MuscleMeat

Clean bulk vs dity bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Ik weet wat clean en dirty bulken is maar heb 2 vragen wat ik veel over pieker

Vraag 1 Ik weet wat clean en dirty bulk inhoudt maar 1 ding vraag ik mij af het is logisch dat je meer spiermassa pakt als je 1000 kcl boven je onderhoud zit dan 100 kcl

Het is dan logisch dat het minder snel sterk en groot word van lean bulk maar duurt het alleen langer of word je natural limiet lager?

2de vraag is ik hoorde als je net teweinig eet dus op onderhoud of net iets de boven 25 kcl of zo of de onder dat je dan wel langzaam sterke word maar niet meer spiermassa is dit zo?
 
Ik zou als ik jou was eens goed de sticky's doornemen. 1000 kcal boven onderhoud eten heeft nul komma nul toegevoegde waarde. Tenzij jij ontzettend snel dik worden leuk vind dan heb je mijn zegen.
 
Ik zou als ik jou was eens goed de sticky's doornemen. 1000 kcal boven onderhoud eten heeft nul komma nul toegevoegde waarde. Tenzij jij ontzettend snel dik worden leuk vind dan heb je mijn zegen.
Dat is toch wat ik zeg? Beter ga jij is keer goed en begrijpend lezen oefenen. Dat is toch ook wat ik zeg? Ik zeg alleen stel je doel is om 100 boven onderhoud te eten maar in de praktijk maar op onderhoud eet of maar 10 kcl boven onderhoud eet gemiddeld groei je dan ook iets dat is mijn vraag
 
Dat is toch wat ik zeg? Beter ga jij is keer goed en begrijpend lezen oefenen. Dat is toch ook wat ik zeg? Ik zeg alleen stel je doel is om 100 boven onderhoud te eten maar in de praktijk maar op onderhoud eet of maar 10 kcl boven onderhoud eet gemiddeld groei je dan ook iets dat is mijn vraag

Als je graag wilt dat mensen je berichten begrijpen, zul je moeten leren om ze wat duidelijker te schrijven.

als je boven je onderhoudt eet zul je zwaarder worden. Bij 10 kcal zal dit niet significant zijn. Als beginner zul je waarschijnlijk ook nog spiermassa kweken als je op, of zelfs iets onder, onderhoud eet.
Daarna zou ik kiezen voor een clean bulk, 200/300 callorien boven onderhoud.

Verder, je naturel limiet is je totale groeipotentie. Dat is niet afhankelijk van je dieet. Als je kut eet zul je dat limiet alleen nooit halen.
 
je kan hieruit zelf ook wel opmaken hoe meer je eet hoe meer je bijkomt. Alles wat je lichaam kan gebruiken worden spieren als je genoeg traint. Alles wat het niet kan gebruiken wordt vet.

Dus als je 10000KCAL boven je onderhoud eet, zal je ofwel de snelste dikste vetste mens ooit worden, of je kan ook 10000 kcal per dag gaan verbranden door te lopen of iets dergelijks..

Natuurlijk is het makkelijker zoals hierboven vermeld werd om ongeveer 200 a 300 cal boven je onderhoud te eten, paar keer per week goed te trainen en GEDULD

ER ZIJN GEEN WONDERMIDDELEN behalve GEDULD en LOGICA. alles heeft een reden. prof's eten geen 10000KCAL boven onderhoud.. waarom? (zie boven) .... JIJ DUS OOK NIET :) enz enz enz...
 
prof's eten geen 10000KCAL boven onderhoud.. waarom? (zie boven) .... JIJ DUS OOK NIET :) enz enz enz...
Welles. Die zweedse powerlifter dude uit game of thrones zat dagelijks rond zoiets.
 
Dat is toch wat ik zeg? Beter ga jij is keer goed en begrijpend lezen oefenen. Dat is toch ook wat ik zeg? Ik zeg alleen stel je doel is om 100 boven onderhoud te eten maar in de praktijk maar op onderhoud eet of maar 10 kcl boven onderhoud eet gemiddeld groei je dan ook iets dat is mijn vraag

In plaats van vol in de verdediging te schieten is het verstandig als je wat doet met de feedback die mensen je geven . Als je vragen gaat stellen waar overal op het forum een antwoord voor is moet je niet verwachten dat mensen je heel serieus gaan nemen ;)
 
Back
Naar boven