AndroidHealthClinic

Clen & T5

Bezoekers in dit topic

SuperVeloce

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2005
Berichten
946
Waardering
41
Lengte
1m90
Massa
96kg
Hallo,

Ik ben van plan Clen en T5 te bestellen.
Clen kan je beste 2 weken wel, 2 weken niet gebruiken.

1. In de 2 weken zonder clen, T5 gebruiken, is dat te doen? Of beter 2 weken niks?

2. Ik lees bijvoorbeeld 20mg, 40mg, 80mg clen per dag, wanneer je dat doet, in 1 keer bijv 80mg of 2x 40mg? (80mg pas na opbouwen)

3. Als je clen/t5 pakt, gaat je hart al sneller kloppen, kan je erna gewoon 45min cardio doen? Word dat niet teveel voor je hart?

4. Clen/T5 kan gewoon op nuchtere maag gepakt worden?
 
1. T5 is ephedrine? Zelfde als clen, gewenning. Beter 2wk op 2wk af, icm clen;
2. Opdelen in dagdelen;
3. Ligt aan je hart, normaal doseren en niet te gek doen;
4. Kan, eten is beter als je niet over je zeik wilt.
 
T5 is inderdaad ephadrine. Ik wil geen T5 en Clen tegelijk gebruiken.
Maar dacht, kan misschien om die 2 weken zonder clen, te overbruggen, maar weet niet of dat verstandig is.

En op nuchtere maag, ivm cardio op nuchtere maag.
 
Inderdaad 2 weken clen, 2 weken t5 dan weer 2 weken clen etc etc

Zou de clen wel verspreiden vanaf 80mcg, 40 ochtend en 40 6-8 uur later.

Doe ik trouwens ook met de t5, 1 ochtend op lege maag en 1 voor trainen, als je cardio op lege maag doet dan natuurlijk gewoon in de ochtend 1 t5 nemen op lege maag (hier had ik zelf weinig problemen mee, onderdrukt de honger maar vond ik juist fijn) kan wel zijn dat je hier misschien duizelig van wordt, dan gewoon 40gr whey o.i.d nemen voor je cardio.
 
Werken de 2 niet grotendeels op dezelfde receptoren? of is dat weer acterhaald..
Ik dacht namelijk dat je voor 1 van de 2 moest kiezen.....
 
Ik zat aan precies hetzelfde te denken FitnessPaul.
 
Bij Clen word aangeraden 2 weken on, 2 weken off.. bij T5 niet, T5 minder heftig, dus denk dat het wel zou kunnen.
 
Nou heb ze binnen, volgende week clen proberen, ben benieuwd.

Dag 1-2: Clenbuterol 40 mcg/dag
Dag 3-7: Clenbuterol 80 mcg/dag
Dag 8-14: Clenbuterol 120 mcg/dag

Beetje aankijken hoe ik erop reageer, afhankelijk hoe dat gaat, pas ik schema aan.
 
Is dat niet wat hoog om te beginnen?
Ik weet niet hoe clen gedoseerd is. Maar toen ik het ooit had vond ik een half pilletje al niet prettig.

Kan ook aan mij legge. Als ik een capsule neem van Zion eca (t5) ga ik al als een raket
 
Ja misschien doe ik dag 1 wel 2x 20
 
2 weken clen, 2 weken t5 en dat proces blijven herhalen. Cardio zeker erbij doen maar wel goed je hartslag in de gaten houden. Good luck!
 
Is dat niet wat hoog om te beginnen?
Ik weet niet hoe clen gedoseerd is. Maar toen ik het ooit had vond ik een half pilletje al niet prettig.

Kan ook aan mij legge. Als ik een capsule neem van Zion eca (t5) ga ik al als een raket

Ik kan goed tegen cafeïne, pak wel eens 250mg capsule.. en merk daar niet zo veel van.
Heb nu 4x Zion Labs T5 gepakt en merk daar ook zowat niks van.

Ben benieuwd wat 20mcg clen doet..
 
4 tegelijk? Dat hoef ik met die van mij niet te doen! 4 op een dag ook niet.
Dan zit je op 1 gram cafeïne. Alleen dat zou je al moeten merken!
 
4 tegelijk? Dat hoef ik met die van mij niet te doen! 4 op een dag ook niet.
Dan zit je op 1 gram cafeïne. Alleen dat zou je al moeten merken!
Haha nee 4x 1 op nuchtere maag ;) en minimaal 6uur tussen ene en andere
 
Begin maar met 20mcg clen en zie wat het doet ik had laatst ook clen genomen en had voordien altijd ondergedosseerde clen en ik nam 1 pil van 40mcg en dacht de hele dag dat het einde naderde.. wees voorzichtig hiermee..
 
Haha nee 4x 1 op nuchtere maag ;) en minimaal 6uur tussen ene en andere

Ga er maar vanuit dat je eca nep is. Je zou het gewoon echt moeten voelen.
En pas idd op zoals hierboven gezegd word. Niet overmoedig raken omdat je de eca niet voelt.
Beter een dag te laag dan een dag te hoog!
 
Ga er maar vanuit dat je eca nep is. Je zou het gewoon echt moeten voelen.
En pas idd op zoals hierboven gezegd word. Niet overmoedig raken omdat je de eca niet voelt.
Beter een dag te laag dan een dag te hoog!

Mja van 250mg cafeïne merk ik ook weinig en de clen van dezelfde site is echt, gecheckt via Alpha Pharma test site
 
Had om 16.30 20mcg clen gepakt op nuchtere maag en uur later merkte ik er niks aparts van, toen andere helft ook gepakt, maar heb nog steeds niet idee, dat er iets gebeurd...

Maar op controle website, staat dat die echt is..
 
low responder
 
Back
Naar boven