AndroidHealthClinic

Clean bulken

Bezoekers in dit topic

Armand40

Cool Novice
Lid geworden
21 jul 2016
Berichten
187
Waardering
29
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik had ook al wat op een ander forum gezet ik ben bijna 60 kilo afgevallen Door al 9 maand 7x per week op de loopband te staan 60 minuten En een dik uur krachttraining
Nu ben ik volgens mij wel erg mager geworden maar merk ook dat ik bang ben voor weer vet aan te zetten .Terwijl ik zelf en de mensen om me heen zien dat ik echt moet gaan bijkomen het is te ver Door geslagen
Ik eet nu ongeveer 2500 A 2600 calorieën per dag
Mijn Werk is niet veel beweging ik werk in een café smiddags erg rustig maar sport wel 2 uur per dag en loop ook nog eens met de honden min 1 uur per dag
Kunnen jullie kijken hoeveel vet percentage ik heb en hoe ik het het beste kan aanpakken bedank

20170411_053757.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Niemand ?
 
Procent of 11 zo aan die foto te zien.

Bereken je onderhoud en ga daar 500 kcal boven zitten, kijk goed wat de weegschaal doet. Gaat ie te snel omhoog, voeding omlaag, gaat ie niet omhoog? Voeding omhoog :)
 
Thnxs
 
Je moet gene schik hebben dat je vet gaat aanzetten, je weet dat je 60kg kun afvallen door te trainen.
Nu moet je ook weten dat je kunt bijkomen (spiermassa) door goed te eten en goed te sporten.
Van een beetje extra vet zal je niet sterven. Als je ziet dat je te veel aankomt kun je er terug de rem opzetten.
 
60 kg afgevallen en geen overtollig huidweefsel?
 
60 kg afgevallen en geen overtollig huidweefsel?


Nee helemaal niks ja beetje als ik zit mischien verder niks heb echt geluk gehad aangezien ik weken erbij had dat ik dikke 2 kilo per week afval
Verder krijg ik nog niet de knop om voor minder op dd loopband te staan (nu 7 dagen per week ) en meer te eten pfff
 
Nee helemaal niks ja beetje als ik zit mischien verder niks heb echt geluk gehad aangezien ik weken erbij had dat ik dikke 2 kilo per week afval
Verder krijg ik nog niet de knop om voor minder op dd loopband te staan (nu 7 dagen per week ) en meer te eten pfff

Zo bijzonder zeg, wel een flinke prestatie neergezet. Heb je een foto van hoe je er eerst uit zag?
 
Zo bijzonder zeg, wel een flinke prestatie neergezet. Heb je een foto van hoe je er eerst uit zag?

FB_IMG_1492489199819.jpg

Linkse jongen ben ik 136 kilo
FB_IMG_1490884843400.jpg
IMG-20170408-WA0000.jpeg

Laatste foto is van nu eigelijk 10 kilo te mager
90 kilo zou mooi voor mij zijn weeg nu 78
 
Ik vind je geen ongezond vetpercentage hebben. Maar goed, wil je aankomen zal je meer moeten gaan eten. Ik zou beginnen met het langzaam toevoegen van kcals, en dan kijken wat het doet..adhv progressie verhogen/verlagen
 
Ik heb wel heel veel last van kramp vooral kuiten kan dat met zo.n laag vet te maken hebben
Ook is mijn bloeddruk iets te laag
 
je moet toch niet minder cardio doen, gewoon meer gaan eten.
 
je moet toch niet minder cardio doen, gewoon meer gaan eten.


En dat staat niet mijn spier opbouw in de weg? iedere dag 50/60 minuten lopen op 8a 9 km per uur
Ik zou ook het liefst blijven lopen als ik er de puf voor heb
Ik heb copd longziekte dus wil dat lopen eigenlijk erin houden
 
neen waarom, je moet gewoon meer calorieën eten dan dat je verbrand
 
Ik heb wel heel veel last van kramp vooral kuiten kan dat met zo.n laag vet te maken hebben
Ook is mijn bloeddruk iets te laag

Je komt van ver maar zo enorm droog sta je niet, je hebt nu gewoon een gezond vetpercentage. Kramp komt hier niet door, zelf heb ik onder de 5% gestaan en geen last van kramp gehad. Voor je bloeddruk kan je het beste naar je ha gaan, wellicht zal een bloedtest het e.e.a. verhelderen.
 
Gisteren avond gaan wokken 6 borden en nog wat ijs geeten was vanmorgen 3 kilo zwaarder en maagkramp het was volgens mij iets te veel van goeie
Vanmorgen meteen 11 km gelopen op de loopband
 
Laat je niet gek maken door de weegschaal. Je pakt gewoon een hoop vocht en vergeet je maaginhoud niet... Om echt 3 kg vet te pakken moet je minstens een overschot hebben van 27000 kcals..
 
Laat je niet gek maken door de weegschaal. Je pakt gewoon een hoop vocht en vergeet je maaginhoud niet... Om echt 3 kg vet te pakken moet je minstens een overschot hebben van 27000 kcals..

Thnxs dan komt het wel goed
 
Shit me weer laten gaan gisteren we zijn gaan wokken echt beestachtig gegeten en veel rotzooi
Zeker 7 borden gehad en thuis een zak winegums op een of andere manier verlang ik soms heel erg naar suiker Maarja misschien niet zo gek na 11maand cut geen frisdrank niks dus als ik dan eens ga uiteten gaan alle remmen los
Dat gebeurd me ook niet meer ga ook de knop omdraaien voor een clean bulk moet en wil een kilo of 8 bijkomen zometeen maar beetje cardio doen ben nog kotsmisselijk
 
Shit me weer laten gaan gisteren we zijn gaan wokken echt beestachtig gegeten en veel rotzooi
Zeker 7 borden gehad en thuis een zak winegums op een of andere manier verlang ik soms heel erg naar suiker Maarja misschien niet zo gek na 11maand cut geen frisdrank niks dus als ik dan eens ga uiteten gaan alle remmen los
Dat gebeurd me ook niet meer ga ook de knop omdraaien voor een clean bulk moet en wil een kilo of 8 bijkomen zometeen maar beetje cardio doen ben nog kotsmisselijk
ach die ene keer gaat niet zoveel uitmaken hoor, dat moet je er juist inhouden
 
Back
Naar boven