AndroidHealthClinic

Clen

Bezoekers in dit topic

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
309
Waardering
5
Is het nodig om de dosering van clen stelselmatig te verhogen of kan je ook op een lage dosis blijven en er toch nog voordeel uithalen in de cut?

Ik deed 4 dagen on, 3 off. Het ging goed gedurende 3 weken alhoewel ik wel lichamelijke belasting voelde ovv moeiheid en algemene malaise. Ik zat tegen dan op 100mcg.Dan ben ik 2 weken moeten stoppen en opnieuw begonnen. Ik ben toen wel beginnen opbouwen vanaf 20mcg ipc 10mcg. Ik heb ook sneller opgebouwd omdat het goed leek te gaan, behalve dan dat ik me steeds leger begon te voelen. Vorige week was het hoogtepunt dat ik tijdens een wandeling heel slecht ben geworden (het leek wel een hypo) en ik een dusdanig zware kramp in mijn kuit heb gekregen dat ik een week niet heb kunnen trainen van de pijn... Ik zat toen op 60mcg.

De eerste 2 weken had ik duidelijk meer effect van mijn cut met de clen dan wanneer ik het zonder had gedaan. De 2de reeks kan ik moeilijker beoordelen omdat ik mij zo slecht voelde.

Tips en/of alternatieven zijn welkom...
 
Ik zou ook laag starten en niet te hoog gaan. Anders heeft het imo niet heel veel zin om clen te doen, aangezien je er dan vooral miserable van wordt. Persoonlijk doe ik eerder 2 weken on en dan 2 weken off en gedurende eerste week bouw ik de dosis dan langzaam op, dit geeft voor mij minimale sides en maximale resultaten mits ik niet hoger dan 80mcg ga.
 
im use 3-4weeks and 2weeks off start from 40mcg and finish 80mcg maximum. And Im split doses for 20mcg per portion each 3-4h for me working good and minimal sides effect such us pulse.
 
Back
Naar boven