XXL Nutrition

clean bulken of doorgaan cutten?

Bezoekers in dit topic

Ladybug

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2013
Berichten
382
Waardering
36
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Zoals de titel al zegt.
Ben erg onzeker nog over mijn vetpercentage.
Volgens de ''basic fit tanita weegschaal'' was ik nog 22,8% vet, volgens de personal trainer daar was dat weinig!!!
Ik vind het best veel. Kan ik gaan clean bulken op dit vet percentage aangezien het winter word?
of door gaan met cutten tot een lager vet en hoeveel procent?


dit is tot nu toe het resultaat..

23548153_1694242280647787_1652852328_n.jpg


23548426_1694242350647780_2075492620_n.jpg


23584548_1694242337314448_2064886861_n.jpg
 
Ligt helemaal aan je doelen en vooral aan de spiegel en hetgeen jij je lekker bij voelt..
 
Goeie quads!

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en helemaal niet naar die prutser van de Basic Fit luisteren. Dit is juist een prima vetpercentage.

Als jij je vetpercentage nog verder wilt verlagen moet je gewoon cutten. Heb jij zin om te cleanbulken dan doe je dat. Heb je helemaal geen zin meer om te sporten is dat ook prima ;) Kortom, je moet gewoon doen wat jij wilt. Er zijn geen regels of guidelines waar je aan moet voldoen..

Je hebt in ieder geval al een mooi fysiek!

Overigens, die weegschaal van de basic fit is echt niet een goede manier om je vetpercentage te meten, die is alles behalve nauwkeurig. Wil je een preciezer antwoord over je vetpercentage kun je het beste een huidplooimeting laten doen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Omdat ik je ken denk ik dat je beter even een mini cut doet 4-6 weken en dan cleanbulken anders ga je snel ongelukkig worden met je fysiek.
 
Omdat ik je ken denk ik dat je beter even een mini cut doet 4-6 weken en dan cleanbulken anders ga je snel ongelukkig worden met je fysiek.

Sluit me hierbij aan als ik het zo zou moeten beoordelen.
Maar doe vooral waar je zelf zin in hebt.
 
Ziet er prima uit, hiermee kun je beide kanten op. Beetje afhankelijk van wanneer je in vorm wilt zijn.

Bulken is aankomen en jij weet het beste hoe een paar kilo meer op je lijf lijkt en hoe lang je erover doet om ze weer kwijt te raken. Verder wil je van de zomer ook weer in vorm zijn neem ik aan, dus erg lang wil je nu niet meer cutten, maar je kunt ook niet lang meer bulken voordat je zomer cut begint (gokje).

keuzes keuzes keuzes... zou persoonlijk lekker geen cleanbulken en op tijd weer cutten als de zomer een doel voor je is.

p.s. hoeveel gram per week bulk jij normaal gesproken en hoeveel daarvan is spiermassa?
 
Back
Naar boven