MuscleMeat

clen gebruiken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

giuseppe70

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
474
Waardering
8
Lengte
1m74
Massa
98kg
Vetpercentage
19%
Om nog een beetje vet kwijt te raken ben ik van plan om clen te gaan gebruiken

veel gelezen op het forum en internet
maar ik kom er niet echt uit
op het internet zegt men dat je moet opbouwen 20/40/60/80

stukje uit wikipedia
Vanwege de effecten op de bloeddruk is het verstandig om te beginnen met 20-40 mcg per dag, om vervolgens langzaam de dosis elke 3 dagen te verhogen met 20 mcg, tot een maximum van 120-160 mcg (de meeste gebruikers vinden 80 mcg voldoende). Het kan ook beter niet gebruikt worden voor lange perioden. Lichaamshomeostase lijkt de prikkelende en remmende functies van clenbuterol na verloop van tijd teniet te doen, wat een vals gevoel van voldoening creëert. De voordelen van zenuw-stimulatie en vetverlies gaan na 3 tot 4 weken verloren zodat langer gebruik zinloos is. De gebruiker kan op dat moment beter stoppen voor een periode zo lang als de periode van gebruik, en later eventueel de kuur hervatten.

maar in de echt of nep sectie staat het ook met een dosering van 0.05mcg
de mensen die daar op reageren hebben het over 1 1/2 tablet dat is volgens mij bereking 0.075mcg??????

wat is nu de goede dosering ik wil zeker niet te hoog gaan maar wel een goede werking hebben als jullie begrijpen wat ik bedoel
 
duh sukkel ik

alles door elkaar gehaald 0.05mg is 0.5mcg dus 1 tab is al voldoende

moet je voorstellen dat je de fout maakt en 8 of 10 tabs inneemt om aan je dosering te komen

stom stom :headbang::headbang::hamer:
 
ik raad je ten eerste clen af, tenzij je een lage VP% hebt maar zelfs dan is het geen snoep. 1 tablet clen heb je in 10/20/50 mcg (wat ik tot nu toe hebt gezien) dus dan moet je als je een tablet hebt van 20 mcg 1 perdag nemen en dan op bouwen naar het punt dat jij denkt dit is goed. voor de een komt bij 40 mcg perdag hard aan de ander zit al op 120 mcg. je moet dus gewoon kijken wat het lekkerste voor je voelt. 1 ding nog, je gaat redelijk moeite hebben met slapen. ik zeg beter gewoon afvallen ipv met clen.
 
Clen is inderdaad geen snoep. Wil je toch over the edge gaan neem dan albuterol. De effecten en neveneffecten zijn beduidend minder maar je kunt dan wel peilen wat het spul met je lichaam doet.
 
Ik had juist met clen de eerste dagen erg last van lethargy waarbij ik 's middags dus makkelijk nog 2 uur in slaap kon vallen na een goede nachtrust. Sliep er 's avonds ook gewoon normaal op.
 
duh sukkel ik

alles door elkaar gehaald 0.05mg is 0.5mcg dus 1 tab is al voldoende

moet je voorstellen dat je de fout maakt en 8 of 10 tabs inneemt om aan je dosering te komen

stom stom :headbang::headbang::hamer:

Euh, 0,05mg is 50 mcg...

Als je er 8 tabs had van genomen mochten we je uitvaart wel gaan plannen ;-)
 
Als je het per see wilt gebruiken gewoon met 10mcg of 20mcg beginnen (s`ochtends vroeg nemen) en dan kijken hoe je er op reageerd. Je moet vooral opletten met de halfwaarde tijd van Clen die rond de 35 uur is, je kunt dan bijvoorbeeld ook om de dag je dosis verhogen (afhankelijk van hoe je je voelt) 20-20-40-40-60-60 enz.
 
Tot wat voor een vet percentage raden jullie aan om gewoon naturel af te vallen? Ik ben er sowieso nog niet aan toe, omdat ik eerst mass wil gainen, maar ik vroeg het me af. Hoor sommige zeggen dat ze het gebruiken om van 10% naar 8% te pushen, maar sommige die rond de 15% zitten gebruiken het ook al. Dat lijkt me beetje zonde van je lichaam
 
Back
Naar boven