AndroidHealthClinic

clenbuterol dosering

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
mensen je hoort verschillende verhalen over de doseringen van dit middel... wat zou jullie aanraden over het aantal tabs per dag ?
 
heel laag beginnen en telkens een klein beetje verhogen tot de 2 weken voorbij zijn
 
heel laag beginnen en telkens een klein beetje verhogen tot de 2 weken voorbij zijn

ok heb je daar een concreet voorbeeld van.....stel elke tab is 40 mcg
 
Ken je merk niet maar begin maar gewoon met een halfje
 
Niet om lullig te doen, maar als je vetpercentage nog 20% is, kan je toch heel makkelijk zonder clenbuterol naar <14%?
 
Niet om lullig te doen, maar als je vetpercentage nog 20% is, kan je toch heel makkelijk zonder clenbuterol naar <14%?

wie heeft het hier over percentages vet? ik vroeg naar dosering van bovenstaand middel....wil het gewoon weten in zijn algemeenheid...nergens gezegd dat ik het middel wil gaan gebruiken. Ik mengde mij in een discussie ..casus 1 tab is 40mcg....wat raden jullie aan.....

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

ps mijn profiel heb ik sinds aanmaken niet meer geupdate
 
Het was ook geen aanval.
Maar als iemand een vraag stelt over wat er wordt aangeraden, lijkt het mij voor eigen gebruik.
En inderdaad geen antwoord op jouw vraag, maar een constatering.
 
Maar is er niemand die echt een concreet antwoord kan geven, 40 mcg = 1 tab

Ja ik heb zelf gegoogled Liempje, maar zelfs daar vind je diverse antwoorden, sommige zeggen max 120 mcg, andere 200....
 
op 120 lijk ik wel een parkinson patient.. laat staan 200... wtf!
 
ik zeg toch!! begin met een halfje! verhoog om de 2 dagen zoiets misschien 3 maar dat wijst zicht allemaal vanzelf als je eenmaal begint. je voelt wanneer je moet verhogen
 
Ongeveer zo?
1 20 mcg
2 20 mcg
3 20 mcg
4 40 mcg
5 40 mcg
6 60 mcg
7 60 mcg
8 60 mcg
9 80 mcg

vond deze.....loopt tot 120.....lijkt mij persoonlijk wel wat.....om aan te raden als je iemand dit product wilt laten gebruiken
 
maak er in het begin maar om de 2 dagen van omdat je met 20mcg verhoogt en dan merk je uiteindelijk wel dat je trager moet gaan ophogen. je voelt het echt vanzelf dont worry ;)

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Ongeveer zo?
1 20 mcg
2 20 mcg
3 20 mcg
4 40 mcg
5 40 mcg
6 60 mcg
7 60 mcg
8 60 mcg
9 80 mcg

vond deze.....loopt tot 120.....lijkt mij persoonlijk wel wat.....om aan te raden als je iemand dit product wilt laten gebruiken

ieder lab heeft andere kwaliteit.. van de 1 gooide ik een hele strip in 1x en van de andere dacht ik dat ik dood ging bij 2 tabs. daarom pakte daarna steeds albuterol van hetzelfde merk. nu pak ik ze allemaal niet meer
 
clen is ook niet mijn product hoor....ik heb het paar keer gebruikt, maar vond de results tegenvallen...thanks for the advice....
 
ik voel me niet lekker op efedrine ephedra clen cafeine of wat dan ook dus ik houd het gewoon op t3 en een voedingschema ;) werkt super!
 
Ongeveer zo?
1 20 mcg
2 20 mcg
3 20 mcg
4 40 mcg
5 40 mcg
6 60 mcg
7 60 mcg
8 60 mcg
9 80 mcg

vond deze.....loopt tot 120.....lijkt mij persoonlijk wel wat.....om aan te raden als je iemand dit product wilt laten gebruiken

je verhoogd tot het een ongemakkelijk gevoel gaat geven (nervositeit, trillen, etc). Halfje terug is dan de sweetspot.
 
clen is ook niet mijn product hoor....ik heb het paar keer gebruikt, maar vond de results tegenvallen...thanks for the advice....

Wat de rest zegt, begin met 20mcg verhoog dit na 2 dagen met dezelfde dosis. Dit zet je door tot het ongemakkelijk is, dan wacht je een dag langer of je houdt de dosis gelijk.

Maar als je al eerder het product hebt gebruikt, conform welk schema deed je dit dan?
 
je verhoogd tot het een ongemakkelijk gevoel gaat geven (nervositeit, trillen, etc). Halfje terug is dan de sweetspot.

Thanks , kijk dit zijn bruikbare adviezen....Ook liempie ....top !!

iemand ook bekend met igf1??? want dat product ken ik eigenlijk helemaal niet buiten hetgeen wat er over te vonden is op google
 
Back
Naar boven