Fitness Seller

clenbuterol??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eddie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2002
Berichten
11
Waardering
0
Heren ik ga binnenkort ,samen met mijn maat,het volgende kuurschema doen:
week 1-8 deca 400mg
week 1-2 enanthate 1000mg,week3-8 enanthate 500mg
week 2-7 winny depot 50mg EOD
week 1-6 dianabol 40mg
week 10-12 clomid(eerste 3 dagen 100mg daarna 50mg)
Ik heb natuurlijk al eerder gekuurd en ik weet er wel eea vanaf maar mijn maat die dezelfde kuur gaat doen wil na de kuur clenbuterol gaan gebruiken.Ik weet dat het na de kuur moet maar is dat in week 9 of in week 13?Hij wil opbouwen in de 1e week tot 6 tabs(0,02mg),daarna 6 weken op 0,12mg blijven zitten.Is dat de juiste manier????
 
clen juist combineren in de laatste weken met winny of iets dergelijks, dit om de catabole werking van clen tegen te werken.
 
Hoe zou een goed schema er dan uit moeten zien?
 
he admin

mij is altijd verteld dat clen zelf al anti-katabool is

ik ken jongens en die gebruiken clen na een kuur om
droger te worden en beweren dat clen super anti-katabool is

......?
 
Nope, studies op dieren hebben idd aangetoont dat dat zo is, maar andere studies op mensen toonden dan weer dat clen juist catabool is. Verder wijst wetenschappelijk gezien alles er ook op dat clen catabool is bij de mens. Clen verbrand namelijk vet in je lichaam maar tegelijkertijd ook eiwit uit je spieren, doordat het geen onderscheid kan maken tussen die 2.
vandaar dat veel BB tijdens het cutten ook as blijven doorgebruiken zij het in mindere mate.
 
Originally posted by Eddie
Hoe zou een goed schema er dan uit moeten zien?
Bijv 3 weken zijnde 40/40/40/60/60/60/80..../80/80/100/100/100/80/80..../80/60/60/60/40/40/40 µg/dag. en 50 mg winstrol ED of EOD
 
Bedankt,weer wat geleerd!
 
Big T zei:
clen juist combineren in de laatste weken met winny of iets dergelijks, dit om de catabole werking van clen tegen te werken.

Clen is niet katabool. Clen is juist ANTI-CATABOOL. je moet eerst je info beter opzoeken voordat je wat rondbazuind hier.
 
Ik ben toch ook verrast nooit gehoord dat clen katabool is! Kan je dat soms aantonen waar je dit haalt? Want ik heb altijd clen gebruikt na mijn kuur om juist vermelde reden
 
Iron Pump zei:
Clen is niet katabool. Clen is juist ANTI-CATABOOL. je moet eerst je info beter opzoeken voordat je wat rondbazuind hier.

De mensen die van mening zijn dat het catabool is wachten nog steeds op een artikel dat het tegendeel zou bewijzen. Je kunt zeggen dat het een controversieel punt is, maar om zo hard te schreeuwen dat iemand wat "rondbazuind" gaat mij een beetje ver.

Mocht jij echter wel zo'n leuk artikel hebben dan zou je ons allemaal een plezier doen door het hiet te plaatsen.
 
Iron Pump zei:
Clen is niet katabool. Clen is juist ANTI-CATABOOL. je moet eerst je info beter opzoeken voordat je wat rondbazuind hier.
Als er iemand is die zijn info eerst 100 keer checkt alvorens het "rond te bazuinen" ben ik het wel.

In several animal studies1,2,3 Clenbuterol was also shown to act as an anabolic, believed to be able to impart muscle gains. This was never demonstrated in humans however4, and there is more evidence that its effect on catabolic hormones invokes the opposite. In any case, the animal studies used much higher doses5 then one would safely recommend for humans. The late Dan Duchaine, by many held in high regard as a steroid guru and a former writer of the now defunct MM2K, believed it had something to do with the stimulation of a third beta receptor, which was different in humans as opposed to other mammals, and that this was the reason humans did not receive any anabolic benefits. As with most of what Dan said, this is very questionable, but one of many possible explanations in a debate that still rages on. Despite the many claims of other bodybuilders that still swear it has some form of anabolic action, I must say I've seen enough proof to the contrary to strongly advise against buying clenbuterol for promoting muscle mass. You may be more than sorely disappointed.
References

1 Ricart-Firinga C, Stevens L, Canu MH, Nemirovskaya TL, Mounier Y. Effects of beta(2)-agonist clenbuterol on biochemical and contractile properties of unloaded soleus fibers of rat. Am J Physiol Cell Physiol 2000 Mar; 278 (3) : C582-8

2 Hayes A, Williams DA. Long-term clenbuterol administration alters the isometric contractile properties of skeletal muscle from normal and dystrophin-deficient mdx mice. Clin Exp Pharmacol Physiol 1994 Oct; 21 (10) : 757-65

3 Maltin CA, Delday MI, Hay SM, Smith FG, Lobley GE, Reeds PJ. The effects of the anabolic agent, clenbuterol, on overloaded rat skeletal muscle. Biosci Rep 1987 feb; 7 (2) :143-9

4 Human fat cell beta-adrenergic receptors : beta-agonist dependent lipolytic reponses and characterization of beta-adrenergic bindingsiteson human fat cell membranes with highly selective beta-1 agonists. J lipid Res 1988 May; 29 (5) : 587-601

5 Prather ID, Brown DE, North P, Wilson JR. Clenbuterol : a substitute for anabolic steroids ? Med Sci Sports Exerc 1995 Aug; 27 (8) : 1118-21

Dus kom jij eerst maar eens met nieuw onderzoek, dan spreken we verder ok?
 
axestream ,
je hebt gelijk....ik moet me niet zo laten opfokken....ik denk dat het door de anabolen komt...
mijn excuses voor degene die zich aangesproken voelen
 
Eddie zei:
Heren ik ga binnenkort ,samen met mijn maat,het volgende kuurschema doen:
week 1-8 deca 400mg
week 1-2 enanthate 1000mg,week3-8 enanthate 500mg
week 2-7 winny depot 50mg EOD
week 1-6 dianabol 40mg
week 10-12 clomid(eerste 3 dagen 100mg daarna 50mg)
Ik heb natuurlijk al eerder gekuurd en ik weet er wel eea vanaf maar mijn maat die dezelfde kuur gaat doen wil na de kuur clenbuterol gaan gebruiken.Ik weet dat het na de kuur moet maar is dat in week 9 of in week 13?Hij wil opbouwen in de 1e week tot 6 tabs(0,02mg),daarna 6 weken op 0,12mg blijven zitten.Is dat de juiste manier????

Clen kan zorgen voor een positieve stikstofbalans dus wordt er meer eiwit opgenomen in de spiercel dan er wordt afgebroken. o.12 pr dag is veel hoor zou het dan wel 2 dagen op 2 dagen af nemen. Heb er zelf altijd goede resultaten mee behaald
 
Voor alle duidelijkheid Iron en Koolhoven, het is dus enkel bewezen anti catabool te zijn bij ratten en dat met een voor de mens onveilige dosis.

Persoonlijke bevindingen daar houd ik me niet mee bezig, maar het kan best zijn dat dit voor sommigen genoeg is om er waarde aan te hechten :)
 
Back
Naar boven