Fitness Seller

Clenbuterol (closed)

Bezoekers in dit topic

AlphaSon

Novice
Lid geworden
19 aug 2021
Berichten
8
Waardering
9
Lengte
2m01
Massa
111kg
Vetpercentage
19%
Beste Sporters,

Nu ben ik zo n ongeveer 3 weken bezig met m’n 2e kuur. Graag wil ik toch wat meer vet verlies maar geen ‘spiermassa’ verlies. Ik zit enorm te overwegen om clenbuterol te gaan gebruiken. Om minder te gaan eten zie ik totaal niet zitten aangezien ik de hele dag door enorm veel honger heb.

M’n kuur ziet er als volgt uit :
1/8 weken Dianabol 50mg (per dag)
1/14 weken Test E 500mg (per week)

Mijn vraag is hierbij dus hoe ervaren jullie Clen? Zelf heb ik “astma” en had dus gelezen dat ze dit ook voorschrijven aan mensen met astma. Als ik dus Clen zou gaan gebruiken moet ik dan nog astma medicatie nemen of kan ik dat links laten liggen. Ook had ik gelezen dat de cycle van clen 2 weken “on” en 2 weken “off” zou zijn. Maximaal 160mcg per dag en te beginnen met 20mcg en dat zou op te gaan bouwen.

Ik hoor graag jullie ervaringen of adviezen.

Groetjes💪
 
Ja zo werkt het natuurlijk niet. We willen allemaal wel shredded worden zonder te diëten, maar ook met clen zul je in een deficit moeten zitten. En neem alsjeblieft geen 160mcg clen… scheelt weer een bezoekje aan het ziekenhuis.

Lekkere kuur ook als je jezelf eigenlijk te dik vind.
 
Ja zo werkt het natuurlijk niet. We willen allemaal wel shredded worden zonder te diëten, maar ook met clen zul je in een deficit moeten zitten. En neem alsjeblieft geen 160mcg clen… scheelt weer een bezoekje aan het ziekenhuis.

Lekkere kuur ook als je jezelf eigenlijk te dik vind.
Beste,

Ik snap wat je bedoeld maar zo zit het niet😅. Ik volg een voedingsschema dat past bij mijn lichaam en deze kuur. Het is niet dat ik niet dieet maar het zou allemaal wel wat minder mogen. Ook vind ik mezelf niet “te dik”.

Bedankt voor je reactie 💪
 
Minder eten als je niet dik wilt worden.

Als je graag hartproblemen wilt dan vooral in 2 weken opbouwen naar 160mcg.

Je hebt kennelijk geen flauw idee hoe het werkt, überhaupt van clen of je 'voedings' schema wat 'past' bij je lichaam.

Maar goed neem die clen nou maar want je hebt het wss toch al in huis.
 
Minder eten als je niet dik wilt worden.

Als je graag hartproblemen wilt dan vooral in 2 weken opbouwen naar 160mcg.

Je hebt kennelijk geen flauw idee hoe het werkt, überhaupt van clen of je 'voedings' schema wat 'past' bij je lichaam.

Maar goed neem die clen nou maar want je hebt het wss toch al in huis.
Beste,

Het is absoluut niet de bedoeling om 160mcg per dag te gaan nemen haha. Ik probeer alleen wat info op te doen voordat ik eraan ga beginnen. Het is dat ik dat had gelezen. Een vriend van me raadde me aan om op te gaan bouwen tot Max 60/80mcg per dag dus zelf zit ik te denken aan 40mcg per dag.
 
Beste,

Het is absoluut niet de bedoeling om 160mcg per dag te gaan nemen haha. Ik probeer alleen wat info op te doen voordat ik eraan ga beginnen. Het is dat ik dat had gelezen. Een vriend van me raadde me aan om op te gaan bouwen tot Max 60/80mcg per dag dus zelf zit ik te denken aan 40mcg per dag.
Oke succes.
 
Ik vond het echt een rotmiddel. Beter pak je eca stack imo.
 
Ook clenbuterol genomen een weekje 50mcg dacht ik, heel fijn in de de cinema een film kijken maar een hartslag hebben of je net een marathon hebt gelopen. En dan heb ik nog niet gesproken over de hitte/zweetbuien.
Weekje gebruikt en in de vuilbak gesmeten.

Dan kan ik toch eerder dat hongergevoel aanraden :yes:
 
Ook clenbuterol genomen een weekje 50mcg dacht ik, heel fijn in de de cinema een film kijken maar een hartslag hebben of je net een marathon hebt gelopen. En dan heb ik nog niet gesproken over de hitte/zweetbuien.
Weekje gebruikt en in de vuilbak gesmeten.

Dan kan ik toch eerder dat hongergevoel aanraden :yes:
Wie begint er dan ook op 50mcg.

5 tot 10mcg is al zat als start dosis voor het gross en als je hart je lief is.
 
Mijn vraag is hierbij dus hoe ervaren jullie Clen? Zelf heb ik “astma” en had dus gelezen dat ze dit ook voorschrijven aan mensen met astma. Als ik dus Clen zou gaan gebruiken moet ik dan nog astma medicatie nemen of kan ik dat links laten liggen. Ook had ik gelezen dat de cycle van clen 2 weken “on” en 2 weken “off” zou zijn. Maximaal 160mcg per dag en te beginnen met 20mcg en dat zou op te gaan bouwen.
Als je al een beta adrenoreceptor-agonist voorgeschreven krijgt voor astma zou ik nooit aan de clen beginnen. Je bouwt tolerantie op voor je eigen medicatie, dan kan het foutlopen.
Clen was een leuk middeltje toen je het nog legaal zonder voorschrift in Frankrijk kon krijgen, voor de rest is het rommel.
 
Ook clenbuterol genomen een weekje 50mcg dacht ik, heel fijn in de de cinema een film kijken maar een hartslag hebben of je net een marathon hebt gelopen. En dan heb ik nog niet gesproken over de hitte/zweetbuien.
Weekje gebruikt en in de vuilbak gesmeten.

Dan kan ik toch eerder dat hongergevoel aanraden :yes:
Kon je net zo aan mij geven. Ik vind clen goeie
 
Kon je net zo aan mij geven. Ik vind clen goeie
Was eerder uit voorzorgsmaatregel, ligt het niet in huis dan heb je ook niet de neiging om er naar terug te grijpen ''om het toch nog eens een kans te geven'' :rolleyes:
 
Als je gaat beginnen ermee zou ik starten op max 10 mcg en dan per 2 dagen verhogen met 10 mcg. Maar als je nog te veel bijwerkingen ervaart niet verhogen.

Dus bijvoorbeeld:

1-2 10 mcg per dag
3-4 20 mcg per dag
5-6 30 mcg per dag
7-8 40 mcg per dag
9-10 50 mcg per dag
11-14 60 mcg per dag

Dit moet voldoende zijn. Maar wel i.c.m. een kcal tekort. Als je boven je onderhoud blijft eten gaat clen helemaal niks doen.

Bovendien vraag ik me ook af hoe je op het idee komt om 8 weken lang dianabol te nemen op 50 mg. Zegt eigenlijk alweer genoeg over je kennis over kuren.
Bedankt voor de info! Ik eet op dit moment onder m’n onderhoud. Vandaar dat ik ook niet minder wil gaan eten haha. Wat raadt jij aan dan met de diana?
 
Back
Naar boven