MuscleMeat

Cleanbulk

Bezoekers in dit topic

Lid sinds
12 aug 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Hey ik ga binnenkort beginnen met Cleanbulken.Ik heb mijn calorie behoefte gerekend dat is: Onderhoud 2740kcal en ik wil ongeveer 500kcal erbovenop doen dus word het 3240 kcal. maar ik zit nu met het probleem: ik studeer door de week maar op vrij-za-zo werk ik bij een pizzeria. mijn schema mijn trainings dagen zijn op di-do-za.
op non trainingsdagen ga ik 2740 kcal zitten en op trainingsdagen ga ik op 3240kcal zitten maar wat moet ik doen op vrij-zo? iets meer nemen omdat werk en daar ook kcal verbrand of gewoon op onderhoud blijven? want op za ga ik ook werken na mijn training. onderhod is gebasseerd op training 3-5x per week.

alvast bedankt
 
Ik zou op niet trainingsdagen ook rond de 3200 gaan zitten. Als je heel erg bang bent om vet aan te komen zou je dan op iets van 3000 kcal gaan zitten. Maar zorg er iig voor dat je elke dag een calorisch overschot hebt, je spieren herstellen juist tijdens de rust, dus zorg dat er ook dan genoeg bouwstoffen zijn om te groeien.
 
Ik zou op niet trainingsdagen ook rond de 3200 gaan zitten. Als je heel erg bang bent om vet aan te komen zou je dan op iets van 3000 kcal gaan zitten. Maar zorg er iig voor dat je elke dag een calorisch overschot hebt, je spieren herstellen juist tijdens de rust, dus zorg dat er ook dan genoeg bouwstoffen zijn om te groeien.

Dus op niet trainingsdagen 3000kcal en op wel trainingsdagen op 3500 of minder? want welke kev streev zal ik volgen?
 
Zal elke dag hetzelfde aanhouden, 3200 is prima.
 
Wat gouwtje zegt.. verder lijkt 40-40-20 me prima.. En mocht je te snel aankomen, dan gewoon ietsjes minder eten.
 
Wat gouwtje zegt.. verder lijkt 40-40-20 me prima.. En mocht je te snel aankomen, dan gewoon ietsjes minder eten.

Dankjewel maar moet je niet op trainingsdagen meer nemen dan niet trainingsdgen? Ik zal er opgaan letten als ik snel aankom en het meeste is vet dan zal ik minder kcal eten. Maar ik weet egt niet hoeveel ik moet eten op trainingsdagen non trainingsdagen en op werkkdagen. Dat is egt waar ik mee zit....
 
Het enige wat je kunt doen is je gewicht op de weegschaal in de gaten houden, je spieren kunnen maar een beperkte hoeveelheid groeien, dus als je meer dan ~0,5 kg per week aankomt zit daar hoogstwaarschijnlijk vet bij. In dat geval weet je dat je iets minder moet eten. Hetzelfde geldt ook andersom voor als je gewicht hetzelfde blijft of zelfs minder wordt, in beide gevallen zul je iets meer moeten eten.
 
Back
Naar boven