AndroidHealthClinic

'clean' bulkdieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Ik ben sinds een week 'clean' aan het bulken. D.w.z. geen suiker meer (alleen dextrose voor na de training), geen sausjes, witte rijst,, witbrood, pasta meer, minder melk.

Eet nu als basis: havermout, volkorenbrood, zilvervliesrijst, brinta, magere kwark, kip, ei, proteine-shakes, wg-shake, lijnzaadolie, vitamines. Moet alleen nog wat meer groente toevoegen.

Verder zal ik NOOIT meer een maaltijd missen, geen junkfood meer eten.

Maakt het trouwens uit dat ik de meeste eiwitten haal uit de magere kwark?
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik ben sinds een week 'clean' aan het bulken. D.w.z. geen suiker meer (alleen dextrose voor na de training), geen sausjes, witte rijst,, witbrood, pasta meer, minder melk.

Eet nu als basis: havermout, volkorenbrood, zilvervliesrijst, brinta, magere kwark, kip, ei, proteine-shakes, wg-shake, lijnzaadolie, vitamines. Moet alleen nog wat meer groente toevoegen.

Verder zal ik NOOIT meer een maaltijd missen, geen junkfood meer eten.

Maakt het trouwens uit dat ik de meeste eiwitten haal uit de magere kwark?

Weet niet of het uit maakt?
Lijkt me beter als je een beetje wisselt van eiwitbronnen.
 
Ik haal zelf ook het meeste uit kwark, gewoon makkelijk weg te werken, ff snel zo'n bak naar binnen lepelen, geen stank op me werk zoals met ei, bovendien heb ik zo'n bak in 2 min. op... aangezien ik veel telefoon heb kan ik dus niet 15min. uitgebreid eten..
 
mmmm kwark ...krijg nu al honger, ik eet ongv 500 ml kwark per dag...dus nix mis mee denk ik...
 
ja ik dus 1500-2000 ml :p
 
Hoeveel eiwit heeft die kwark van je dan? Ik heb me net over mijn aversie tegen kwark gezet, en de kwark die ik eet heeft dacht ik iets van 5,5 gr/100 gr (kan er naast zitten hoor).

Stell ff dat 100 ml=100gr, dan kom je dus op 82,5 tot 110 gr eiwit uit je kwark. Aangezien je aan het bulken bent, hoeveel haal je dan uit je kip/shakes/ei/WG/melk?

Lijkt me trouwens wel voldoende variatie.
 
Goeie kwark bevat ong 11 g/100 g aan eiwit. En over stinken op het werk gesproken .. Ik eet nu ik aan het cutten ben, en de ananas vanwege de suiker heb uitgebannen, geen kwark (lust het echt niet zonder iets zoets), maar vis (vandaag zalm, meestal tonijn). Moet je mijn collega's horen zeiken en dan heb ik nog wel kauwgom bij me! :D
 
Originally posted by f*cking ecto
ja ik dus 1500-2000 ml :p

Foutje :D, bedoel 750-1000 ml, scheelt wel wat, he :rolleyes:

kwark heeft 12,5 gram eiwit per 100 ml, koop die bij de lidl.
 
Back
Naar boven