijden in totaal haha!

MrJ (jeroen) was die in de groene slip, deed mee bij de classic bodybuilding en werd daar 4e
 
tja het is een C wedstrijd he. Voor de meeste is het hun eerste keer dat ze mee doen. Je moet niet al te hoge verwachtingen hebben wat betreft hardheid en scherpte. Zijn alleen een paar jongens die bij zulke wedstrijd echt goed voor de dag komen en die hebben of al veel ervaring of ze hebben professionele coach achter zich gehad.

Nou juist omdat veel mensen zeiden dat ze begeleid waren door Oma, Leona of andere grotere namen vond ik diegenen er juist niet goed bijstaan!
Ik zei nog tegen Mish gisteren dat ik weinig gasten van jouw kaliber zag, terwijl de JBC ook jouw eerste was! En dat bedoel ik positief hè ;)
 
Nou juist omdat veel mensen zeiden dat ze begeleid waren door Oma, Leona of andere grotere namen vond ik diegenen er juist niet goed bijstaan!
Ik zei nog tegen Mish gisteren dat ik weinig gasten van jouw kaliber zag, terwijl de JBC ook jouw eerste was! En dat bedoel ik positief hè ;)

Ja ok, wat dat betreft weet ik niet hoeveel mensen er gecoached zijn en hoe ze het hebben gedaan. Ik wil mezelf niet ophemelen maar persoonlijk vond ik de niveau ook achteruit zijn gegaan vooral in de 90kg en 100kg klasse. Maar ja is elke jaar weer anders he. Vorige jaar stonden er ook een aantal jongens die niet op een c wedstrijd horen te staan eigenlijk.
 
Ja, stond er ook bij. Had alleen flinke issues met de tanning (onervaren ;) ) en had niet voldoende geladen. Naja, ik leer er van en in oktober beter.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gaaf joh. dat wist ik niet maar ik herken je idd wel :) en een goed lichaam hoor.
Was dit je eerste contest ?
Het voordeel van alex is dat hij natuurlijk al 2 wedstrijden gedraaid heeft (of 3 dat weet ik niet helemaal zeker).

greets martijn
 
Laatst bewerkt:
Alex zag er natuurlijk enorm goed uit. Echt heel mooi. :)

Dit was mijn eerste wedstrijd ja, geen idee wat mij te wachten stond. Wel flink kunnen leren. :)
 
naja ik bedoel kwa poseren enzo ging het gewoon goed vond ik bij jou.
Je zou niet zeggen dat was je eerste wedstrijd (als compliment he).

ik vond trouwens die jongen gozer van 19 (ik kom even niet op zijn naam) het ook wel grappig doen en voor die leeftijd dat fysiek ook erg netjes trouwens.

Wanneer ga je je volgens contest draaien ?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MrJ
Thanks. :)

Ja die jongen zag er erg goed uit ja.

03.10. Weer in Mijdrecht. Lekker dichtbij. ;)
 
Dus weer door het landschap :D pffff lange reis , maar ik zal er zijn :)
Vind het altijd wel leuk dat soort wedstrijden zou trouwens leuk zijn als er meer van het forum zouden komen.
 
MrJ, je stond er wel en dat verdient al dikke respect.
Wekenlang dieeten en trainen voor een paar minuten fame onstage.
Je bent weer een ervaring rijker, dus kan het alleen maar beter in okt.
Succes met je verdere voorbereidingen.
 
helemaal mee eens
 
Ziet er netjes uit Mr.j

Kon helaas niet komen moest aan me gebrek aan massa werken met een paasbrunch.
Zie dat je zelfs een beetje vacuum kan trekken
Dat is pas classic BB.
 
Nou juist omdat veel mensen zeiden dat ze begeleid waren door Oma, Leona of andere grotere namen vond ik diegenen er juist niet goed bijstaan!
Ik zei nog tegen Mish gisteren dat ik weinig gasten van jouw kaliber zag, terwijl de JBC ook jouw eerste was! En dat bedoel ik positief hè ;)

Was jij er ook? Ik heb je nl. niet gezien...
(stond vooraan bij de dames foto's te maken :D)
 
Back
Naar boven