XXL Nutrition

clen, winnie, cardarine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maxxx1988

Novice
Lid geworden
1 mei 2015
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
Hi allen,

Nu weet ik dat clen, winnie en cardarine goede conditie verbeteraars zijn. Maar zijn er middelen of cycles waar je een nog beter conditie van krijgt? en dan heb ik het niet over bloedtransfussies ofzo.

En wat zou dan de beste dosis zijn?

bedankt alvast,
 
uiteraard in combinatie met cardio
 
Equipoise(Boldenone)
 
Cardio helpt vaak wel om conditie te verbeteren
Deze idd. Een gezond/atletisch vetpercentage, niet roken, matige alcohol en drugs en een paar keer per week je 80-100% hartslagzone opzoeken.
Ohja en goed slapen natuurlijk.
 
Ik vraag naar performance enhancing drugs. Niet naar manieren om conditie te verbeteren op een natuurlijke manier.
 
Ik vraag naar performance enhancing drugs. Niet naar manieren om conditie te verbeteren op een natuurlijke manier.
Als je je basics niet op orde hebt moet je niet eens denken aan PED's.
 
Ik
Als je je basics niet op orde hebt moet je niet eens denken aan PED's.

Ik heb nooit vermeld of dat wel of niet op orde is. Ik ben gewoon erg benieuwd naar de middelen die je kunnen helpen met het extra verbeteren van de conditie.
 
Ik


Ik heb nooit vermeld of dat wel of niet op orde is.
klopt, maar door je vraag en de manier van stellen trok ik mijn conclusie. Je bent niet de eerste en de enige ;)

Succes met je conditie.
 
klopt, maar door je vraag en de manier van stellen trok ik mijn conclusie. Je bent niet de eerste en de enige ;)

Succes met je conditie.
Thanks, En excuus voor de verwarring
 
Waarom wil je PED's gebruiken om je conditie te verbeteren?
Je gaat er misschien een kleine verbetering van merken maar je gaat wel je gezondheid ondermijnen.
Imo kan je dit met natuurlijke training dit veel makkelijker en gezonder doen.

Wat als je straks weer stopt met de PED's? Ben je dat kleine deel weer kwijt en misschien wel meer omdat je lichaam moet herstellen daarvan
 
  • Like
Waarderingen: LM
Zowat alle steroids verhogen je hematocriet en dus ook je uithoudingsvermogen
 
Zowat alle steroids verhogen je hematocriet en dus ook je uithoudingsvermogen
In theorie wel ja, in praktijk niet te merken dat mijn conditie erop vooruit gaat :roflol:
 
In theorie wel ja, in praktijk niet te merken dat mijn conditie erop vooruit gaat :roflol:

Ja klopt, maar wellicht is dat ook te wijten aan onze levensstijl als bodybuilders. Als je 250 of 500 test doet en hardcore aan hardlopen of wielrennen doet ga je misschien wel als een speer qua uithoudingsvermogen. Dunno.
 
Ja klopt, maar wellicht is dat ook te wijten aan onze levensstijl als bodybuilders. Als je 250 of 500 test doet en hardcore aan hardlopen of wielrennen doet ga je misschien wel als een speer qua uithoudingsvermogen. Dunno.
Sowieso al door vergroten van herstelvermogen, zijn genoeg amateur wielrenners en lopers die inderdaad low dose test zetten voor deze beide voordelen.
 
Anavar verbeterd je uithoudingsvermogen drastisch
En inderdaad spambod..ik fiets best makkelijk mee met wielrenners en de meeste ga ik voorbij in me normale kleding, altijd lachen. Test + anavar en regelmatig trainen is super uithoudingsvermogen, je kan gewoon blijven gaan
 
Testosteron.. herstel gaat veel sneller gaan zoals hierboven reeds gezegd werd.
 
Conditie waarvoor? Anders ligt EPO wel voor de hand. 😏
 
Voor korte termijn conditie neem je gewoon ouderwets een lijn pep.
 
Back
Naar boven