Fitness Seller

clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ricardol15

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
53
Waardering
0
goeieavond mensen
ik ben net klaar met test e 500 en masteron 400 per week en ik wil nog wat droger worden wat vinden jullie van een only clenbuterol over een maandje graag reacties
vriendelijke groet,,
 
Wat zijn je stats? Hoeveel vet wil je kwijt? Kom op post eens wat meer man.
En clenbuterol only tjah ik zou een fatsoenlijke cut kuur doen... Iets met t3 erbij en clen is niet mijn shizzle, zou het lekker laten liggen.
 
off topic,wat heb je een verschrikkelijke avatar
 
Wat zijn je stats? Hoeveel vet wil je kwijt? Kom op post eens wat meer man.
En clenbuterol only tjah ik zou een fatsoenlijke cut kuur doen... Iets met t3 erbij en clenbuterol is niet mijn shizzle, zou het lekker laten liggen.

niks aan toe te voegen
 
Wat zijn je stats? Hoeveel vet wil je kwijt? Kom op post eens wat meer man.
En clenbuterol only tjah ik zou een fatsoenlijke cut kuur doen... Iets met t3 erbij en clenbuterol is niet mijn shizzle, zou het lekker laten liggen.

:thumb: Heb zelf een schurfthekel aan clenbuterol, maar goed overal zijn voor en tegenstanders van. Zelf zou ik idd gewoon een goed dieet opzetten gecombineerd met cardio en misschien 250 test onderhoud om spierverlies te minimaliseren. Als dat echt niet gaat evt T3 toevoegen.
 
Zoals ik al meerdere keren gesteld heb, handen af van clen imo. Kan hart problemen veroorzaken!
 
Ik was het ook eerst van plan om eens uit te proberen maar na het lezen hier ga ik ook lekker men handjes er af houden. Dan maar een eca stack en verder met de cardio en voeding zoals nu. Maar denk dat de voeding niet helemaal ok is met hem, met masteron erbij en goede voeding zou je toch scherper moeten ogen? (daarom niet scherper zijn)
 
Back
Naar boven