XXL Nutrition

Clen, ephidrine... ??? voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB-girl

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
105
Waardering
0
Een vriendin van mij wil perse snel nog wat afvallen, ze wil dit perse met een hulpmiddel zoals clen doen. Ze doet alleen cardio en ze wil dat haar kont strakker wordt dus ik heb haar al 10 keer gezegd ga dan krachttraining doen. Maarja dat wil ze niet. Ze zegt ook dat ze al een goed dieet heeft, dus daar valt ook niets aan te veranderen.

Vandaar vraag ik me af wat dan het beste middel is voor vrouwen. Ik hoor wel is wat over allerlei combi's met caffeine en ephidrine of juist clen?!

alvast bedankt voor de reacties
 
mijn vriendin werd van clen niet meer ongesteld, misschien moet je daar dus mee oppassen.
afvallen met alleen cardio? haal haar toch maar over tot krachttraning.
gr d
 
mijn vriendin heeft ook clen gebruikt maar had daar weinig van, ze had wel de bijwerkingen maar niet het effect waar het om ging.

Ze gaat volgende week die oude gele stacker 2 proberen, misschien dat dat wat uithaalt.
 
Het combineren van ephidrine en clenbuterol haalt niets uit, omdat ze zich aan dezelfde receptor hechten. Caffeine zou er wel naast gebruikt kunnen worden, omdat het zorgt dat de cAMP release doorgaat, altijd handig:D

Laat haar het eerst proberen met krachttraining. Krachttraining bouwt spierweefsel op. Spierweefsel is actief, dus het verbrand calorien, ook in rust. Verder is een lekker gevormd squat kontje bij een vrouw nooit mis ;)
 
Eens... soms zou je zo iemand gewoon mee moeten sleuren naar het krachthonk.
Wat ook wel wil helpen: ze aan Body Pump mee laten doen. Is feitelijk cardio, maar dan worden dezelfde oefeningen gebruikt als met krachttraining zodat het krachthonk niet meer zo eng is.

Combineren clen en ephedrine heeft idd weinig zin. Clen wordt 2 wkn op , 2wkn af gebruikt. Ephedrine (niet te verwarren met ephedra/ma huang) werkt beter naarmate het langer gebruikt wordt.
 
Oke, ik zal haar aanraden indien ze echt niet wil krachttrainen om in ieder geval dat pumpen te doen, en daarnaast zal ik haar doorgeven dat ze denk ik het best ephidrine kan gebruiken. Welke hoeveelheden raden jullie aan?
 
Heb alleen gezegd dat ALS ze een fatburner wil hebben ze de echte efedrine moet nemen en geen vage efedra shizzle of synephrine. Efedrine krijg je niet zo makkelijk meer in handen helaas.
Standaard: 20mg efedrine met 200mg caffeine en dat van 1x naar 3x per dag opbouwen en vervolgens continu gebruiken.. effect wordt sterker maar neveneffecten verdwijnen.
Clen is zodanig sterk dat je het maar 2 wkn achtereen kan gebruiken omdat het dan niet meer werkt. En dan in die 2 wkn kan je dan bijv afwisselen met efedrine.
Maar zolang ze nog niet aan KT doet is er nog veel mogelijk ZONDER fatburners.

Schop d'r eerst maar eens het krachthonk in en als ze met geen 10 paarden daar naar toe te krijgen is in vredesnaam dan maar die cardio die op KT lijkt: body pump. Is trouwens wel vreselijk leuk om te doen... daar niet van!
 
Esperantisto zei:
effect wordt sterker maar neveneffecten verdwijnen.

wat studies :)

Astrup A, Lundsgaard C, Madsen J, Christensen NJ "Enhanced thermogenic responsiveness during chronic ephedrine treatment in man" Am J Clin Nutr 1985, Vol 42 (1), Pg 83-94, PMID: 0004014068.

Dulloo, AG "Ephedrine, xanthines and prostaglandin-inhibitors: actions and interactions in the stimulation of thermogenesis." Int J Obes 1993 Feb, Vol 17 (Suppl 1), Pg S35-40, PMID: 0008384178.

P. Marin, B. Anderson, M. Ottoson, et al, "The Morphology and Metabolism of Intraabdominal Fat in Men," Metabolism 41 (1992) : 1242-1248.

Rosenbaum M, Malbon CC, Hirsch J, Leibel RL. Lack of beta 3-adrenergic effect on lipolysis in human subcutaneous adipose tissue. J Clin Endocrinol Metab 1993 Aug;77(2):352-355
 
Ik zou inderdaad gewoon gaan krachttrainen. Ephedrine is eigenlijk niet veel anders als gewoon Speed! Tegenwoordig moet dat vetverbranden allemaal maar snel, snel, snel en het liefst wil men er zo weinig mogelijk voor hoeven doen. Daarom grijpen we meteen naar de Clen of de Eph en dan gaat het allemaal wat makkelijker. En ondertussen vreten ze ook nog repen chocola e.d. weg! Stel eerst eens een echt goed voedingsschemaop en een trainingsschema!!
 
Back
Naar boven