MuscleMeat

Cleanbulk kuur

Bezoekers in dit topic

aggio

Novice
Lid geworden
13 jan 2022
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
19%
ik wil aan mijn 3de kuur beginnen met test-e 500mg en mast 200mg 10weken met nakuur clomid mijn vraag is eigenlijk heeft 200mg mast wel een nut of zou ik het verhogen naar 400mg wat zou de gains zijn thx alvast
 
ik wil aan mijn 3de kuur beginnen met test-e 500mg en mast 200mg 10weken met nakuur clomid mijn vraag is eigenlijk heeft 200mg mast wel een nut of zou ik het verhogen naar 400mg wat zou de gains zijn thx alvast
Gains = 2x de helft
met deze vragen twijfel ik of je uberhaupt moet gaan kuren, zeker op 19% vet.
 
ik wil aan mijn 3de kuur beginnen met test-e 500mg en mast 200mg 10weken met nakuur clomid mijn vraag is eigenlijk heeft 200mg mast wel een nut of zou ik het verhogen naar 400mg wat zou de gains zijn thx alvast
waarom probeer je niet een paar weken 200mg en daarna 400mg?
 
ik wil aan mijn 3de kuur beginnen met test-e 500mg en mast 200mg 10weken met nakuur clomid mijn vraag is eigenlijk heeft 200mg mast wel een nut of zou ik het verhogen naar 400mg wat zou de gains zijn thx alvast
Verlaag je kcal eerst voor paar maanden. Je gaat spijt krijgen als je met jou bf% kuurt, tevens is er een reden waardoor je bf% zo hoog is doordat je kennis mbt voeding nog niet optimaal is. Verdiep je eerst daarin.
 
Die 19% is dat gemeten of een wilde gok?
 
Verlaag je kcal eerst voor paar maanden. Je gaat spijt krijgen als je met jou bf% kuurt, tevens is er een reden waardoor je bf% zo hoog is doordat je kennis mbt voeding nog niet optimaal is. Verdiep je eerst daarin.
Die gaat al niet meer op. Dit word al zijn 3 e kuur . 1+1= …….. hij gaat niet meer verder zonder kuurtjes 😂
 
Die gaat al niet meer op. Dit word al zijn 3 e kuur . 1+1= …….. hij gaat niet meer verder zonder kuurtjes 😂
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom kuurtjes soms niet werken. En soms zelfs contraproductief zijn voor ' echte ' groei, op termijn.
Echte is dan droge spiermassa.
 
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom kuurtjes soms niet werken. En soms zelfs contraproductief zijn voor ' echte ' groei, op termijn.
Echte is dan droge spiermassa.

Snap je punt wel maar wat voor jou of mij geschikt is geld niet voor bijvoorbeeld Bullshark, ieder lichaam geeft een andere reactie af. De meeste vragen met wat is beter is al begonnen met kuren en willen toch nog even de bevestiging of het goed is.
 
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom kuurtjes soms niet werken. En soms zelfs contraproductief zijn voor ' echte ' groei, op termijn.
Echte is dan droge spiermassa.
Als je qua voeding en training geen idee hebt wat je doet en daardoor denkt dat kuren de oplossing is voor het ontbrekende resultaat, dan geef ik je helemaal gelijk idd. En velen denken zo. Ze denken goed bezig te zijn met voeding en training en vragen zich af waardoor het resultaat uitblijft. In werkelijk zijn ze gewoon slecht bezig en dan grijpen ze maar naar middelen.
 
Back
Naar boven