AndroidHealthClinic

Clebuterol na je kuur, om massa te behouden vanwege anti-catabolische effect??

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Iemand hier ervaring mee. Op zich lijkt het mee een logische redenering om na je kuur 3 weken clen te gebruiken.

Grtz
 
nee joh, tuurlijk niet.

Je gaat toch geen metabolististisch stimulerend middel gebruiken direct na je massakuur.

Bovendien is clen niet zo anti-catabool als je denkt.
Efedrine zou al een betere keuze zijn, omdat het je CNS weer prikkelt.
Maar ik ben zowiezo geen voorstander van dat soort middelen na een massakuur. (just my 2 cents)

gewoon de conventionele middelen gebruiken. Het anti-catabole deel moet je bereiken met voeding en in de tussentijd zo snel mogelijk weer je eigen test-produktie op formaat brengen.

Daar gaat clen je niet bij helpen, zonde geld en eigenlijk meer dan overbodig.
 
Maar is clen dan wel handig om te nemen na een massa kuur.
Dit om te voorkomen dat je te veel vet na je kuur aankomt, omdat je in de periode na je kuur een hoog kcal dieet blijft volgen?
 
Zelfs van clen val je alleen af bij een calorisch tekort, als je blijft bulken en je wilt vetverliezen tegelijk, dat gaat niet.. ga je cutten meteen na je kuur en dus een tekort creeeren dan ga je heel wat massa verliezen omdat je toch al na je kuur een mindere periode hebt.. geen aanrader mijn inziens
 
Clen opzich is juist CATABOOL! Enkel icm met een kuur is het nuttig, vanwege de insuline gevoeligheid die je ermee verhoogd. Verder niets. Ja, bij een cutting kuur... Verder zeker niet aan te raden.

Na een massakuur kan je beter zorgen dat je veel en goed blijft eten om zo veel mogelijk vast te houden icm je postcycle. Anders ben je averechts bezig...
 
Originally posted by soulreaver
Zelfs van clen val je alleen af bij een calorisch tekort, als je blijft bulken en je wilt vetverliezen tegelijk, dat gaat niet.. ga je cutten meteen na je kuur en dus een tekort creeeren dan ga je heel wat massa verliezen omdat je toch al na je kuur een mindere periode hebt.. geen aanrader mijn inziens

Geld dat ook voor pro hormonen??
Dus niet meteen cutten na gebruik pro hormonen?
En zo ja hoe lang dan wachten?
 
Ik bedoelde meer dat je na je kuur (en nakuur) veel blijft eten (een calorisch overschot creeerd). En dat je hierbij dan clen gaat gebruiken. Niet als doel om vet te verliezen maar om zo min mogelijk vet aan te komen, tijdens deze periode van overschot.
 
Back
Naar boven