MuscleMeat

Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Ben sinds paar dagen gestart met Clenbuterol om de laatste kilo's kwijt te raken, voeding is momenteel 2500 cals (300 g protein, 100 g carbs en 60 g vetten)


Maar de probleem is als volgt, ik heb 1 tablet ingenomen (40 mcg) en 10 minuten later begon mijn hart tekeer te gaan wat dus normaal hoort te zijn (hartslag 120) zonder iets te doen, temperatuur werd hoger etc maar ik werd dus ook duizelig en kreeg urenlang oorsuizingen.


Is 40 mcg niet te weinig voor iemand van 90 kg 10 procent bodyfat? Op forums zit men op 100-150 mcg.
Zal 40 mcg genoeg zijn voor vetverlies? Hoor dat met clen je op een dosering van minstens 80 mcg moet zitten om de anti katabole en vetverlies werking te kunnen zien.
 
Dude, heb je je enigszins ingelezen? je hoort dit op te bouwen....
 
Dude, heb je je enigszins ingelezen? je hoort dit op te bouwen....

Langzaam opbouwen

40 mcg is de normale dosering om mee te beginnen voor mannen en 20 mcg is dat voor vrouwen, dan doe ik het toch goed?

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Langzaam opbouwen

Ongeveer zo?
1 20 mcg
2 20 mcg
3 20 mcg
4 40 mcg
5 40 mcg
6 60 mcg
7 60 mcg
8 60 mcg
9 80 mcg
 
40 was blijkbaar te veel ff. Ga terug naar 20 en kijk hoe dat bevalt. Je went er aan en dan kan je verhogen steeds.

Ik neem nu zelf Albuterol, de kortwerkende variant van clen.

Eerst had ik al wazig gevoel bij 4mg x 3 per dag.. Daarna opgebouwd naar 6mg x 3 en 8mgx 3. Op een gegeven moment voel je niet eens meer bijwerkingen op een steeds hogere dosis.
 
Ben sinds paar dagenlievert met Clenbuterol om de laatste kilo's kwijt te raken, voeding is momentcarne i500 cals (300 g protein, 100 g carbs en 60 g vetten)


Maar de probleem is als volgt, ik heb 1 tablet ingenomen (40 mcg) en 10 minuten later begon mijn hart tekeer te gaan wat dus normaal hoort te zijn (hartslag 120) zonder iets te doen, temperatuur werd hoger etc maar ik werd dus ook duizelig en kreeg urenlang oorsuizingen.


Is 40 mcg niet te weinig voor iemand van 90 kg 10 procent bodyfat? Op forums zit men op 100-150 mcg.
Zal 40 mcg genoeg zijn voor vetverlies? Hoor dat met clen je op een dosering van minstens 80 mcg moet zitten om de anti katabole en vetverlies werking te kunnen zien.

Ik kan ook niet tegen clen, na een paar dagen krijg ik tintelende handen als ik diep adem.
Weet niet of je aan iets zit op het moment. Maar ik gebruik tegenwoordig alleen eca, als ik me duf voel.
Als je bang ben om spieren te verliezen kan je mss liever cut kuur te doen. Peptides is ook optie als je niet wil kuren. Je zal dan wel gedurende dag aantal keer moeten injecteren.
Steady cardio op lege maag en na trainen zodat je snel in verbranding zit. En voeding zou ik eiwitten wat naar beneden brengen , carbs hoger. Maar goed, dat werkt voor mij.
 
Als je niet tegen de sides van Clen kunt, probeer dan Albuterol eens. Dit bevalt mij prima. Weinig sides als je opbouwt.
 
Ben sinds paar dagen gestart met Clenbuterol om de laatste kilo's kwijt te raken, voeding is momenteel 2500 cals (300 g protein, 100 g carbs en 60 g vetten)


Maar de probleem is als volgt, ik heb 1 tablet ingenomen (40 mcg) en 10 minuten later begon mijn hart tekeer te gaan wat dus normaal hoort te zijn (hartslag 120) zonder iets te doen, temperatuur werd hoger etc maar ik werd dus ook duizelig en kreeg urenlang oorsuizingen.


Is 40 mcg niet te weinig voor iemand van 90 kg 10 procent bodyfat? Op forums zit men op 100-150 mcg.
Zal 40 mcg genoeg zijn voor vetverlies? Hoor dat met clen je op een dosering van minstens 80 mcg moet zitten om de anti katabole en vetverlies werking te kunnen zien.


srs?
ik ken iemand die 100mcg had genomen en hij dacht die dag dat hij dood zou gaan.
hardslag in rust van 130-140...
 
srs?

ik ken iemand die 100mcg had genomen en hij dacht die dag dat hij dood zou gaan.

hardslag in rust van 130-140...


Clen is dan ook nog langwerkend met een halfwaardetijd van 35 uur. Albuterol is maar 3 uur. Dus mocht je vervelende sides hebben dan zijn ze ook zo weer weg.
 
srs? ik ken iemand die 100mcg had genomen en hij dacht die dag dat hij dood zou gaan. hardslag in rust van 130-140...

Zal persoonsgebonden zijn, ikzelf ben vaker naar de 120mcg gegaan. Hier moet ik eerlijk bij vermelden dat ik donderdag weer was gestart maar dat ik icm met me huidige stack ook een erg fanatieke hartslag had:mad:
 
Zal persoonsgebonden zijn, ikzelf ben vaker naar de 120mcg gegaan. Hier moet ik eerlijk bij vermelden dat ik donderdag weer was gestart maar dat ik icm met me huidige stack ook een erg fanatieke hartslag had:mad:
Wat is je huidige stack dan?
 
HGH, Bold, Test e, Tren A, T3
 
Back
Naar boven