MuscleMeat

Clenbuterol 0,05mg Generic supplements

Bezoekers in dit topic

Street

Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Real deal?

IMG00038-20130108-1823.jpg
 
Real maar waarschijnlijk ondergedoseerd.
 
Heb ze zelf gehad en zijn flink ondergedoseerd. Ik moest er 5 nemen voor ik iets voelde.
 
Zie je mij dat zeggen dan? Maar kennelijk heb je nog nooit goeie clen gehad anders zou je wel wat anders zeggen. Dus beter reageer je dan niet meer :)
 
Clen voel je gewoon, als je niks voelt is het nep. Zo simpel is 't.
 
clen voel je echt wel... wou na 3 dagen on een joint draaien op een verjaardag voor een maat kon het niet eens meer omdat me vingers zo verkrampte en vast gingen zitten:P

Ben toen ook gestopt niks voor mij dat spul hihi
 
Oke bedankt!
Zit nu op dag 5 ander halve tab, merk er wel degelijk iets van.
Trillerige handjes en een gehaast/zenuwachtig gevoel
 
Iedereen reageert anders op clen.
Bij mij voel ik eerder dat ze overgedoseerd zijn.
Bij max 2 tabs per dag zit ik helemaal te shaken, en dan met lange opbouw tijd.
 
beter ondergedoseerd als overgedoseerd.

maar simpelweg: een UG lab heeft niet de nodige technolgie om tabs op 0.05mg te mixen.
ik kom er niet aan (alle respect voor GS en EP die geloof ik ook een clen heeft) - wie zegt mij dat die gear op peil is en dat je niet toevallig die tab gaat habben waar 4mg inzit?
 
Dat weet je nooit. In dat geval kun je beter voor HG gaan als je voor clen kiest
 
UG clen is inderdaad link, weegschalen met die precisie zijn nou eenmaal niet op te brengen. Wat Stalin en Pleister zeggen klopt helemaal. Mocht je safe willen zijn moet je gewoon HG nemen.
 
Real, heb er van precies dezelfde batch.
Ben na 2,5 tab precies een vergevorderde parkinson patiënt. Dus denk dat het qua dosering redelijk accuraat zit..
 
Heb deze ook eens geprobeerd maar tot één tab geraakt, trillende handen, zweten, opgejaagd, na een week gestopt!

Echt niks voor mij, en zoals al vele malen is gepasseerd geen snoepjes!( zal wel persoonsgebonden zijn?)

Succes er mee
 
Als je als UGL de dosering niet perfect kunt afstemmen als datgene wat op het etiquet staat moet je het niet op de markt brengen punt
 
beter ondergedoseerd als overgedoseerd.

maar simpelweg: een UG lab heeft niet de nodige technolgie om tabs op 0.05mg te mixen.
ik kom er niet aan (alle respect voor GS en EP die geloof ik ook een clen heeft) - wie zegt mij dat die gear op peil is en dat je niet toevallig die tab gaat habben waar 4mg inzit?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/labtests-gs-53059/

een oude test laat zien dat het wel mogelijk is..volgens mij gewoon een kwestie van de mixer lang aan laten staan

PS clen ..kan daar echt niet tegen..****ing kramp door heel mijn lijf! nog een keer van de loopband afgeknald in mijn gym..en schreeuwend op de grond gaan liggen haha
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/labtests-gs-53059/

een oude test laat zien dat het wel mogelijk is..volgens mij gewoon een kwestie van de mixer lang aan laten staan

PS clen ..kan daar echt niet tegen..****ing kramp door heel mijn lijf! nog een keer van de loopband afgeknald in mijn gym..en schreeuwend op de grond gaan liggen haha

Hallo? die zijn getest op 0,5mg dat is 10 keer meer dan de 0,05 tabs,dus neem zeker geen 10 tabs ineens of je bent het hoekkie om!
 
Back
Naar boven