MuscleMeat

clenbuterol of anavar kuur ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elvina

Novice
Lid geworden
9 nov 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
20%
Ik ben nieuw hier op het forum en reeds enkele jaren actief aan het sporten..
echter blijf ik hardnekkig op 1 zelfde gewicht schommelen en mijn buik is zeer moeilijk strak te krijgen.
Ik ben dus aan het overwegen om een clenbuterol kuur of anavar kuur te volgen.

Graag had ik hierover advies gekregen.
Neem je deze supplementen dan in combinatie met iets?

Alvast bedankt :)
 
Het zijn geen supplementen, ga eens googlen dan kom je er snel genoeg achter dat je dit niet zomaar wilt gebruiken
 
vrouwen.... zucht
 
Is je voeding wel in orde? dan heb je die dingen niet nodig om af te vallen.
 
Inderdaad voeding
Lees de stickys over voeding
Post je voeding
Volg het advies op van
 
Elvina , dit is helemaal geen slim plan. Zoals Brison al zegt zijn Clenbuterol en Anavar geen supplementen te noemen.
Neem zijn advies ter harte en zoek eens op wat het uberhaupt is. Ik denk dat je dan wel terugkomt van je voornemen het te gebruiken.
Mogelijk is ook DIT nuttig voor je.
Verder raad ik je aan gewoon eens een topic te maken over je voeding en training, wellicht dat we daar nog mee kunnen helpen.
 
Dat je hardnekkig op hetzelfde gewicht blijft schommelen betekent alleen maar dat je meer eet dan je verbruikt.
Zolang jij op onderhoud eet (of meer eet) blijf je op gewicht of kom je aan. Hier gaat geen clen of anavar je bij helpen.

Jij moet je voeding onder de loep nemen, minder gaan eten (dus een x-aantal calorieën onder je onderhoud) en daarmee zul je het resultaat bereiken wat je wilt.

Je kunt je voeding en trainingsschema hier posten en dan zul je vast wat goede feedback krijgen waar je mee uit de voeten kunt.

Het is makkelijk om te grijpen naar middelen om af te vallen of om je doel te bereiken, maar in the end gaat dat je geen stap vooruit helpen, het is puur je voeding en training (en uiteraard de moeite die je er in steekt) die er voor zorgen dat je je doel wel of niet haalt.
 
Ik stopte al met lezen toen ik zag "ik blijf op hetzelfde gewicht".

Weegschaal zegt shit. Vetpercentage laten meten en fatsoenlijk leren dieten :)
 
De reden waarom ik op dit forum advies vraag is net om de reden dat je op internet te weinig belangrijke informatie kan vinden omtrent deze producten
Blijkbaar vinden ze het op dit forum beter om meteen in de aanval te gaan,dan even goed bedoeld advies of alternatieven te bieden
Wat mijn voedingsschema betreft weet ik voor mezelf dat dit zeer goed in orde is aangezien ik hier reeds 20 kilo mee afviel.
Wat sporten betreft train ik ook iedere dag intensief.Net vandaar mijn interesse om evenuteel dit te gebruiken.
Indien jullie mij advies kunnen geven hierover hoor ik het alsnog graag.
 
Blijkbaar vinden ze het op dit forum beter om meteen in de aanval te gaan,dan even goed bedoeld advies of alternatieven te bieden

Ik zie alleen maar goedbedoelde adviezen en alternatieven. Dat is namelijk je voeding aanpassen.
 
Je geeft aan iedere dag intensief te trainen. Daar zit ook al een fout in... je lijf heeft ook rust nodig. Ook als je aan het afvallen bent..
Anavar is zeker af te raden. Weet je wel wat het met je lichaam doet? Je zet veel op het spel en ook je hormonen... vermannelijking wat blijvend op kan treden...
Er is genoeg info te vinden over Anavar.. maar het lijkt me geen goed plan dat je hier uberhaupt aan begint als je met een vraag komt over het supplement "Anavar"

Misschien is je voeding wel goed.. maar misschien niet goed genoeg om verder te komen. Dus toch even een postje van mij. Kijk maar wat je ermee wilt.. Maar Anavar of Clen heb je echt niet nodig ome je doel te halen.

Inderdaad voeding
Lees de stickys over voeding
Post je voeding
Volg het advies op van

Wat aan de late kant.. :o druk op werk...


even een oude post van mezelf. Hier kan je vast wel wat verder mee.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.
Je echte onderhoud bepaal je door een xxxx aantal kcal te eten en als je dan met je huidige activiteit in gewicht gelijk blijft is dat je onderhoud.

Qua voeding moet je zelf kijken wat je lekker vind en wat er in je schema past.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken, brood, crackers etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Sausjes kan je ook best wel nemen. Mits het in je macro's past.

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.

Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

afvallen/aankomen moet niet te snel gaan. In het begin kan het wat sneller gaan zeg rond de 1 kg per week. Maar over het algemeen richt een beetje op 0,5 kg per week.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik de bijgevoegde excel sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

en daarnaast uiteraard trainen!
 

Bijlagen

  • schema leeg.xlsx
    116 KB · Weergaven: 173
De reden waarom ik op dit forum advies vraag is net om de reden dat je op internet te weinig belangrijke informatie kan vinden omtrent deze producten
Blijkbaar vinden ze het op dit forum beter om meteen in de aanval te gaan,dan even goed bedoeld advies of alternatieven te bieden
Wat mijn voedingsschema betreft weet ik voor mezelf dat dit zeer goed in orde is aangezien ik hier reeds 20 kilo mee afviel.
Wat sporten betreft train ik ook iedere dag intensief.Net vandaar mijn interesse om evenuteel dit te gebruiken.
Indien jullie mij advies kunnen geven hierover hoor ik het alsnog graag.
Ze proberen je hier niet de grond in te boren hoor, ze zeggen misschien iets wat je liever niet wilt horen.

Maar om even netjes te zijn en daar verder niet op in te gaan of je het nou wel of niet gaat doen, lees eens het stukje dat ik bold heb gemaakt door. Je bent al 20kg afgevallen op hetzelfde dieet, waardoor je onderhoud dus drastisch omlaag gegaan is(je hebt minder kcal nodig om op gewicht te blijven). Dus verlaag je kcals eens een stapje verder, dat zal wonderen verrichten wat clen/var niet voor je zal doen.
 
Ook al ben je 20 kg afgevallen, als je nu niet afvalt, krijg je teveel kcal binnen .
Redelijk simpel .

Je kan beter je voedingsschema ter beoordeling posten, dan over die rommel na te denken. :)
 
De reden waarom ik op dit forum advies vraag is net om de reden dat je op internet te weinig belangrijke informatie kan vinden omtrent deze producten
Blijkbaar vinden ze het op dit forum beter om meteen in de aanval te gaan,dan even goed bedoeld advies of alternatieven te bieden
Wat mijn voedingsschema betreft weet ik voor mezelf dat dit zeer goed in orde is aangezien ik hier reeds 20 kilo mee afviel.
Wat sporten betreft train ik ook iedere dag intensief.Net vandaar mijn interesse om evenuteel dit te gebruiken.
Indien jullie mij advies kunnen geven hierover hoor ik het alsnog graag.

Heb hier anders toch al goed advies gelezen in je topic.
 
ik lees alleen maar goed bedoelde adviezen hoor, maar toch vraag ik me af waarom hier vrouwen alleen hun doelen mogen behalen dmv voeding en training en het not done is om aas te gebruiken. Omdat je als vrouw je hormoonhuishouding ermee naar de klote helpt?
 
ik lees alleen maar goed bedoelde adviezen hoor, maar toch vraag ik me af waarom hier vrouwen alleen hun doelen mogen behalen dmv voeding en training en het not done is om aas te gebruiken. Omdat je als vrouw je hormoonhuishouding ermee naar de klote helpt?
Ik, en ook zat anderen, vinden het niet not done voor een vrouw om naar meer te grijpen. Maar bij elk ander in dezelfde situatie als de OP zal er zo gereageerd worden, of het nou een man of vrouw is. Al zullen er ook wel een paar mannen tussen zijn die het absoluut niet vinden kunnen voor een vrouw om ergens naar te grijpen, maar dan hoor je gewoon buiten deze sectie te blijven vind ik.
 
ik lees alleen maar goed bedoelde adviezen hoor, maar toch vraag ik me af waarom hier vrouwen alleen hun doelen mogen behalen dmv voeding en training en het not done is om aas te gebruiken. Omdat je als vrouw je hormoonhuishouding ermee naar de klote helpt?

Voila dat bedoel ik dus ook.
Wat mijn voedingschema betreft heb ik reeds gezegd dat dit zeer goed in orde is.
 
Voila dat bedoel ik dus ook.
Wat mijn voedingschema betreft heb ik reeds gezegd dat dit zeer goed in orde is.
En heb je ook de moeite genomen om mijn post te lezen?
 
uiteraard lees ik bovenstaande posts ;)
Maar ik weet ook voor mezelf dat ik momenteel minder calorieën inneem dan verbruik.
Maar bedankt voor je advies :)
 
Back
Naar boven