XXL Nutrition

Clenbuterol gebruiken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou met zo'n houding kom je er niet...

Niets voor niets makker....

Wat denk je dan, dat clenbuterol een wondermiddel is ? Niet hoor. Doe jij nou maar 5 dagen per week cardio en let op je eten. Dan krijg je die kilo's er ook wel af... Hoewel ik me afvraag of dat met jouw gewicht aan te raden is.


+1

ik snap zijn gewichts probleempje niet
 
Valt waarschijnlijk onder het kleine jongens syndroom....

heel erg grappig 1. ik ben geen jonge, als jullie moeite doen om leeftijd te checken check dan ook geslachti k weet niet hoe het met jullie zit
2. zoals ik zei ik val makkelijk af, zonder die pillen
3. ik geloof niet in wondermiddelen ;), het niet alsof ik op me luie reet zit terwijl ik die pille neem
4. ja ik doe graag waar ik zelf in zin heb, info zoeken kan buiten deze forum ook
 
Je valt makkelijk af zonder pillen, en daaruit trek je als conclusie dat je clenbuterol gaat nemen ???
Een paardenmiddel dat knoeit met je hormoonhuishouding... Veel gekker wordt het niet...
 
Je valt makkelijk af zonder pillen, en daaruit trek je als conclusie dat je clenbuterol gaat nemen ???
Een paardenmiddel dat knoeit met je hormoonhuishouding... Veel gekker wordt het niet...

Ach wat is tegenwoordig nou wel gezond
 
Ach wat is tegenwoordig nou wel gezond
Echt waar flikker toch op . Sorry hoor .
Wil je raad ? Ja ? Neem hem dan ook aan he .
Hoe ****ing debiel ben jij wel niet ? Je zegt ik val makkelijk af ook zonder pillen waarom de hell ga je dan in hemelsnaam clenbuterol slikken ? Ik neem aan dat je eetlustremmers wil slikken maar dit is gewoon superongezond . Wil je dood ofzo ?
 
Echt waar flikker toch op . Sorry hoor .
Wil je raad ? Ja ? Neem hem dan ook aan he .
Hoe ****ing debiel ben jij wel niet ? Je zegt ik val makkelijk af ook zonder pillen waarom de hell ga je dan in hemelsnaam clenbuterol slikken ? Ik neem aan dat je eetlustremmers wil slikken maar dit is gewoon superongezond . Wil je dood ofzo ?

ik ken geen eetlusttremmers :D, ach al ga ik dood
heb ik tenminste wel een mooi lichaam
 
Ik begrijp je houding niet . Ga toch gewoon eens sporten en op je voeding letten !!!
 
Perser01 je bent een achterlijk wicht.

Zon achterlijke respons 'dood gaan maar dan toch een mooi lichaam'
is gewoon belachelijk.

Dit topic is een belediging voor dit forum.

Oproep aan iedereen : besteed verder geen tijd & energie meer aan deze dwaasheid

I'm out
 
Oké, als je het dan toch goed wil doen, vraag dan aan je dealer goed veel testosteron proprionaat om je te helpen cutten, dat gaat enorm goed bij vrouwen.
Na een zestal weekjes zal je als het ware een volledige metamorfose ondergaan hebben.
 
Oké, als je het dan toch goed wil doen, vraag dan aan je dealer goed veel testosteron proprionaat om je te helpen cutten, dat gaat enorm goed bij vrouwen.
Na een zestal weekjes zal je als het ware een volledige metamorfose ondergaan hebben.

**** you ;)
 
en, dan vraag ik me af wat intreseert het jullie uberhaubt als ik dat wel doe.

Edit. Hier stond iets serieus. Nu is het negatieve karma, voor onze tijd verspillen met vragen terwijl je geen antwoord wil en dan ook nog gaan lopen schelden. Ga toch lekker weg!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven