AndroidHealthClinic

Clean Bulk schema

Bezoekers in dit topic

Insta

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2014
Berichten
361
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey DBBers

Zou ik met dit voedingschema goed bezig zijn met clean bulk ik kom rond de 0.3kg per week aan en wil naar 80-85 kg

Clean bulk.png
 
Waar zijn je groentes? Zou alle maaltijden met brood vervangen door rijst met kip en groente.
 
2e maaltijd is op school kan daar niet uitgebreid eten maken of eten meestal maar 5-10min pauze en bij avond eten eet ik altijd groente en meestal ook door de eieren gooi ik nog groente maar dat verschilt veel en als ik dat er zou bij voegen zou het ongeveer op 3000 kcal komen
 
Je hoeft toch ook geen eten op school te maken. Het eten maak je thuis en kun je prima en een plastic bakje mee naar school nemen. Zo doe ik en de meesten hier op dbb het.
 
Waarom is rijst eigenlijk zoveel beter dan brood? want eerlijk gezegt is brood 5min werk en je hebt een maaltijd
 
Rijst is een onbewerkt product en brood niet. Daar wordt zoveel onnodige extra rommel ingestopt.
 
Ok maar als ik nu bijv ruil bij avond eten die boterham voor 100g rijst dan zit ik ook op 2850 kcal
 
Is al beter. En gewoon veel groente, daar kun je in principe onbeperkt van eten. Zou ook nog iets van ongezouten noten of iets dergelijks erin duwen voor de goede vetten.

Ik vind 2850 kcal trouwens best weinig om te bulken. Ik cut nu op 3000.
 
ja maar ik kom wel gewoon aan dus :S als ik een weet niet mijn 0.3-0.5 kg aan kom gooi ik er 100kcal bij

---------- Toegevoegd 1 June 2014 om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst 31 May 2014 om 18:51 ----------

Dankje wovano voor je hulp trouwens :)
 
Ja, bulken is voor iedereen verschillend. De een bulkt zeer goed op 2800 terwijl een ander er van afvalt. Vooral als je net begint te bulken is het goed om rustig te beginnen en te kijken hoe je lichaam reageert. Als je gelijk op +3000 gaat zitten heb je kans dat je veel onnodige vetgains maakt.

Zelf zou ik ook meer groente en fruit bijvoegen voor de vitamines en mineralen.

succes!
 
Thnx maar als ik nu groente toevoeg ik het verder goed?
 
Updated check aub

Cleanbulk 1juli.png
 
Waarom is rijst eigenlijk zoveel beter dan brood? want eerlijk gezegt is brood 5min werk en je hebt een maaltijd

Brood is niks meer dan een opgehoopte concentratie van zout en toevoegingen.

Ik prefereer zoete aardappel.
 
ja maar ik zit met school man ;( in weekend kan ik dat wel eten maar op school is dat echt een gedonder
 
Of je nu een bak brood eet of een bak rijst of zoete aardappel. Het kan in hetzelfde bakkie. Alleen het een eet je met de hand en het ander met vork (of in geval van snel en gemak... lepel).
 
ja maar ik zit met school man ;( in weekend kan ik dat wel eten maar op school is dat echt een gedonder

Waarom? Meeste van ons gaan naar school en werken, en eten daar ook gewoon rijst
 
Waarom? Meeste van ons gaan naar school en werken, en eten daar ook gewoon rijst

ik ben niet de meeste ..

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Of je nu een bak brood eet of een bak rijst of zoete aardappel. Het kan in hetzelfde bakkie. Alleen het een eet je met de hand en het ander met vork (of in geval van snel en gemak... lepel).

:) dankje
 
Er is niets mis met meergranen- en roggebrood. Groente en fruit erbij en je zit helemaal goed..
 
Altijd dat gejank over brood -_-

Als je brood lekkerder vindt en dat voor jou het makkelijkst is, gewoon brood eten. Dat kleine verschil tussen rijst en brood is te verwaarlozen, mits je macro's en kcal gewoon hetzelfde blijven.
 
Back
Naar boven