Fitness Seller

Clean bulk Schema? Help

Bezoekers in dit topic

JVDB00

Novice
Lid geworden
14 aug 2018
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Yoo IKEA kasten,

Zouden jullie willen kijken of deze schema goed is of wat er eventueel veranderd moet worden? :)
Ik train nu 2 a 3 jaar met af en toe quits van maanden haha.
Ik ben 17jaar ,177cm, 78kg en heb een VP van 13.5% en train 4 a 5 keer in de week.

11uur : 120GR havermout 400ML melk en 2 eieren.

14uur : 200GR Rijst(gekookt) , 200gr Kipfilet, 7ml olijfolie 1 glas (250ml) Jus d'orange

18uur : 200gr rijst(gekookt), 200gr ossenhaas, 7ml olijfolie.

20uur(pre workout): 1 banaan en glas jus d'orange

21.30 : Pasta 200gr gekookt en 150g gehakt en glas jus d'orange

Voor het slapen neem ik 200gr kwark en handje pinda's of noten.

Totaal 3160kcal 380kh, 83gr vet, 224gr eiwit.

Alvast bedankt. Ps: chickies pm me
 
Laatst bewerkt:
Kun je toch zelf ook wel gaan bedenken? Je hebt neem ik aan dit schema zelf in elkaar gezet?
Haal 100 gram kipfilet en 100 gram ossenhaas eraf, kijk eens wat je overhoudt en mocht het nodig zijn verminder je het gehakt nog eens met 50-100 gram.
Daarnaast verhoog je je porties kh (rijst/pasta) of voeg je er een aantal toe
Zo moeilijk is het allemaal niet..

Ps; mag ik je ook pmen? :o
 
Kun je toch zelf ook wel gaan bedenken? Je hebt neem ik aan dit schema zelf in elkaar gezet?
Haal 100 gram kipfilet en 100 gram ossenhaas eraf, kijk eens wat je overhoudt en mocht het nodig zijn verminder je het gehakt nog eens met 50-100 gram.
Daarnaast verhoog je je porties kh (rijst/pasta) of voeg je er een aantal toe
Zo moeilijk is het allemaal niet..

Ps; mag ik je ook pmen? :o
Bruur ik heb geen zin om 100 gr kipfilet te eten bij 300gr rijst haha, das fkng smerig, of zal ik shake weghalen en kwark verminderen naar 150gr? Maar ze zeggen na training moet je shake pakken. En natuurlijk mag je me pmen, hoop wel dat je een beetje vrouwelijke oestrogeen tietjes hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Bruur ik heb geen zin om 100 gr kipfilet te eten bij 300gr rijst haha, das fkng smerig. En natuurlijk mag je me pmen, hoop wel dat je een beetje vrouwelijke oestrogeen tietjes hebt ;)

Dat hoeft toch ook niet?
Houd je de hoeveelheid rijst hetzelfde of misschien zelfs minder en voeg je wat chocorijstwafels toe
Of toast met jam
Er zijn zoveel opties om kh toe te voegen
 
Dat hoeft toch ook niet?
Houd je de hoeveelheid rijst hetzelfde of misschien zelfs minder en voeg je wat chocorijstwafels toe
Of toast met jam
Er zijn zoveel opties om kh toe te voegen
Dat is waar, maar ik hou van vlees :). Zal ik me shake weghalen en 100gr minder kwark vreten voor het slapen? En 1liter jus D orange drinken per dag voor de kh
 
Ik zou doen wat ik in mijn eerste post omschrijf.
Dat is ook nog het goedkoopste.
En dan gewoon 2 sneetjes brood met 40 gram jam toevoegen ergens.

Wat jij wil doen moet je zelf weten natuurlijk, gewoon dingen weghalen/toevoegen en kijken waar je op uit komt.
 
Ik zou doen wat ik in mijn eerste post omschrijf.
Dat is ook nog het goedkoopste.
En dan gewoon 2 sneetjes brood met 40 gram jam toevoegen ergens.

Wat jij wil doen moet je zelf weten natuurlijk, gewoon dingen weghalen/toevoegen en kijken waar je op uit komt.
Ik heb een ruim budget, maar zal jouw idee eens proberen. Zwz thanks voor je hulp. Je bent de eerste die een handtekening krijgt als ik ifbb pro ben :)
 
Heb je de rijst gekookt of ongekookt meegerekend?
 
Hoeveel kcal reken je er dan voor?
Just checking :o
 
:thumb:

Wat fruit kan je ook voor ed carbs nemen. Vind ik zelf wel lekkerder dan sapjes. :o Maar dat is persoonlijk.
 
:thumb:

Wat fruit kan je ook voor ed carbs nemen. Vind ik zelf wel lekkerder dan sapjes. :o Maar dat is persoonlijk.
Haha ik haat groente en fruit. Met de jus dorange krijg ik tenminste wat vita C binnen anders moet ik die pillen slokken xD
 
I

k bedoelde 96, het was.voor 200 gr witte rijst :)

Witte rijst ongekookt bevat 350 kcal per 100g. Als je witte rijst kookt neemt deze anderhalf maal zijn eigen gewicht aan vocht op (perfecte garing) tot twee maal zijn eigen gewicht (helemaal slap gekookt). Bij perfecte garing bevat witte rijst dus 140 kcal per 100g gekookte rijst. Bij te lang gekookte rijst 115 kcal per 100g gekookte rijst.

Test zelf maar eens uit hoeveel rijst jij hebt na het koken van 100g ongekookte rijst. Dit zal 250-300g zijn.
 
Witte rijst ongekookt bevat 350 kcal per 100g. Als je witte rijst kookt neemt deze anderhalf maal zijn eigen gewicht aan vocht op (perfecte garing) tot twee maal zijn eigen gewicht (helemaal slap gekookt). Bij perfecte garing bevat witte rijst dus 140 kcal per 100g gekookte rijst. Bij te lang gekookte rijst 115 kcal per 100g gekookte rijst.

Test zelf maar eens uit hoeveel rijst jij hebt na het koken van 100g ongekookte rijst. Dit zal 250-300g zijn.
Ja je hebt gelijk maat, kwam ik vandaag ook toevallig te weten. Myfitnesspal klopt soms niet helemaal.
 
Back
Naar boven