Fitness Seller

Clen en Efe, nep of echt?

  • Topic starter BBT
  • Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 1K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

BBT

Novice
Lid geworden
3 jan 2014
Berichten
13
Waardering
8
Lengte
1m91
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Zoals de titel al aangeeft, kom ik er graag achter of deze producten echt of nep zijn. Ik heb eerder clen gezien, van dezelfde supplier, en die zag er heel anders uit. Daarnaast kwam hij met een verhaal over dat hij het via-via "uit het ziekenhuis" gekregen heeft (hij kent wel degelijk mensen daar, dus het zou kunnen), en vandaar niet een merk (vond ik wel opmerkelijk). Ik vertrouw hem, maar ik ben ook iemand die risico's zo klein mogelijk houdt, dus vandaar dit topic.

Zoals te zien is op de afbeeldingen, heb ik het in zakjes gekregen.

image.jpeg


image.jpeg
 
Clenbuterol in een ziekenhuis? Werk daar nu 6 jaar op allerlei afdelingen en kan me geen enkele praktische toepassing bedenken voor Clenbuterol bij zieke mensen, behalve ze nog zieker maken.
 
Ik heb wel eens gehoord dat het wordt voorgeschreven aan patiënten met ademhalingsstoornissen, maar dan nog leek me dit een wat raar verhaal en niet een product dat regelmatig gebruikt wordt in ziekenhuizen.
 
Clenbuterol in een ziekenhuis? Werk daar nu 6 jaar op allerlei afdelingen en kan me geen enkele praktische toepassing bedenken voor Clenbuterol bij zieke mensen, behalve ze nog zieker maken.
Word in het buitenland gegeven bij astma of bv allergieen waardoor je moeilijk kan ademen.
 
Hoe wilt iemand zien of die real of fake is. Kunnen net zo goed paracetamolletjes zijn.

In dit geval moet je je dealer vertrouwen en anders lekker ergens anders halen.
 
In ziekenhuizen gebruiken ze zakjes/bakjes waar ze lekker in grabbelen naar pilletjes? :roflol:

Zonder doosje kunnen het net zo goed smarties zijn. Dit kan niemand beoordelen!
 
Blijft wel lekker lang vers in die zakjes :rolleyes:
 
Ik hoop dat je ze gekregen hebt :D, lekker vaag verhaaltje wel.
Zoals hier al vermeld is, zal een kwestie van vertrouwen zijn van je vriend
 
Heb heel veel geprobeerd en kwam niet verder als Montelukast en Zaditen (ketotifen) uit het ziekenhuis. Dus lijkt me niet real
 
wil je geen vertrouwensbreuk aanpraten maar ik kan je 100% garanderen dat er GEEN clen wordt gegeven in het ziekenhuis. En als hij aankomt zetten met ''maar patienten met astma waarbij niks meer werkt blabla'': mocht een longarts besluiten om als laatste redmiddel clen te geven aan zijn patient: die laat ie dan niet even in de medicijnenkast liggen.

Maar goed dat hij daarover liegt betekent natuurlijk niet per se dat het geen clen is (misschien dat ie niet wilt vertellen dat ie een underground lab heeft).
 
Misschien bedoeld je maat albuterol, maar zeker geen clenbuterol.
Hier in Nederland word dat enkel door dierenartsen gebruikt
 
these tabs can have anything from sugar to clen inside them, no brand , no further details so hard to verify if this is real!
 
Daar niemand zich aan de regels houdt, mijn twee centen:

Prachtig topic zo...
Typisch voorbeeld van dat het originele idee van Tijl niet meer in stand is.(wat erg jammer is) Er valt nooit iets te zeggen over de inhoud.

Ook in dit geval. Een plastic zakje met pilletjes die er uit zien als Smintjes, kunnen gewoon Clen bevatten.
Net zoals high tech, top notch, vertrouwd uitziende verpakkingen geen werkzame stoffen hoeven te bevatten.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven