MuscleMeat

Clean the steet's 2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Geachte mede-Bodybuilders/Powerlifters,

Ik kwam op het volgende idee:

Je leest/ziet/hoort de laatste tijd veel over zinloos geweld, junk overlast, jongeren tereur enz enz..

Laten we 1x per maand samenkomen op een verschillende locatie om vervolgens de desbetreffende stad te verlichten van de overlast etc. Ik denk hierbij aan met de groep door de binnestad wandelen en alle junks, randgroep jongeren enz een "lesje te leren" als je snap wat ik bedoel? Ik bedoel, we zijn breed en sterk genoeg dus dat zal wel lukken,

Laten we ons bombarderen tot de moderne moraalridders..

(dit zou ook een idee van oom oli kunnen zijn)
 
:rolleyes: wat een belachelijk idee, we hebben al een slechte naam en dat wordt er op die manier niet beter op
 
Voel ik niets voor sorry.
 
Voor big steve: Dit is een grap he.. ;) maar dat snap je wel he?
 
Ghehehe, 'lesjes leren'? Zeer strak plan! Wij zullen wel eens even wat discipline in die ontspoorde zieltjes rammen! Wij zullen ze wel eens even op het rechte pad helpen, of ze nou willen of niet!

Dan tuigen we eerst een nietsvermoedende junk af, die net onder een brug na lag te genieten van zijn bum-wine. Die hangen we op aan de hoogste paal voor ogen, op die manier maken we een statement; een voorbeeld voor al het uitschot van onze samenleving!

ZEG NEE TEGEN ZINLOOS GEWELD!!!
 
En verwelkom zinvol geweld! :D
 
hij heeft er maar een grapje van gemaakt maar hij bedoelde het wel serieus in het begin hoor
 
hij heeft er maar een grapje van gemaakt maar hij bedoelde het wel serieus in het begin hoor

Alsjeblieft bodyman begin nou niet met dit, ik weet echt van mezelf wel wanneer ik een grap maak en niet, ok!
 
Back
Naar boven