1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

clean bulken of doorgaan cutten?

Discussie in 'Vrouwen Bodybuilding en Fitness' gestart door Ladybug, 15 nov 2017.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Ladybug

Ladybug Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    37
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m63
    Massa:
    55kg
    Vetpercentage:
    21%
    Zoals de titel al zegt.
    Ben erg onzeker nog over mijn vetpercentage.
    Volgens de ''basic fit tanita weegschaal'' was ik nog 22,8% vet, volgens de personal trainer daar was dat weinig!!!
    Ik vind het best veel. Kan ik gaan clean bulken op dit vet percentage aangezien het winter word?
    of door gaan met cutten tot een lager vet en hoeveel procent?

dit is tot nu toe het resultaat..

23548153_1694242280647787_1652852328_n.jpg

23548426_1694242350647780_2075492620_n.jpg

23584548_1694242337314448_2064886861_n.jpg

2. Punjab

Punjab Massive Warrior Elite Member

Leuk Bevonden:
    13.263
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ligt helemaal aan je doelen en vooral aan de spiegel en hetgeen jij je lekker bij voelt..

3. HillR

HillR Freaky Bodybuilder Elite Member Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    7.893
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    Goeie quads!

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en helemaal niet naar die prutser van de Basic Fit luisteren. Dit is juist een prima vetpercentage.

Als jij je vetpercentage nog verder wilt verlagen moet je gewoon cutten. Heb jij zin om te cleanbulken dan doe je dat. Heb je helemaal geen zin meer om te sporten is dat ook prima ;) Kortom, je moet gewoon doen wat jij wilt. Er zijn geen regels of guidelines waar je aan moet voldoen..

Je hebt in ieder geval al een mooi fysiek!

Overigens, die weegschaal van de basic fit is echt niet een goede manier om je vetpercentage te meten, die is alles behalve nauwkeurig. Wil je een preciezer antwoord over je vetpercentage kun je het beste een huidplooimeting laten doen.

Punjab vindt dit leuk.
  4. Drunkenmaster

Drunkenmaster Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.059
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    15%
    Omdat ik je ken denk ik dat je beter even een mini cut doet 4-6 weken en dan cleanbulken anders ga je snel ongelukkig worden met je fysiek.

5. ProudPizza

ProudPizza Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    6.448
    Geslacht:
    Vrouw
    Sluit me hierbij aan als ik het zo zou moeten beoordelen.
    Maar doe vooral waar je zelf zin in hebt.

6. 2green

2green Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    277
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    116kg
    Vetpercentage:
    7%
    Ziet er prima uit, hiermee kun je beide kanten op. Beetje afhankelijk van wanneer je in vorm wilt zijn.

Bulken is aankomen en jij weet het beste hoe een paar kilo meer op je lijf lijkt en hoe lang je erover doet om ze weer kwijt te raken. Verder wil je van de zomer ook weer in vorm zijn neem ik aan, dus erg lang wil je nu niet meer cutten, maar je kunt ook niet lang meer bulken voordat je zomer cut begint (gokje).

keuzes keuzes keuzes... zou persoonlijk lekker geen cleanbulken en op tijd weer cutten als de zomer een doel voor je is.

p.s. hoeveel gram per week bulk jij normaal gesproken en hoeveel daarvan is spiermassa?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie