XXL Nutrition

Clen toevoegen in een cut-kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je dan echt graag clen wil gebruiken is dat geen slechte optie.
 
Ik ga morgen iets van het postkantoor ophalen dat nog veel leuker is dan Clen.....:D
 
DBC01 zei:
Ik ga morgen iets van het postkantoor ophalen dat nog veel leuker is dan Clen.....:D

Niet pesten, gewoon vertellen :D
 
Da's offtopic, dat kan niet. Maar goed, het is dus geen wasted idea om al te gaan Clennen?
 
Voor het behoud van resultaat neem je de clen na de kuur en voor een hogere verbranding neem je het tijdens de kuur


DBC01 zei:
Ik zit erover te denken om Clen toe te voegen in mijn cutkuur om behoud van resultaat al vroeg te bewerkstelligen.

Nu is de laatste keer dat ik Clen gebruikte 5 jaar geleden en dan alleen ná een kuur, 'ter behoud van'.

Iemand een mening?
 
vraagje...(sorry voor als dit al gevraagd is geweest..graag dan de link please :o )
hoeveel mg clenbuterol of hoeveel tabs van 0.05mg van generic supplements inpakken?
(krampen aan de voet..voelt niet goed aan)
dag 1: 0.5 tab
dag 2: 1 tab
dag 3: 1.5 tab
dag 4: 2 tab
dag 5:2.5 tab
2 dagen niets....2dagen 2.5tabs...2dagen niets...
duizend maal dank aan diegene die hierop serieus en eerlijk kan antwoorden (je krijgt van mijn part al mijn karma punten :)
 
Laatst bewerkt:
Chemical zei:
Voor het behoud van resultaat neem je de clen na de kuur en voor een hogere verbranding neem je het tijdens de kuur

Hoe eenvoudig en sluitend kan een antwoord zijn :thumbs:
 
DBC01 zei:
Ik ga morgen iets van het postkantoor ophalen dat nog veel leuker is dan Clen.....:D


Ik weet het : Lipostabil :D been there done that :D
 
Infinity zei:
Zeer nette resulaten Latin :thumbs:

Hoe ziet je kuurschema er eigenlijk precies uit?:)

hoop niet dat dbc dit erg gaat vinden dat ik offtopic post in zijn topic, sorry daarvoor

maar voor de mensen die er wat van kunnen leren wil ik toch mijn ervaringen delen:

wk 1/ tm 10 100 mg test prop eod + 50 mg proviron ed
wk 1 t/m 12 75 mg tren ace eod
wk 11 t/m 12 50 mg winstrol tabs ed

wk 1 + 2 1 tab stack II ephedrine ed
wk 3 + 4 100 mcg clen ed
enz.

wk 13 t/m 16 50 mg clomid + 20 mg nolva ed

zit nu dus in week 9 en heb dus nog 3 weken te gaan

hou er helemaal niet van mezelf de hemel in te prijzen maar ik ben toch wel trots op mijn behaalde resultaten

@ gurumaster: klopt inderdaad. ik kreeg elke dag wel drie keer te horen hoeveel ik ben afgevallen (en dan heb ik het helaas niet alleen over vet) maar als ik mijn shirt uitdoe staan ze toch wel ff te kijken inderdaad. het is veel minder massief, dat wel, maar het ziet er gewoon stukken beter uit

vanaf nu zal ik tijdens mijn bulk veel lager in KH gaan zitten in vergelijking met voorgaande jaren en hoop op einde bulk dan op 92 kilo tegen 15 % te zitten, maar dat is voorlopig toekomst muziek, nu eerst maar even naar mijn herstel toe gaan werken.

@DBC: clen tijdens een kuur is voor je vetverbranding dus zeker effectief, vooral omdat de AAS als eiwitspaarders gaan werken en je dus niet zo heel veel massa zal verliezen. hou er echter rekening mee dat als je vrij laag in je Kcal gaat zitten en je doet er cardio bij en daarnaast gebruik je ook nog clen dan ga je wel inleveren.
 
DBC01 zei:
Stommerd. Dat zou ik nooit gebruiken.


why not, het werkt echt , maar goed nou maak je mij wel nieuwschierig?
 
Latin spirit zei:
hoop niet dat dbc dit erg gaat vinden dat ik offtopic post in zijn topic, sorry daarvoor

maar voor de mensen die er wat van kunnen leren wil ik toch mijn ervaringen delen:

wk 1/ tm 10 100 mg test prop eod + 50 mg proviron ed
wk 1 t/m 12 75 mg tren ace eod
wk 11 t/m 12 50 mg winstrol tabs ed

wk 1 + 2 1 tab stack II ephedrine ed
wk 3 + 4 100 mcg clen ed
enz.

wk 13 t/m 16 50 mg clomid + 20 mg nolva ed

zit nu dus in week 9 en heb dus nog 3 weken te gaan

hou er helemaal niet van mezelf de hemel in te prijzen maar ik ben toch wel trots op mijn behaalde resultaten

@ gurumaster: klopt inderdaad. ik kreeg elke dag wel drie keer te horen hoeveel ik ben afgevallen (en dan heb ik het helaas niet alleen over vet) maar als ik mijn shirt uitdoe staan ze toch wel ff te kijken inderdaad. het is veel minder massief, dat wel, maar het ziet er gewoon stukken beter uit

vanaf nu zal ik tijdens mijn bulk veel lager in KH gaan zitten in vergelijking met voorgaande jaren en hoop op einde bulk dan op 92 kilo tegen 15 % te zitten, maar dat is voorlopig toekomst muziek, nu eerst maar even naar mijn herstel toe gaan werken.

@DBC: clen tijdens een kuur is voor je vetverbranding dus zeker effectief, vooral omdat de AAS als eiwitspaarders gaan werken en je dus niet zo heel veel massa zal verliezen. hou er echter rekening mee dat als je vrij laag in je Kcal gaat zitten en je doet er cardio bij en daarnaast gebruik je ook nog clen dan ga je wel inleveren.

Ik doe geen cardio ik neuk me suf, en ik zit altijd goed in de kcals, zo'n 3500-4000 ik ga geen honger lijden :thumbs:
 
DBC01 zei:
Ik doe geen cardio ik neuk me suf, en ik zit altijd goed in de kcals, zo'n 3500-4000 ik ga geen honger lijden :thumbs:

haha oke! dan moet het wel goed gaan komen, succes kerel!
 
DBC01 zei:
Ik doe geen cardio ik neuk me suf, en ik zit altijd goed in de kcals, zo'n 3500-4000 ik ga geen honger lijden :thumbs:

haha mooie vent!! :D
 
Back
Naar boven