AndroidHealthClinic

Clenbuterol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MichelleB

Novice
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
75kg
Hee Dames&Heren,

Ben al een jaar of 3 een intensieve sportster maar afvallen lukt mij maar niet. Ik ben 1.76 en weeg tussen de 74-76 kg. 4-5 keer in de week naar sportschool met een goed rooster krachttraining-cardio dit houd in elke dag 45 minuten cardio en overige krachttraining buik/schouders/rug/benen/biceps/triceps kort gezegt. Nu heb ik verschillende toppics gelezen over clenbuterol en dit schijnt een goed middel te zijn om je eigen droog te trainen. Eerst was ik van plan om Anavar te gebruiken maar dit zijn wel degelijk anabole steroieden waar je als vrouw nadelige gevolgen van kan krijgen. Na veel googlen op internet blijkt dat er geen steroieden in het middeltje Clenbuterol zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? en heeft iemand enig idee hoe het zit met de dosering voor mijn lengte en gewicht? Dieeten heeft voor mij geen nut omdat ik juist te weinig eet en hier mijn stofwisseling niet mee aan de gang zet. Zelf ben ik 2 weken terug begonnen met groene smoothies drinken en 2 liter water per dag. Het heeft wel wat geholpen maar het gewenste resultaat 'droog' is er niet.
 
Laatst bewerkt:
Hee Dames&Heren,

Ben al een jaar of 3 een intensieve sportster maar afvallen lukt mij maar niet. Ik ben 1.75 en weeg tussen de 74-76 kg. 4-5 keer in de week naar sportschool met een goed rooster krachttraining-cardio dit houd in elke dag 45 minuten cardio en overige krachttraining buik/schouders/rug/benen/biceps/triceps kort gezegt. Nu heb ik verschillende toppics gelezen over clenbuterol dat dit een goed middel is om je eigen droog te trainen eerst was ik van plan om anavar te gebruiken maar dit zijn wel degelijk anabole steroieden waar je als vrouw nadelige gevolgen van kan krijgen. Na veel googlen op internet blijkt dat er geen steroieden in het middeltje Clenbuterol zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? en heeft iemand enig idee hoe het zit met de dosering voor mijn lengte en gewicht? Dieeten heeft voor mij geen nut omdat ik juist te weinig eet en hier mijn stofwisseling niet mee aan de gang zet. Zelf ben ik 2 weken terug begonnen met groene smoothies drinken en 2 liter water per dag. Het heeft wel wat geholpen maar het gewenste resultaat 'droog' is er niet.

Aan je bericht te lezen gok ik dat jouw ervaring nog niet rijp genoeg is voor clen. Ik vermoed dat je voeding ook niet is zoals het moet zijn, anders zou je wel degelijk af vallen.

Gelukkig zijn we hier voor elkaar te helpen, dus begin maar eens met het posten van je voedinggsschema, want met groene smoothies en 2 liter water komen we ook niet verder.

:)
 
Hee Dames&Heren,

Ben al een jaar of 3 een intensieve sportster maar afvallen lukt mij maar niet. Ik ben 1.75 en weeg tussen de 74-76 kg. 4-5 keer in de week naar sportschool met een goed rooster krachttraining-cardio dit houd in elke dag 45 minuten cardio en overige krachttraining buik/schouders/rug/benen/biceps/triceps kort gezegt. Nu heb ik verschillende toppics gelezen over clenbuterol dat dit een goed middel is om je eigen droog te trainen eerst was ik van plan om anavar te gebruiken maar dit zijn wel degelijk anabole steroieden waar je als vrouw nadelige gevolgen van kan krijgen. Na veel googlen op internet blijkt dat er geen steroieden in het middeltje Clenbuterol zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? en heeft iemand enig idee hoe het zit met de dosering voor mijn lengte en gewicht? Dieeten heeft voor mij geen nut omdat ik juist te weinig eet en hier mijn stofwisseling niet mee aan de gang zet. Zelf ben ik 2 weken terug begonnen met groene smoothies drinken en 2 liter water per dag. Het heeft wel wat geholpen maar het gewenste resultaat 'droog' is er niet.

Summer is coming ;)

Clen is best een heftig middel, ook al zitten er geen Anabole Steroiden in zoals je al aangeeft. Er zijn zeker nog alternatieven die je kunt overwegen zoals T3 en Ephedrine HCL. Ik zou zeggen lees je daar ook even over in alvorens je een besluit neemt wel of niet een middel te gaan proberen.

Als je nu al te weinig eet, zul je ook na deze middelen vanzelf weer terugkeren naar hoe je nu bent, gegeven het feit dat je met hulp van die middelen bent afgevallen en je erna niets veranderd aan je dagelijkse patronen waar het voeding en training betreft.
 
Precies ik heb al informatie opgezocht over stackers waar oftewel ephedrine in zit en hier is wat moeilijker aan te komen dan Clen en ik kan over ephedrine slechtere ervaringen vinden als over Clen. Ik zal is informatie opzoeken over T3. Zelf heb ik via mijn opleiding een soort van life style coach 'mijn docente' die mij helpt met het juiste eet patroon en genoeg drinken en dit heb ik nu na 2 weken op de rails omdat ik mijn eigen er een stuk energieker voel en gewoon vrolijk mijn bed uit stap. Ben door deze stap erg gemotiveerd om verder te gaan met mijn goede eetpatroon en zeker geen maaltijden meer overslaan en te weinig drinken zoals ik eerst deed.
 
Geen T3 zonder AAS. Of er blijft niks meer van je vvm over.
 
Precies ik heb al informatie opgezocht over stackers waar oftewel ephedrine in zit en hier is wat moeilijker aan te komen dan Clen en ik kan over ephedrine slechtere ervaringen vinden als over Clen. Ik zal is informatie opzoeken over T3. Zelf heb ik via mijn opleiding een soort van life style coach 'mijn docente' die mij helpt met het juiste eet patroon en genoeg drinken en dit heb ik nu na 2 weken op de rails omdat ik mijn eigen er een stuk energieker voel en gewoon vrolijk mijn bed uit stap. Ben door deze stap erg gemotiveerd om verder te gaan met mijn goede eetpatroon en zeker geen maaltijden meer overslaan en te weinig drinken zoals ik eerst deed.

Daarom noem ik ook specifiek Ephedrine HCL en niet het woord Stackers..

Geen T3 zonder AAS. Of er blijft niks meer van je vvm over.

Disagree ;)
 
Aan je bericht te lezen gok ik dat jouw ervaring nog niet rijp genoeg is voor clen. Ik vermoed dat je voeding ook niet is zoals het moet zijn, anders zou je wel degelijk af vallen.

Gelukkig zijn we hier voor elkaar te helpen, dus begin maar eens met het posten van je voedinggsschema, want met groene smoothies en 2 liter water komen we ook niet verder.

:)
Hooii ik zit nu aan de smoothies omdat ik een keel amandel operatie gehad heb en momenteel niks kan eten ik kan mijn recepten van smoothies wel posten? Ik drink als ik wakker word 200 ml smoothie, tussen de ochtend en middag 200 ml smoothie, in de middag 200 ml smoothie, in de avond 200 ml smoothie met een stukje kip of een stukje biefstuk voor de komende tijd. Het schijnt dat als ik het verdeel over de gehele dag dat ik sneller mijn stofwisseling aan de praat gooi?
 
Dus jij leeft op smoothies nu :D Wel lekker.. Maar niet zo best voor je dieet gok ik..
 
Daarom noem ik ook specifiek Ephedrine HCL en niet het woord Stackers..



Disagree ;)
ja stackers was het eerste specifieke woord dat in mij opkwam toen ik Ephedrine hoorde maar daar is Blond haar voor zou ik zeggen :p
 
Beter eten dat is het enige wat je straks moet doen. Schema maken gericht op jouw behoefte en daar 2 a 300 kcal onder zitten.
Tijdje aankijken evt weer 200 verlagen en of cardio toevoegen .
Die middeltjes gaan je echt niet helpen.
 
Dus jij leeft op smoothies nu :D Wel lekker.. Maar niet zo best voor je dieet gok ik..
Haha ik heb geen idee schijnt best goed voor je te zijn als je niet te veel fruit gebruikt en iedere dag een afwisselende smoothie maar dit is voor tijdelijk tot ik weer normaal kan eten!
 
Beter eten dat is het enige wat je straks moet doen. Schema maken gericht op jouw behoefte en daar 2 a 300 kcal onder zitten.
Tijdje aankijken evt weer 200 verlagen en of cardio toevoegen .
Die middeltjes gaan je echt niet helpen.
Hoii te weinig eten is juist het probleem haha de calorieen niet maar idd een beter schema. Hier ben ik al wel aan begonnen die heb ik al samen met mijn life style coach gemaakt dus hopen of dat het gaat werken ;)
 
Ik denk dat er bij jou nog veel meer te behalen valt zonder het gebruik van middeltjes.

Je geeft aan een soort van coach te hebben die je helpt met goed en gezond eten...

Wanneer je niet echt resultaat behaalt ligt dat niet aan het feit dat je niet kunt afvallen oid. Je doet het dan gewoon niet goed.
Je eet ofwel te veel, je eet structureel veel te weinig waardoor je verbranding langzaam gaat.. En je coach die je op dit gebied helpt doet niet goed genoeg haar/zijn best, want.. resultaat is er niet.

Afvallen houdt alleen maar in dat je meer energie moet verbruiken dan dat je binnenkrijgt. Hiervoor moet je weten wat je lichaam nodig heeft om op gewicht te blijven. Als je dan weet hoeveel je lichaam nodig heeft (indicatie) kun je minder gaan eten, tot maximaal zo'n 500 kcal onder onderhoud. Of je kunt meer cardio doen om extra te verbranden.

Beide manieren hebben hetzelfde effect, want afvallen betekent alleen maar dat je lichaam niet genoeg energie (calorien) binnenkrijgt om op gewicht te blijven. Dus zodra jij een verschil creëert zul je afvallen, of je nu meer cardio doet of minder eet.

Voordat je naar middelen grijpt, zou ik eerst eens kijken naar je voeding en trainschema. Post je normale eten / drinken hier eens. Inclusief macro's (dus inclusief totaal kcal, e/kh/v verhouding.

Vet is ook HEEL erg belangrijk voor een vrouw, als je te weinig vet binnenkrijgt zal dit je verbranding ook stagneren, ook krijg je tzt dan allerlei hormonale problemen. Voor een goede hormoonhuishouding is vet nodig.

Mocht je nu echt echt echt iets willen gebruiken, zou ik lekker een pot cafeïne pillen bestellen, sochtends een uurtje eerder opstaan, cafeïne pil er in en een uur wandelen. Geheid dat jij af gaat vallen.

Ik zou voorlopig ver weg blijven van andere stimulerende middelen wanneer je niet alles op orde hebt.
 
Ik denk dat er bij jou nog veel meer te behalen valt zonder het gebruik van middeltjes.

Je geeft aan een soort van coach te hebben die je helpt met goed en gezond eten...

Wanneer je niet echt resultaat behaalt ligt dat niet aan het feit dat je niet kunt afvallen oid. Je doet het dan gewoon niet goed.
Je eet ofwel te veel, je eet structureel veel te weinig waardoor je verbranding langzaam gaat.. En je coach die je op dit gebied helpt doet niet goed genoeg haar/zijn best, want.. resultaat is er niet.

Afvallen houdt alleen maar in dat je meer energie moet verbruiken dan dat je binnenkrijgt. Hiervoor moet je weten wat je lichaam nodig heeft om op gewicht te blijven. Als je dan weet hoeveel je lichaam nodig heeft (indicatie) kun je minder gaan eten, tot maximaal zo'n 500 kcal onder onderhoud. Of je kunt meer cardio doen om extra te verbranden. Maar het is gewoon erg demotiverend als je weet dat je weinig eet en toch maar niet afvalt. Hierdoor ga je dus sneller denken aan een of andere pilletjes...

Beide manieren hebben hetzelfde effect, want afvallen betekent alleen maar dat je lichaam niet genoeg energie (calorien) binnenkrijgt om op gewicht te blijven. Dus zodra jij een verschil creëert zul je afvallen, of je nu meer cardio doet of minder eet.

Voordat je naar middelen grijpt, zou ik eerst eens kijken naar je voeding en trainschema. Post je normale eten / drinken hier eens. Inclusief macro's (dus inclusief totaal kcal, e/kh/v verhouding.

Vet is ook HEEL erg belangrijk voor een vrouw, als je te weinig vet binnenkrijgt zal dit je verbranding ook stagneren, ook krijg je tzt dan allerlei hormonale problemen. Voor een goede hormoonhuishouding is vet nodig.

Mocht je nu echt echt echt iets willen gebruiken, zou ik lekker een pot cafeïne pillen bestellen, sochtends een uurtje eerder opstaan, cafeïne pil er in en een uur wandelen. Geheid dat jij af gaat vallen.

Ik zou voorlopig ver weg blijven van andere stimulerende middelen wanneer je niet alles op orde hebt.
Hee super bedankt voor je info maar het probleem bij mij licht aan verkeerd eten op de verkeerde momenten. Ik ben nog niet begonnen aan het schema dat mijn life style coach voor mij gemaakt heeft want op dit moment zit ik nog in de herstelprocedure van mijn operatie. Ik hoop met het voedingsschema verder te komen en ik ga proberen de gehele dag door mijn voeding te verdelen. Het probleem is dat ik eerst alleen smiddags en avonds wat at en wat dronk maar geen ontbijt enz.
 
Verkeerde momenten bestaat niet.
Kcal binnen krijgen die je nodig bent op een dag zien binnen te krijgen . Kun je verdelen Hoe je wilt.

Hoe heeft je coach het opgesteld? Ook berekend wat je nodig bent etc?
 
Verkeerde momenten bestaat niet.
Kcal binnen krijgen die je nodig bent op een dag zien binnen te krijgen . Kun je verdelen Hoe je wilt.

Hoe heeft je coach het opgesteld? Ook berekend wat je nodig bent etc?
Ze is er mee bezig aangezien ik nog in mijn herstelperiode zit en ik zal dit ook zo spoedig mogelijk laten weten :)
 
Hee super bedankt voor je info maar het probleem bij mij licht aan verkeerd eten op de verkeerde momenten. Ik ben nog niet begonnen aan het schema dat mijn life style coach voor mij gemaakt heeft want op dit moment zit ik nog in de herstelprocedure van mijn operatie. Ik hoop met het voedingsschema verder te komen en ik ga proberen de gehele dag door mijn voeding te verdelen. Het probleem is dat ik eerst alleen smiddags en avonds wat at en wat dronk maar geen ontbijt enz.

Natty87 zegt hier voor mij al dat dat wat jij zegt niet bestaat... Niet om je dwars te zitten hoor.. Maar zoals ik al zei, aankomen en afvallen heeft alleen maar met de inname van kcal te maken. En natuurlijk zijn er hier en daar wel wat uitzonderingen.. maar de meeste mensen die hier zeggen dat ze niet veel eten en toch aankomen weten gewoon niet hoeveel ze binnenkrijgen.

Nu je in je herstelperiode zit en bijv. alleen maar smoothies drinkt en nog een stukje vlees.. kun je nog steeds teveel kcal binnenkrijgen ondanks dat het zo gezond klinkt en zo weinig. Wie weet zitten ze bomvol suiker enz.

Kortom, je doet het niet goed. Ondanks je lifestyle coach enzovoort. Je krijgt gewoon teveel kcal binnen.
Als jij stelt dat je bijvoorbeeld jaaaaaaaren te weinig hebt gegeten dan is je verbranding waarschijnlijk niet zo heel hoog, want je lichaam is er aan gewend dat het zo weinig binnenkrijgt. Dus is je onderhoud niet zo hoog, met als conclusie... ja daar gaan we weer.. dat je teveel kcal binnenkrijgt.
 
Dieeten heeft voor mij geen nut omdat ik juist te weinig eet en hier mijn stofwisseling niet mee aan de gang zet

je hebt duidelijk geen benul van waar je mee bezig bent dan. Er is niks als een spaarstand. Dus heb je uberhaupt niks te zoeken bij verboden middelen als clen.
 
Back
Naar boven