AndroidHealthClinic

clenbuterol gewicht verliezen

Bezoekers in dit topic

Dwaasklapper

Novice
Lid geworden
7 jul 2019
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
106kg
Weeg momenteel 107KG voornamelijk vet, en wil minimaal een 4 weken kuur clenbuterol doen.
Heb redelijk al wat research gedaan en me ingelezen. Wil tijdens de kuur 4-5 dagen per week sporten cardio & gewicht. Heb echter gelezen dat mensen met overgewicht meer last kunnen hebben van side-effects. Wat is jullie advies? Hoeveel zal ik gaan doseren etc
 
Advies: 0 mcg per dag.
Gewoon naturel afvallen als je een hoog vet% hebt.
Wat verwacht je hier ooit van? Alsof je in die 4 weken ineens shredded bent ?
 
Advies: 0 mcg per dag.
Gewoon naturel afvallen als je een hoog vet% hebt.
Wat verwacht je hier ooit van? Alsof je in die 4 weken ineens shredded bent ?
Dat niet, maar wel dat je vet% lager gaat en het spiermassa omhoog.
En dat ik daarna een trenbolone kuur wil gaan doen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Vet% omlaag halen doe je door voeding, niet door drugs.

Het resultaat dat jij wil halen kan prima zonder drugs dus ik zie niet in waarom je het zou gebruiken..

Als je echt lean bent en je wil kuren, be my guest.. zelf weten maar zonde als je dat nu zou doen.
 
Vet% omlaag halen doe je door voeding, niet door drugs.

Het resultaat dat jij wil halen kan prima zonder drugs dus ik zie niet in waarom je het zou gebruiken..

Als je echt lean bent en je wil kuren, be my guest.. zelf weten maar zonde als je dat nu zou doen.
Zou het ook zonde zijn als ik 1-2 maand legit ga droogtrainen en daarna met clen nog het vet% lager te krijgen om vervolgens een tren kuur te doen
 
19 jaar en tren. Goed idee.
 
Ja omdat je uiteindelijk toch niet tevreden zult zijn met de resultaten.

Ga naturel gewoon cutten tot een acceptabel vetpercentage, blijf trainen en als je een goede basis hebt kun je na een tijdje wel gaan kuren.

Want wat denk je dat er gaat gebeuren?
Jij neemt je clen, valt iets af (als je je voeding verder in orde hebt) maar lang niet genoeg kan ik je nu al vertellen en daarna ga je tren nemen.
Tren solo of met test of wat? Dan wordt je tijdelijk iets sterker maar je ziet 0 gainz omdat je teveel vet hebt...

Dan ga je off en moet je maanden herstellen dus in die tijd ga je ook niks vooruit.
 
Zou het ook zonde zijn als ik 1-2 maand legit ga droogtrainen en daarna met clen nog het vet% lager te krijgen om vervolgens een tren kuur te doen

Legit “ droog “ trainen ?
Je hebt nu niet eens je gewicht en je VP onder controle ..

Aan “ droogtrainen “ zou je dit jaar nog niet moeten denken , misschien volgend jaar
 
Clen en AAS algemeen zijn geen wondermiddelen.

Alvorens het gebruik ook maar overwogen kan worden lijkt het mij verstandig eerst je voeding en training op orde te hebben.

Lezende dat je 107kg ben met "voornamelijk vet" is mijn advies eerst eens een 3 maanden cut te ondergaan (natty) en gedurende deze periode jouw goede voornemens van 4-5 keer per week te sporten ook waar te maken.

Het is misschien niet wat je wil horen maar jij bent absoluut niet klaar om te kuren.

Betreffende side effects, niemand kan daar een zinnig antwoord op geven aangezien elk lichaam er anders op reageert.

Ik heb in het verleden clen gebruikt en ik had constant het gevoel of ik koorts had, kon niet slapen en het zweten was gewoon smerig. Auto rijden de eerste 4-6 uur na inname was ook niet te doen want mijn vingers trilde als een gek.

Maat van mij had weer nergens last van.......
 
Back
Naar boven