AndroidHealthClinic

Cleanbulk schema

Bezoekers in dit topic

Yorrik

Novice
Lid geworden
14 jul 2017
Berichten
18
Waardering
5
Lengte
1m74
Massa
66kg
Beste forumlezers,

Na een tijdje als gast op dit forum te hebben gelezen wil ik jullie nu vragen om advies, maar voordat ik dat ga doen wil ik mezelf eerst even kort voorstellen en mijn doel duidelijk maken.

Mijn naam is Yorrik, 24 jaar en een beginner wat betreft fitness/voeding etc.
Ik ben nu ongeveer 6 maanden aan het kickboksen en na wat overleg met mijn trainer is het de bedoeling dat ik aankomende oktober mijn eerste officiële wedstrijd zal gaan doen. Helaas is mijn huidige gewicht (67kg) t.o.v. van mijn lengte (173cm) niet erg ideaal en we hebben daarom ervoor gekozen om wat kilo's erbij te pakken naar 70kg. Dit alles moet natuurlijk niet gepaard gaan met een hoger vetpercentage, maar het liefst zelfs nog iets droger dan dat ik op dit moment ben.

Kortom mijn doel: +- 3 kilo's erbij pakken en mijn vetpercentage lager

Nu mijn doel voor jullie bekend is wil ik jullie vragen om eens kritisch naar mijn voedingsschema in de bijlage te kijken of jullie nog verbeterpunten voor mij hebben. Dit schema bevat veel producten die ik ook echt lekker vindt (en dus makkelijk weg krijg).

- Energiebehoefte in rust 1680 Kcal
- Energiebehoefte incl. training 2310 Kcal
- Mijn schema zit op 2524 Kcal

Allen alvast bedankt voor de hulp!

Groeten,
Yorrik
 

Bijlagen

  • Voedingsschema Yorrik.xlsx
    13,5 KB · Weergaven: 86
Vetten iets hoger eiwitten iets lager, 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht is zat. Vetten moet je op ongeveer 1 gram per kilo zitten.
 
Back
Naar boven