MuscleMeat

Clen na (of icm.) ephedra / ephedrine

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey allen,

Ik was even benieuwd of er iemand wat meer verstand had over de werking van clen en ephedra.
Clen wordt omgeschreven als een beta2 agonist en ephedra wordt meer gezien als een algemene agonist (correct me if i'm wrong).

Nu is mijn vraag:
Als je lichaam verzadigd is door ephedra gebruik, heeft het dan nut om te switchen van ephedra naar clen?
Ik lees dat veel mensen deze 2 middelen wel combineren (of ephedra nuttigen in de 2 off weken bij clen cycles) maar er zijn er ook weer een aantal die zeggen dat de werking van clen minder effectief of zelfs totaal niet effectief is na een periode ephedra genomen te hebben?
 
Volgens mij werken ze beide op dezelfde receptoren toch? En heeft het daarom geen nut om ze om en om te gebruiken. Meende dat BigCat dit toendertijd zei.
 
Er zijn studies die zeggen dat je het inderdaad niet moet cyclen om en om maar Robke78 heeft eens een studie aangehaald dat het prima kan. Ik vraag me dan af waarom je het zou willen cyclen en waarom alleen clen om de 2 weken niet genoeg is.

Het idee is nu om 2 weken clen te pakken en daarna 2 weken off te gaan (en dus ook geen ephedrine).

Situatie was alleen dat ik een ephedrine periode heb gehad voordat ik aan de clen begon. En op 40, 80 en 120mcg merk ik eigenlijk niks op iets sneller zweten na dan (alhoewel dit ook door de Tren kan komen die onlangs is gezet).

Dus was benieuwd of dat er wellicht mee te maken had waardoor de clen voor mij niet merkbaar is.
 
Back
Naar boven