MuscleMeat

clear whey isolate ervaringen?

  • Topic starter JS84
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 3K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

JS84

Novice
Lid geworden
9 jul 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m86
Hoi Allemaal,

Onlangs kocht ik als test het onderstaande product:

reden:
Ik wil gewoon eens iets dat niet lijkt en proeft als een op melk gebaseerd drankje. Per toeval kwam ik deze tegen en ik dacht "ik bestel het eens".

conclusie:
Dit product is echt super lekker, het lost volledig transparant op, er valt geen melk-product in te herkennen en het smaakt echt naar een super lekkere frisdrank.
Ik mix 1 schep met een kleine hoeveelheid water, het lost perfect op. Vervolgens leng ik het aan met bruisend water en heb ik een lekker frisse bruisende drank die ik meeneem naar het werk in plaats van een frisdrank.

Heeft iemand van jullie ervaring met dit product? Hoe is de kwaliteit van de proteïnen die hier nog in zitten, en zijn er nog alternatieve merken die dit verkopen? Het bestaat hier en daar wel in kant en klare flesjes, maar ik verkies liever een poedervorm die ik zelf kan mixen.

Alvast bedankt voor de reacties.
grts
 
Laatst bewerkt:
Klinkt meer als een aminozuur preparaat. Als je eiwit ver genoeg hydroliseert hou je de aminozuren over. In je lichaam wordt een eiwit (bijvoorbeeld whey of isolaat) ook afgebroken naar de aminozuren die je lichaam weer opneemt.
Veelal staat op aminozuurpreparaten dat ze nauwelijks kcal bevatten maar in prinicpe bevatten die ook gewoon de kcals. Het is alleen wettelijk niet verplicht aminozuren te vermelden op etiketten. Daarom "lijkt" het of amnozuur preparaten geen kcal bevatten wat ze eigenlijk wel bevatten. Aminozuur preparaten zijn inderdaad tranparant en niet melkachtig. Aminozuren nemen wel sneller op dan de langere eiwitketens van een whey eiwit. UIteindelijk breekt je lichaam de eiwitketens ook af naar amonizuren.
Dus als het om smaak gaat een prima idee als je niet van het melkachtige houdt.
 
Bedank voor het duidelijke antwoord. Dat zal dan ook wel de hogere prijs verantwoorden. Zijn er nog merken die een gelijkaardig product verkopen?
 
Standaard BCAA : branches animo acids
Of EAS: essential animo acids
 
Wij werken aan de vergelijkbaar product. In ons geval gat het om een speciale vorm van whey isolaat die eigenlijk bedoelt is om in dranken te verwerken. Deze lost helemaal op en blijft helder.
 
@XXL 👍

Wanneer verwachten jullie dit in de markt te kunnen brengen?
 
Back
Naar boven