MuscleMeat

Clenbuterol icm GHB? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fairytale

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2007
Berichten
556
Waardering
3
Momenteel zit ik in de laatste weken van de cut...
Om het vetverlies een kleine boost te geven gebruik ik nu voor 2 weken clenbuterol.

Alcohol drink ik nooit, ik gebruik wel af en toe ghb als alternatief, nu vroeg ik me af of het kwaad kan om ghb te nemen tijdens mijn clenbuterol-kuur?

ghb is een verdovend middel en clen een stimulerend, ik zou dus denken dat ze elkaars effect niet versterken en het dus niet gevaarlijk is...

Iemand ervaringen/ideeën?
 
Het helemaal niet doen? Of is dat geen optie?
 
Momenteel zit ik in de laatste weken van de cut...
Om het vetverlies een kleine boost te geven gebruik ik nu voor 2 weken clenbuterol.

Alcohol drink ik nooit, ik gebruik wel af en toe ghb als alternatief, nu vroeg ik me af of het kwaad kan om ghb te nemen tijdens mijn clenbuterol-kuur?

ghb is een verdovend middel en clen een stimulerend, ik zou dus denken dat ze elkaars effect niet versterken en het dus niet gevaarlijk is...

Iemand ervaringen/ideeën?
ze gaan elkaars effect tegewerken en dat is gevaarlijk,ik zou het niet doen.
 
ze gaan elkaars effect tegewerken en dat is gevaarlijk,ik zou het niet doen.

Zou het daarom niet juist minder slecht zijn, omdat de ghb verdovend is zwakt het de clen wat af... Het is vooral de clen waar ik schrik voor heb, door de hoge bloeddruk en hartslag, zou ghb dit niet wat afzwakken?
 
Zou miss hetzelfde kunnen werken als een Speedball (coke + heroine) LEVENSGEVAARLIJK, als je het goed doseert schijnt het het lekkerste ooit te zijn, maar je kan er ook een accute hartstilstand van krijgen.
Broertje van Joaquin Phoenix, River Phoenix is er aan gestorven ;)
 
zou het absoluut niet doen. beide producten hebben elk op zich al riskante bijwerkingen, zelfs in lage doseringen. hier zou je wel eens lelijk kunnen mee uitdraaien.
 
"Wie niet waagt, niet wint" zeggen ze dan (of verliest mss in dit geval)...

Heb het dan maar geprobeerd, geen enkel probleem...

Zoals verwacht zwakt de ghb de clen wat af, hartslag is naar beneden en voelde me niet meer zo gestimuleerd, eerder rustig...

Geen bijwerkingen gemerkt
 
Deze keer ging het goed. Wat is 2 weken nou, om te gaan ****en met die middelen?
 
Ik zou het niet doen ivm Clen een "upper" is en GHB een "downer" .
Dit wilt zeggen dat je hart eerst heel snel klopt en dan weer heel langzaam...
Maar ja als je beetje weerstand hebt voor die zooi...why not? Enigste wat je kan krijgen is een hartaanval (hoge doseringen)
 
Haha, epic DBB drama, zie niet in waarom het problemen zou leveren. Aan de andere kant, 2 weken wachten is ook niet zo'n moeite toch?
 
Als je al GHB gebruikt doe je het best enkel recreatief...
 
dodelijk?
of gwn ja ?
het is nog maar 2de week 80 mg ... ?
 
Ik ken iemand die Clen gebruikte en in het weekend XTC ging 1keer goed keer daarop aan de hartbewaking niet doen dus!
 
Wat de fak zou je op die manier ****en met je lichaam? Je probeert iets moois op te bouwen maar tegelijkertijd ga je enorme rotzooi gebruiken? Denk na!
 
Wat de fak zou je op die manier ****en met je lichaam? Je probeert iets moois op te bouwen maar tegelijkertijd ga je enorme rotzooi gebruiken? Denk na!
Vind ik zwaar overdreven IMO...
Ok, Clen is best wel zwaar, maar als je wat oppast en niet overdrijft is het redelijk veilig...

GHB is bij normale dosering niet gevaarlijk...
 
Vind ik zwaar overdreven IMO...
Ok, Clen is best wel zwaar, maar als je wat oppast en niet overdrijft is het redelijk veilig...

GHB is bij normale dosering niet gevaarlijk...

Stel jezelf de vraag: heb ik het nodig?
 
Stel jezelf de vraag: heb ik het nodig?
Als iedereen zo zou redeneren dan zou bv niemand alcohol drinken...

Soms doe je iets wat niet zo goed is omdat je er zin in hebt, is menselijk vind ik

Clen is niet nodig nee, maar ik gebruikte het toch om de vetverbranding een boost te geven...

GHB is ook niet nodig, maar kan wel eens gezellig zijn met wat maten ofzo, altijd nuchter zijn is ook niet alles:cool:
 
Back
Naar boven