XXL Nutrition

clen vet verliezen of gewicht

Bezoekers in dit topic

loris8

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
195
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
als je met clenbuterol werkt, werkt het dan meer op je vet of meer op je lichaams gewicht, daarmee bedoel ik dat je afvalt maar toch hier en daar een vet laagje hebt.


welke dosis is effectiefste?
niet te hoog liefst
 
wat clen doet is je energie voorraad aanspreken door verhoogde verbranding. Daardoor is het vooral gericht op vetverbranding. Dosis ligt eraan hoe je het wilt gebruiken. Bij 2dagen on en off kan je relatief hoge dosis nemen. Bij 2 weken on en off zit je stuk lager. Ik nam zelf de ene dag 2 tabs dus 80mcg s'ochtends en dan nog een 40mcg later tegen de avond. Dit kon ik niet eens 2 dagen volhouden joh. Tweede dag nam ik alleen 80mcg in de ochtend en dan 1 dag off en opnieuw. Dat is wat mij het meest beviel. Maar goed je hebt zo veel verschillende manieren om met clen te kuren. Je kan best zelf experimenteren wat voor je uitpakt. Zolanf je maar niet te hoge dosis neemt en goed verdeeld. Nooit meer dan 80mcg in een keer nemen zowieso. En veel hoger dan 100mcg zou ik ook niet gaan per dag. En als je opbouwd altijd verdelen. Als het je te veel wordt gewoon een dagje of 2 pauze inlassen of je doseringen de volgende dag minderen.
 
Laatst bewerkt:
verlies je vooral vet mee,maar ook wel wat spiermassa.ik kan er alvast niet tegen ik heb een weekje venputril genomen en was humeurerig,snel geiriteerd,mijn handen trilde niets voor mij,laatst nog efedrine geprobeerd maar dan kan ik in de avond moeilijk slapen,dus als ik niet echt veel zin heb te gaan trainen neem ik 8mg efedrine dan ben ik zo hyper dat ik wel moet gaan trainen,dus soms wel handig :)
 
Het wachten is op Krieltje. :D
 
venti is effectiever omdat het beter wordt opgenomen in je lichaam. Zou zowieso lager dosis aanhouden voor venti dan tabs.

Het is idd waar dat je zwaar humeurig ervan wordt. Zelf zat ik diep in de cut en was extra humeurig door al die beperkingen en zware beat down elke dag door de trainingen. Heb met geen een middel zo'n slecht humeur gehad.

Opzich kan ik me redelijk goed inhouden maar klote is weer dat je fkng gefrustreerd raakt als je niet kan losbarsten. Zat zelf een keer na een zware dag op de bank relax thee te drinken als voorbeeld. komt mijn moeder opeens aan die net de afwas had gedaan in de keuken en met haar natte handen water op me spetterde. Had echt bijna mijn volle kopje hete thee haar geizcht ingesmeten. Ongelovelijk dat je echt door de kleinste dingen opgefokt raakt. Zat ook een keer tv te kijken met mijn vriendin beneden, deed het afstandsbediening het niet. Normaal lach ik er om en laat het zitten. Maar dit keer smeet ik dat ding gewoon bijna in 100 stukjes en vervolgens ging ik half uur op me kamer stoom afblazen alleen voordat ik die hele tv ging mollen :roflol: Als je achteraf eraan denkt, denk je best wel ziek eigenlijk hehe
 
Is het trouwens ook zo met clen dat je wanneer je nog wat boven onderhoud eet dat je wel wat vet verbrandt of werkt het dan gewoon niet ?
 
Is het trouwens ook zo met clen dat je wanneer je nog wat boven onderhoud eet dat je wel wat vet verbrandt of werkt het dan gewoon niet ?

Ik denk het wel. Je verbranding wordt best wel omhoog geschroeft.
@TS ik zou ook niet boven de 80mcg doseren, 2d on 1 d of vond ik het beste.
 
ok bedankt allemaal voor het nuttige advies!
karma
 
is het ook lever belastend voor de lever ben met winny oral en primo bezig wnr kan ik het beste pakken wou voor de zomer maanden jullie aug.

lichaam genoeg hersteld tege dan?
 
waarom winny oral,is beter voor de lever om te injecteren,ga je clenbuterol tabs nemen of venputril?
 
ik doe primo inject en winny oral erbij. ik weet het niet geen zin om om de elke dag of elke dag te injecteren.

clenbuterol tabs van 0.5mg kan ik krijgen
 
Kan je clen ook paken zonder ass???

Of ga je dan te veel spieren verliezen, Zou nog graag gauw 3 procent zakken
 
Maar dan ga ik waarschijnlijk ook redelijk wat spiertjes verbranden?
ja maar dat is tijdens cutten toch altijd zo,daarom ook dat ik niet graag cut,sta liefst op een 15bf ongeveer das ideaal om makkelijk massa bij te kweken:)
 
Ja, kan. Maar zou er wel wat aas naast zetten. Anders verlies je idd ook teveel spiermassa.
 
Clen inject???

Heeft er iemand ervaring met clenbuterol injecteerbaar?

Mijn suplier raade het mij aan voor een vriendin. Haar lichaam is algemeen zeer mooi gebouwd, ze heeft maatje 34 is 1m60 groot en weegt 55kg, alleen heeft zij een vetbandje in de heupen en slap blubberig buikje want zo over de broek hangt. En met dat buikje bedoel ik geen bierbuik ofzo, het vel spant daar echt niet. maar daar hangt gwn zo een blubber vet. niet MAGAgigantisch, maar wel gênant in de zomer. Ze wilt het echt weg maar krijgt het niet weg op de normale weg.

Dus rade mijn suplier aan om die "clenbuterol">clen injectbaar te nemen, dat zou vooral plaatselijk zeer goed werken. En omdat je het in de buik moet injecteren (Daar waar het nu toevallig net nodig is). Mijn suplier zei dat ze de eerste 10 dagen 1ml per dag moest zetten, de volgende 10dagen 2ml dan 2 weken stoppen endan verder. Is dat misschien niet een te zware dosis voor iemand die maar 55kg weekt? zou ik niet beginnen met eerst 0.5ml per dag de eerste 10 dagen en de laatste 10 dagen 1ml?

Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

Greetzz

PS: Gelieven geen commentaren te geven omdat het over het vrouwelijk geslacht gaat dat hormonen gaat nemen. Het is alvorens goed besproken geweest en lang over nagedacht. dank u voor het begrip
 
Ventipulmin bedoel je? Ja, werkt wel goed. Maar vergeet niet om de zoveel dagen/weken off te gaan. 2/2, 5/5 etc.
 
Heeft er iemand ervaring met clenbuterol injecteerbaar?

Mijn suplier raade het mij aan voor een vriendin. Haar lichaam is algemeen zeer mooi gebouwd, ze heeft maatje 34 is 1m60 groot en weegt 55kg, alleen heeft zij een vetbandje in de heupen en slap blubberig buikje want zo over de broek hangt. En met dat buikje bedoel ik geen bierbuik ofzo, het vel spant daar echt niet. maar daar hangt gwn zo een blubber vet. niet MAGAgigantisch, maar wel gênant in de zomer. Ze wilt het echt weg maar krijgt het niet weg op de normale weg.

Dus rade mijn suplier aan om die "clenbuterol">clen injectbaar te nemen, dat zou vooral plaatselijk zeer goed werken. En omdat je het in de buik moet injecteren (Daar waar het nu toevallig net nodig is). Mijn suplier zei dat ze de eerste 10 dagen 1ml per dag moest zetten, de volgende 10dagen 2ml dan 2 weken stoppen endan verder. Is dat misschien niet een te zware dosis voor iemand die maar 55kg weekt? zou ik niet beginnen met eerst 0.5ml per dag de eerste 10 dagen en de laatste 10 dagen 1ml?

Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

Greetzz

PS: Gelieven geen commentaren te geven omdat het over het vrouwelijk geslacht gaat dat hormonen gaat nemen. Het is alvorens goed besproken geweest en lang over nagedacht. dank u voor het begrip
1clen is geen hormoon.
2hoeveel mg zit er in een ml.
3hoe noemt deze clen. want ik ken geen injecteerbare clenbuterol enkel oraal,dit is een medicijn voor mensen met ernstige astmaa of dieren met spasmen.
 
Ventipulmin bedoel je? Ja, werkt wel goed. Maar vergeet niet om de zoveel dagen/weken off te gaan. 2/2, 5/5 etc.
ven is toch niet injecteerbaar,is vloeibaar met pompje om in je drank te doen???
 
Back
Naar boven