MuscleMeat

Clean bulken

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, vergeet niet te leven zo nu en dan!
 
De laatste tyd gaan we 1 x per week uit eten en dan eet ik echt veel de hele dag maar omdat ik 7 dagen per week train met cardio erbij blijf ik ongeveer op zelfde gewicht hangen
Meestal naar het uit eten ben ik bijna 3 kilo zwaarder maar 4 a 5 dagen erna is het weer eraf
Moet wel zeggen dat ik meestal naar het uit eten de komende 3 dagen erna meer cardio doe 12km lopen snelheid 9km per uur en kracht en wat minder eet zodat ik een paar dagen erna weer zelfde weeg
Pffff en ergste is ik MOET bijkomen weeg nog 78 bij 181 maar omdat ik 65 kilo ben afgevallen kan ik het schijnbaar niet terwijl trainen niet meer opschiet geen kracht en puff meer moet me erover heen zetten shit zooi
 
Je wilt bijkomen maar wanneer je gaan eten bent doe je meer cardio om het er terug af te krijgen en dus kan je niet bijkomen?? :loony:
 
Ik weet het daar zit mijn probleem
 
Doe dan minder cardio lol, fixed
 
Tja we blijven een beetje in herhaling vallen hier. Waarom een topic openen om vragen te stellen om er vervolgens niets mee te doen? Er moet een gezonde balans zijn tussen sport, voeding en geest. Nogmaals, laat je niet zo gek maken.. of neem een coach in vertrouwen als je het zelf niet aan kan.
 
Tja we blijven een beetje in herhaling vallen hier. Waarom een topic openen om vragen te stellen om er vervolgens niets mee te doen? Er moet een gezonde balans zijn tussen sport, voeding en geest. Nogmaals, laat je niet zo gek maken.. of neem een coach in vertrouwen als je het zelf niet aan kan.
Ja idd dit, ik had nog niet het hele topic doorgenomen, het is inderdaad steeds dezelfde raad die hier terugkomt maar waar weinig mee lijkt gedaan te worden :)
 
Kweet het jullie hebben gelijk ik zal er wat mee gaan doen bedank voor jullie reacties
 
Probeer anders niet meer bij te houden hoeveel je eet, weet noet of je nu je macros en kcal bijhoudt? Daar zou ik mee stoppen dan, gewoon zorgen dat wanneer je eet, het veel is. Ik ben zelf ook enorm afgevallen en ben aan het bulken, maar merk dat ik dan af en toe schrik van hoeveel ik 'moet' eten om aan te komen, dus als de dood ben dat ik ineens weer vet word. Zit nu op de 4750kcal, maar merk als ik me dagelijks ga wegen of te precies word. Ik ook weer angstig word of mezelf gek maak.
 
Ja ik hou alles bij op fatsecret al 11 maand lang
Nu omdat ik zondag echt zoveel gegeten heb eet ik meestal erna weer minder zodat het eraf is (1700 calorieën )
Maar normaal zit ik op 2300 calorieën terwijl ik zeker naar de 3000 moet met 7x per week sporten
Maar jullie hebben gelijk kan wel blijven zeuren maar moet me erover heen zetten
 
Klopt. Ik snap hoe je denkt, hen het zelf ook, daarom jezelf dwingen niet alles zo bij houden. Zoek 1 meet/weekdag in de week. En eet een hele week minimaal 3000kcal en kijk en meet pas na een week. STEL je gaat voor je gevoel te snel omhoog, dan stel je iets bij. Maar er kan echt niks gebeuren. Je kan nooit snel vet aanzetten binnen een week.
 
Oké bedank ga het langsaam opvoeren
 
Back
Naar boven