Fitness Seller

clenbuterol

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Aangezien je clen maar gedurende 2 weken mag gebruiken, en ik het wil gebruiken om nog wat cut te pakken, is het onderste mijn voorstel ;

Dag 1 tm 3 40 mcg
Dag 4 tm 6 80 mcg
Dag 7 tm 10 100 mcg
Dag 11 tm 14 120 mcg


Aanvullingen graag en / of adviezen !!?
 
Het is niet zo zeer een kwestie van mogen, maar meer wat zinvol is.

Ik weet niet in welke doses je tabs komen, maar ik ken ze vooral van 20mcg en 25mcg, maar dit zal natuurlijk ook 40mcg en 50mcg kunnen zijn. Ik zou in een ieder geval beginnen met een zo laag mogelijke dose, als 40mcg bij jou 1 tabje is, dan gelieve deze te breken en op 20mcg te beginnen. Geloof me, je gaat het echt merken en er is echt geen reden om gelijk maar hoger te beginnen als je mooi juist weer 3-4 dagen extra kan pakken met een nog iets lager trapje qua dosis.

Het is een beetje afhankelijk van hoe je lichaam er op reageert, maar 3 a 4 dagen inderdaad is helemaal prima per 20mcg trapje omhoog. Met jouw doseringen ga je echter te snel omhoog, probeer er zoiets van te maken:

Dag 1-3 20mcg
Dag 4-6 40mcg
Dag 7-10 60mcg
Dag 11-14 80mcg
Dag 15-18 100mcg

Alle doses ED dan he. Eventueel kan je als je dat wil nog een Dag 19-21 op 120mcg doen als je dit per se nog wil proberen. Met clen kun je inderdaad gewoon vervolgens stoppen.

De reden dat je wat minder hoog moet beginnen qua dosis, en wat minder snel je doses moet opbouwen, is omdat het simpelweg te snel gaat. Het is niet nodig, op mijn voorstel ga je het ook gewoon elke dag opnieuw prima merken, en als je een beetje inleest over de halfwaardetijd van clen bijv. zal je al snel begrijpen dat meer en sneller niet altijd beter is.

Vervolgens kan je een volgende keer dat je clen gebruikt (laat er even 3 weken tussen zitten minstens na je laatste dag clen uit cycle 1) eventueel de eerste paar doses iets sneller uppen, bijv:

Dag 1-2 20mcg
Dag 3-4 40mcg
Dag 4-7 60mcg
Dag 8-10 80mcg
Dag 11-14 100mcg
(Dag 15-18 120mcg)

Nogmaals, ik kan het niet genoeg onderstrepen dat je clen rustig wil opbouwen. Je gaat het echt merken op de kleinste doseringen al, en het heeft geen zin je lichaam gelijk zsm zo hard mogelijk over de toeren te jagen. Ga je spijt van krijgen, sides worden te snel te erg, en dan zit je d'r mee. Slapeloosheid, hartkloppingen, pijn op de borst, oogpijn, koppijn, etc. Neem dus van mij aan dat je lekker relaxed kan beginnen, en je kan altijd naarmate je vaker een cycletje clen doorloopt net iets sneller de doseringen uppen of na je 2e of 3e cycle een keer beginnen op 40mcg. Maar daar zou ik echt niet gelijk al mee beginnen, is gewoon jammer van je stash.

Ga je ook in de 'off-periodes' nog ECA of een lekkere fatburner proberen te stacken? (is overigens echt geen must ofzo hoor)
 
heldere uitleg maat, daar heb ik wat aan....tabs zijn idd 40 mcg, ga jou advies opvolgen en met 20 beginnen
 
Trust me, ga je geen spijt van krijgen. Als je echt niks voelt, dan is je clen of zwaaaar ondergedoseerd, of gewoon fake. Van 20mcg ED krijgen 9/10 mensen namelijk dat specifieke clen-trillen, kan je voelen/zien aan je handen en je moet het eigenlijk ook voelen aan de rest van je lichaam dat het een 'opdonder' heeft gekregen (maar die term is relatief natuurlijk).

Succes!
 
Back
Naar boven