Fitness Seller

Clen only (cutting/intermittent fasting)

Bezoekers in dit topic

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
901
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
hallo mannen,

heb veel ervaring met gear (hgh,deca,clen,test) eigenlijk het hele zooitje.

ik ben sinds afgelopen augustus 2017 off na 2,5 jaar flink blasten. Ik train zo'n 3x per week omdat ik het leuk vind en let sinds kort weer op mijn macros. dmv. IF wil ik wat droger komen te staan (lees richting de 8%).

Zoals jullie weten is natty cutten met spierbehoud onder de 10% gewoon best kut...

Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met clen only? dan wel tezamen met IF als stijl van eten.

Keuze voor clen: anti catabool en verhoogde vetverbranding zonder mijn axis nogmaals te onderdrukken.

anyone?
 
anyone?
 
Ik heb persoonlijk te weinig spiermassa om te kunnen zeggen of clen anticatabool is..

Want wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken.:trollface:

Zelf ben ik in ieder geval niet bang om diep te cutten met clen..
 
Clen is catabool. Dus een kut idee dit.

volgens welke wetenschappelijke studie? Heb er vooralsnog geen kunnen vinden.

ervaring uit de praktijk van jou dan neem ik aan?
 
volgens welke wetenschappelijke studie? Heb er vooralsnog geen kunnen vinden.

ervaring uit de praktijk van jou dan neem ik aan?
Het gooit je hartslag en lichaamstemperatuur omhoog, het maakt je nerveus en opgejaagd..tuurlijk is clen catabool.

Maar naar mijn mening vrat het ook weer niet mijn spieren op wat T3 (zonder AAS) wel zou doen..
 
volgens welke wetenschappelijke studie? Heb er vooralsnog geen kunnen vinden.

ervaring uit de praktijk van jou dan neem ik aan?
Ik meen dat ik eens een studie heb gelezen waar clen antikatabool was in knaagdieren. Interactie met een enzym wat mensen niet hebben ofzo.

Heb je wel studies gevonden waarin clen antikatabool is gebleken in mensen?
 
Ik meen dat ik eens een studie heb gelezen waar clen antikatabool was in knaagdieren. Interactie met een enzym wat mensen niet hebben ofzo.

Heb je wel studies gevonden waarin clen antikatabool is gebleken in mensen?
Ik meen ook weleens zo iets gelezen te hebben..
 
volgens welke wetenschappelijke studie? Heb er vooralsnog geen kunnen vinden.

ervaring uit de praktijk van jou dan neem ik aan?
Nee, uit logisch beredeneren. Ik begin niet aan die rommel, compleet onnodig en slecht voor je hart. Gewoon minder vreten of meer cardio doen.
 
Ik meen dat ik eens een studie heb gelezen waar clen antikatabool was in knaagdieren. Interactie met een enzym wat mensen niet hebben ofzo.

Heb je wel studies gevonden waarin clen antikatabool is gebleken in mensen?

op die studie doelde ik inderdaad ja..
 
Nee, uit logisch beredeneren. Ik begin niet aan die rommel, compleet onnodig en slecht voor je hart. Gewoon minder vreten of meer cardio doen.
Meer fan van t3 dan? Of zelf dat niet?
 
Het gooit je hartslag en lichaamstemperatuur omhoog, het maakt je nerveus en opgejaagd..tuurlijk is clen catabool.

Maar naar mijn mening vrat het ook weer niet mijn spieren op wat T3 (zonder AAS) wel zou doen..
Gewoon aas bij je T3 nemen dan!

:trollface:
 
Back
Naar boven