XXL Nutrition

Clean bulkschema (werkende versie als het goed is nu) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Freakshoow

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2010
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Nu moet ie als het goed is wel werken heb uhm naar een vriend gestuurd en die kon uhm gewoon openen enzo dus als het goed is moet ie het nu voor iedereen doen:)

Tis een clean bulkschema gezien ik dus amper tot geen vet wil aankomen, puur VVM ik kom niet zo snel vet aan dus zou opzich wel moeten werken lijkt me.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips zijn zeer welkom!
 

Bijlagen

  • Voedingschema BB.xls
    199,5 KB · Weergaven: 197
Laatst bewerkt:
ziet er vrij goed uit:)
 
Laatst bewerkt:
niemand enige vorm van kritiek of iets dergelijks?... zoveel keer bekeken maar enkel 1 reactie
 
niemand enige vorm van kritiek of iets dergelijks?... zoveel keer bekeken maar enkel 1 reactie

Het ziet er gewoon erg goed uit je schema vandaar geen kritieken
succes ermee
 
ok misschien is dat het dan hehe:) thanks voor je reactie
 
klein beetje kritiek wat ik zou kunnen geven is dat je veel aardappelen eet. aardappelen zijn geen echte goede com plexe koolhydraten. zou 1 keer aardappelen ruilen met rijst. verder goed schema
 
klein beetje kritiek wat ik zou kunnen geven is dat je veel aardappelen eet. aardappelen zijn geen echte goede com plexe koolhydraten. zou 1 keer aardappelen ruilen met rijst. verder goed schema

echt waar? ik zie veel pro's ook altijd in die filmpjes van ze aardappeltjes bakken:) tis ook stuk lekkerder dan rijst vind ik zelf
 
Ik had ook persoonlijk de aardappelen vervangen door zilvervliesrijst.
 
Vind het een mooi schema.
 
Hmm ok misschien dan maar bij 1 maaltijd de aardappelen wisselen voor zilvervlies rijst:)
 
of brinta/havermout kan ook nog eventueel
 
Back
Naar boven