MuscleMeat

Clenbuterol met T5 of T3

Bezoekers in dit topic

Klader

Novice
Lid geworden
19 jul 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Hallo lezers,

Een tijd geleden ben ik begonnen voor de eerste keer met Clenbuterol, dit heb ik op gevoel opgebouwd, eerst begonnen met 20mcg en om de dag ongeveer 20mcg erbij tot 120, ik heb 2 weken aan de Clenbuterol gezeten met veel goede resultaten, in mijn 2 weken of heb ik T5 van Zionlab (ECA stack) gebruikt, dit werd mij aangeraden door een vriend, veel mensen hebben hier goede ervaringen van alleen zelf merk ik er vrijwel niks van. Over een paar dagen wil ik eigenlijk weer beginnen met de Clenbuterol, ik had wat rond gevraagd en vaak kwamen mensen met T3, toevallig kreeg ik afgelopen week een pakje T3, gebruik je dit tegelijk met de Clenbuterol? of net als de T5 in de off periode? en hoe zit het hierbij met de opbouwen? zelf heb ik natuurlijk het een en ander vooronderzoek gedaan voordat ik het wou gaan gebruiken, alleen het is nog niet helemaal duidelijk bij mij en daarom stel ik deze vraag hier.

alvast bedankt en met vriendelijke groet,
 
Zou ze persoonlijk niet combineren de clen met je T3, ik weet natuurlijk niet wat je doelen zijn ?

T3 hoeft opzich niet opbouwend te werken, maar als je je ingelezen hebt weet je dat je er niet in moet gaan overdrijven
 
T3 met clenbuterol gebruik je gelijktijdig.
Beginnen op 25mcg na 3 dagen 50mcg en zo houden de geheele kuur.
 
T3 met clenbuterol gebruik je gelijktijdig.
Beginnen op 25mcg na 3 dagen 50mcg en zo houden de geheele kuur.
okee, dus niet zoals ik momenteel doe met de clen en t5, bedankt voor de info, en bedoel je met de gehele kuur zo houden, dat je om de 3 dagen 25mcg verhoogt en op gevoel aanvoelen? of dat je gewoon op 50mcg blijft voor de rest van de kuur? tenminste hardstikke bedankt!
 
T5 zit ephedrine in, deze gebruikt diezelfde receptoren als Clen .

Beta agonist als ik het goed heb
 
T5 zit ephedrine in, deze gebruikt diezelfde receptoren als Clen .

Beta agonist als ik het goed heb

Klopt. Om deze rede heeft Big cat me vroeger afgeraden om efedrine te nemen in de weken dat je geen clen neemt
 
T3 zonder AAS is het niet waard imo. De fat loss, vs muscle loss, en het feit dat als je stop je onderhoud aanvoelt als -5000Kcal en je praktisch vanzelf gewoon vet wordt kun je zowel natuurlijk gaan cutten met een beter resultaat, of gewoon blijven nemen icm AAS.
 
Back
Naar boven