AndroidHealthClinic

Clean bulking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
91
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hee iedereen ,

Had een paar vragen over clean bulken.

Als eerste weet ik niet hoeveel calorieën je boven onderhoud zou moeten eten bij een clean bulk. Zou iemand dit me kunnen vertellen.

Tweede vraag is moet ik op de dagen dat ik niet train ook een overschot blijven eten?


En laatste vraag : stel ik train 1 spiergroep en ik heb 200 calorieën overschot, dat is anders dan wanneer ik alle spiergroepen train en 200 calorieën overschot heb, of zie ik dat verkeerd? Hoe moet je dit aanpakken


Gr Juliën
 
Je moet niet moeilijk denken.
Neem gewoon een random getal, bijvoorbeeld 3250 kcals.
Eet twee weken lang dat aantal calorieën, doe je trainingen en ga dan na twee weken kijken wat de weegschaal doet.
Aan de hand daarvan stel je je schema bij.
Kom je te snel aan? Verlaag je iets, kom je niet of nauwelijks aan verhoog je iets.
 
Je moet niet moeilijk denken.
Neem gewoon een random getal, bijvoorbeeld 3250 kcals.
Eet twee weken lang dat aantal calorieën, doe je trainingen en ga dan na twee weken kijken wat de weegschaal doet.
Aan de hand daarvan stel je je schema bij.
Kom je te snel aan? Verlaag je iets, kom je niet of nauwelijks aan verhoog je iets.


okay maar laatste 2 vragen dan
 
1. Ja eet gewoon elke dag dezelfde hoeveelheid calorieen, op de dagen dat je rust herstel je gewoon.

2. Zoals ik zei, eet gewoon elke dag dezelfde hoeveelheid calorieen, kijk na twee weken wat je gewicht doet..
Ongeacht je nou een split doet van 6 dagen per week of 3 dagen fullbody.

Na twee weken kun je dan gaan aanpassen.
 
Back
Naar boven