XXL Nutrition

Clean bulk of cut? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1m98 89kg 22%, klopt dit?

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

En waarom zet je je buik uit bij pic 2? Wil je perse dik lijken?
 
1m98 89kg 22%, klopt dit?

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

En waarom zet je je buik uit bij pic 2? Wil je perse dik lijken?

hoezo zou die buik uitgezet zijn? uitgezet lijkt het mij dat je hem nog veeeeel groter kan maken
 
Clean bulk icm cardio naast je kt, zo'n 2 maanden kijken hoe dat uitpakt wat betreft je vp en wat je spiegel zegt.
 
hoezo zou die buik uitgezet zijn? uitgezet lijkt het mij dat je hem nog veeeeel groter kan maken

Waarom zou je ontspannen op een foto gaan staan? buiten dat is het natuurlijk ook gewoon een waardeloze pose :D

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Clean bulk icm cardio naast je kt, zo'n 2 maanden kijken hoe dat uitpakt wat betreft je vp en wat je spiegel zegt.

+1
Als je nu echt gaat cutten blijft er geen reet van over.
 
hoe zag je schema eruit? Welke dagen, en welke oefeningen? Vooral die front en back foto ogen raar, echt nog totaal geen schouder ontwikkeling.

Zou je eens goed afvragen of je training en voeding wel goed zit, het ligt heus niet alleen aan "bad genetics".

Ben het er overigens mee eens... clean bulk icm met cardio
 
Maandag: training 1
Dinsdag: training 2
Woensdag : rust
Donderdag: training 1
vrijdag: training 2

Training 1:

Borst, triceps, schouders.

Borst:

Bench press
Incline bech press
Reversed peck deck

Deze 3 oefeningen altijd, daarnaast soms nog een extra oefening erbij bijvoorbeeld dips (Met contragewicht)

Triceps:

One arm dumbbell tricep extension
Tricep pushdown
Tricep oefening op fitness apparaat( kan geen benaming vinden)

Schouders:

Behind neck press
Machine side raise
Schouder oefening op fitness apparaat ( kan geen benaming vinden, omhoog drukken waarbij de handvaten naar elkaar toe lopen. lijkt op de Arnold press)

Training 2:

Rug, biceps, buik.

Rug:

Pulldown behind the neck
Close grip cable rows
Fitness apparaat voor de onderrug, achterover bewegen waarbij de gewichten omhoog komen.
Shoulder shrugs

Biceps:

Machine curl
One arm cable curl
dumbbell curl

Buik:

Buikspierkwartier in de sportschool, diverse oefeningen.

Ik doe alles 3 setjes, probeer 10 herhalingen te doen red ik er meer dan doe ik er meer gewicht bij zodat ik de 10 net haal

Dit schema trainde ik thuis (zonder appraten) doe dit nu ook in de sportschool.

Voeding lette ik vroeger niet zo op, eet nu wel beter:

8:00 500 ml melk+ brinta
9:30 2 broodjes pindakaas
1 broodje kipfilet
11:00 2 broodjes met worst
12:30 4 broodjes met kip en worst of slaatje
15:00 3 broodjes met kip of slaatje
17:30 Eten wat de pot schaft
20:30 nog een keer wat de pot schaft
23:00 500 gr magere kwark met 2 lepels honing en ongezouten pinda's

Dit houd ik nu aan. Sport nu sinds 4 weken bij de sportschool, metk het verschil goed en ben al wel iets vet kwijt zonder extreem veel cardio gedaan te hebben.

Hoeveel min. cardio per dag raden jullie me aan.
Is mijn voedingsschema zo goed?
Moet ik mijn trainingsschema afwisselen omdat ik dit al een tijdje zo train? (Hou er wel rekening mee dat thuis trainen totaal niet te vergelijken is met de sportschool)

Bedankt voor de reacties!
 
no legs no life
 
Benen pak ik nu in de sportschool ook mee, in het oude schema thuis niet.. ik zat zelf te denken aan het onderstaande schema:

Ma: Borst + Biceps
-------------------------
Dinsdag: Benen
---------------------------------
Woensdag: Schouders + Buik
------------------------------
Donderdag: Rust
----------------------------
Vrijdag: Rug + Triceps

Hierbij pak ik in 1 week alles 1 keer, vroeger deed ik alles 2 keer behalve de benen..

Wat zou beter zijn?
 
Minder apparaten gebruiken, meer freeweights.
Waar is de squat, deadlift, bent over row, etc...
Je schema zuigt!
Ook je eten is niet bepaald om naar huis te schrijven. VEEL meer eiwitten nodig, voor herstel en spiergroei. En als je sowieso al een beetje buikje hebt dingen als worst niet meer dagelijks eten en ook die honing savonds achterwege laten
 
Wat moet ik toevoegen voor meer eiwitten?
Gewoon EI op brood doen, wil eerst mn basisvoeding op orde hebben en dan pas aan de supplementen beginnen, of ben ik er al aan toe?

Ik heb deadlift etc. nog nooit gedaan, wou eerst in de sportschool beginnen met apparaten en later aan de free weights maar ik kan dus beter gelijk free weights pakken?

Ik doe honing door mn kwark omdat ik het anders niet wegkrijg eignlijk.. Wat kan ik er dan doordoen ipv honing zodat het niet zo zuur meer is.
 
Clean bulk icm cardio naast je kt, zo'n 2 maanden kijken hoe dat uitpakt wat betreft je vp en wat je spiegel zegt.

idd. Bulken zou ik niet doen, cutten ook niet. Clean duss
 
Wat moet ik toevoegen voor meer eiwitten?
Gewoon EI op brood doen, wil eerst mn basisvoeding op orde hebben en dan pas aan de supplementen beginnen, of ben ik er al aan toe?

Ik heb deadlift etc. nog nooit gedaan, wou eerst in de sportschool beginnen met apparaten en later aan de free weights maar ik kan dus beter gelijk free weights pakken?

Ik doe honing door mn kwark omdat ik het anders niet wegkrijg eignlijk.. Wat kan ik er dan doordoen ipv honing zodat het niet zo zuur meer is.

Precies! Geen supplementen als je voeding niet op orde is.
Voor eiwitten: wat dacht je van een blik tonijn? Of 3 gekookte eieren?
En het beste kan je gewoon smiddags een keer koken, dan maak je direct voor 2 of 3 maaltijden. Doe ik ook altijd. Maak je in een keer flink wat kip of vis en dan hoef je dat later alleen maar op te warmen.

En inderdaad nu gewoon overstappen naar de freiweights. Stel een goed trainingschema samen en laat het hier controlleren. greetz
 
Cutten naar een akcentabel percentage. Daarmee bedoel ik richting de 15%. Vanaf daar cleanbulken. Rond april/mei cutte. En je zal volgende zomer er goed bij staan.
 
Ik doe honing door mn kwark omdat ik het anders niet wegkrijg eignlijk.. Wat kan ik er dan doordoen ipv honing zodat het niet zo zuur meer is.

Ik doe wat echte vruchtenconfituur bij m'n kwark.
Maakt het wat lekker zoeter.
Je kan ook wat gedroogde vruchten erbij smijten.
 
Je lijkt zwaarder (gespierder) dan 88kg op 1m98.

Ik zou zowiezo gaan cutten, nog iets dikker en je krijgt de stempel 'fatso' opgeplakt.
 
Wat eet je dagelijks om zo meer vet te krijgen?


Eieren koken en dan eten, geen brood erbij nemen.
Glas water of melk kan om het weg te spoelen :o
 
en eet minder koolhydraten.
 
iedereen zegt iets anders:rolleyes:

Ik ben van plan om van het weekend een goed voedingsschema en trainingsschema op te stellen, deze zal ik hier posten als ik die klaar heb.

@ Baksteen overdags werk ik altijd en wil daarom geen opwarmdingen eten. Ik eet liever veel brood dan, tonijn is ook geen optie voor mn werk,. dan ligt iedereen plat van de geur :p thuis kan ik dit wel eten rond half 9? (na de training) mits tonijn snel eiwitten afgeeft tenminste..

Ik denk zelf dat als ik op mn voeding let, fanatiek ga sporten met de free weights en daarnaast cardio doe (hoevaak per week? Hoelang?Fietsen, roeien , steppen wat is beter?) dat ik dan wel vet verlies. Nu een maandje bezig in de sportschool en ben voor mn gevoel al wat kwijt.. Heb helaas geen huidplooimeter waarmee ik het kan meten, ga deze snel kopen..


Bedankt voor jullie reacties in ieder geval:)
 
Back
Naar boven