AndroidHealthClinic

clen

Bezoekers in dit topic

martijn1978

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
11
Waardering
0
kan zelf aan clen komen van Int pharmacy 0.2mg deze moet beter zijn dan de 0.02mg van spiropent nou zie ik de mg verschil wel maar is deze ook echt beter kan er namelijk niets over vinden de clen van Int pharmacy dan .

Graag u reactie Bedankt
 
phoe, is een dag en nacht verschil hoor 0,02 of 0,2 mg. ik denk als je in 1 keer 0,2 mg slik je het hele huis door ga stuiteren. Ik weet dat de 0,02 mg van spiropent erg goed zijn, die andere ken ik niet en zou ik ook niet kopen omdat je moet gaan breken en een tab in 10 stukjes breken is verdomd lastig.
 
Originally posted by martijn1978
kan zelf aan clen komen van Int pharmacy 0.2mg deze moet beter zijn dan de 0.02mg van spiropent nou zie ik de mg verschil wel maar is deze ook echt beter kan er namelijk niets over vinden de clen van Int pharmacy dan .

Graag u reactie Bedankt


je bedoelt toch niet International Pharmaceuticals? oftwel IP?
Want dat is de enige die ik ken in de 0.2mg hoeveelheid, zit ook nog ketotifen bij. 5mg geloof ik.

Koop gewoon spiropent, weet je teminste waar je aan toe bent.
 
ik heb die ip wel eens geslikt kreeg er koppijn van.
 
Als je nog nooit clen hebt genomen zou ik zeker niet meteen 0,2 nemen... eerst rustig opbouwen.. als je je ideale dosis weet dan zijn de meningen verdeelt, de een zegt alsnog opbouwen de ander zegt meteen die dosis..
 
Back
Naar boven